Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Kostiumy kąpielowe > Jaki strój kąpielowy na basen?
Jaki strój kąpielowy na basen?

Jaki strój kąpielowy na basen?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Pływanie to bardzo przyjemny rodzaj aktywności fizycznej, zwłaszcza w upalne dni podczas wakacji. Ponadto pływanie korzystnie wpływa na nasze zdrowie, pomaga zmniejszyć stres i napięcie, które często odczuwamy po całodziennej pracy. Wiele kobiet nie chodzi na basen, ponieważ obawiają się, że stój kąpielowy uwidoczni niedoskonałości ich figury. Oczywiście, jeżeli źle dobierzemy strój, to z pewnością nie będziemy wyglądać seksownie. Ale jeżeli odpowiednio dopasuje się strój do figury, można doskonale podkreślić jej atuty. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak dobrać strój do figury, by wyeksponować to, co chcesz podkreślić i ukryć to, czego się wstydzisz.
1

Większy rozmiar. Zbyt obcisły kostium wżyna się i eksponuje fałdki tłuszczu. Kup kostium większy rozmiar lub dwa niż ten, w którym kupujesz pozostałe ciuchy.

2

Naturalny kolor. Wybierz naturalny kolor, taki jak np. mocca lub jasny brąz, nie kupuj stroju bardzo ciemnego, ani całkiem czarnego. Te naturalne kolory stwarzają bardziej atrakcyjne wrażenie, gdy pada na nie światło słoneczne, niż odcienie całkiem ciemne.

3

Wzory. Wybierz ostry wzór i jaskrawe kolory na tą część ciała, którą chcesz podkreślić i jednolity, ciemny kolor na tą część ciała, którą chcesz zamaskować.

4

Bazuj na swojej figurze. Rozpoznaj dokładnie kształt swojej figury i dobierz do niego strój kąpielowy lub bikini. Na przykład strój kąpielowy odkrywający plecy ukrywa duży brzuch, a podkreśla seksowną linię grzbietu. Góra bikini zamaskuje duży biust.

5

Wybierz się na zakupy w godzinach porannych. Łatwiej będzie ci dobrać odpowiedni strój rano, gdy twój żołądek jest pusty. O tej porze również ręce i nogi są chudsze.

6

Nie spiesz się. Nie spiesz się przy wyborze stroju kąpielowego. Wybierz ten, który leży najlepiej i bez problemu będziesz mogła w nim iść popływać.

Jak zrobić szorty?
Jak malować na koszulkach?
Jak przerabiać stare ubrania?
Jak się modnie ubierać do szkoły?
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Ewelajn - 2010-07-07
Na basen najlepsze są kostiumy jednoczęściowe. Zdecydowanie lepiej się w nich pływa i są najodpowiedniejsze do pływania (w 2 częściowych wygląda się trochę nie na miejscu).
Masz problem z tym, co ubrać na imprezę, która odbywa się na plaży? W trakcie wakacji może się trafić kilka takich...
Jak ubrać się na imprezę plażową?
Masz problem z tym, co ubrać na imprezę, która odbywa...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Czesław Zawłocki
  • Basia Sochacka
  • Siegfried Hohenstauf
  • Antoni Gorzynik
  • Wioletta Szprengel
  • Radosław G-r
  • Anila FA Anila FA
  • Jurek Borzęcki
  • Lilianna Kwiecińska
  • Paulina Wisniewska
  • Glowicka Genowefa
pasożyt