Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Planowanie Ślubu i Wesela > Kwiaty Ślubne > Jak wybrać bukiet ślubny?
Jak wybrać bukiet ślubny?

Jak wybrać bukiet ślubny?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Bukiet ślubny dodaje kropki nad 'i' Twojemu wizerunkowi w dzień ślubu. Doda elegancji, romantyzmu, awangardy, ekstrawagancji lub kaprysu – czego tylko zapragniesz. Dlatego tak ważne jest, aby wybrać właściwie. Decyzja ta jednak potrafi być przytłaczająca. Jest tyle kwiatów i wzorów bukietów do wyboru, że może nas rozboleć głowa. Wybrać kwiaty proste czy fantazyjne, jednobarwne czy kolorowe, nie wspominając już o wyborze konkretnego gatunku. Wybór nie jest prosty. Zawsze jednak musisz pamiętać, aby bukiet współgrał z suknią i innymi dodatkami. Musi być również poręczny, aby łatwo Ci go było trzymać podczas ceremonii. Jak zatem wybrać idealny bukiet ślubny?
1
bukiet ślubny nosegay

Jednym z najpopularniejszych rodzajów bukietu ślubnego jest tzw. nosegay. Jest to okrągły, mały bukiet. Kwiaty są jednolite, ułożone blisko siebie. Pasują do większości sukien i są łatwe w trzymaniu, nawet dla najbardziej zdenerwowanej panny młodej. Najczęściej w nosegay wiąże się róże, kalie i lilie.

2
kaskadowy bukiet ślubny

Bukiety kaskadowe są to w miarę duże, luźne kompozycje. Kwiaty ułożone są w ten sposób, że wyglądają jakby spływały z rąk w kierunku ziemi. Na górze zazwyczaj są większe kwiaty, im niżej tym kwiatów mniej i są mniejsze. Niektóre panny młode mogą mieć problemy z ich utrzymaniem.

3
bukiet ślubny hand-tied

Są też bukiety hand-tied. Są to luźno związane kwiaty, zazwyczaj związane wstążką na łodygach. Możesz go zrobić sama, lub poprosić kwiaciarkę. Są one bardzo proste i wyglądają naprawdę czarująco.

4
bukiet ślubny  arm bouquet

Innym rodzajem bukietu jest tzw. arm bouquet. Składa się on z długich kwiatów i liści, które trzyma się tak, aby leżały na przedramieniu. Nie jest on niestety zbyt poręczny, dlatego jego popularność spada.

Jakie dokumenty sa potrzebne, aby wziąć ślub konkordatowy?
Jak tanio zorganizować wesele?
Jak wnieść obrączki na nową drogę życia?
Jak sporządzić listę gości weselnych?
5
dekoracja kościoła

Kwiaty są również potrzebne do dekoracji kościoła. Najlepiej jeśli będą one utrzymane w stylizacji bukietu ślubnego. Dlatego najpierw musisz zdecydować się na bukiet. Pomyśl jednak wcześniej jak chciałabyś ozdobić kościół, aby wiedzieć ile kwiatów kupić.

6
bukiet ślubny z dodatkiem kwiatów sezonowych

Wybierz kwiaty sezonowe. Pilnuj, aby nie zwiędły. Jeśli chcesz jednak wybrać kwiaty niesezonowe, nic nie stoi na przeszkodzie. To w końcu Twój dzień, Twój bukiet i to Ty powinnaś decydować o jego wyglądzie.

7
bukiet ślubny

Niech kwiaty odzwierciedlają Twoją osobowość. Wybierz się do kwiaciarni i na targi kwiatów. Możesz być zdziwiona, że istnieje tyle gatunków kwiatów i tyle możliwości. W sezonie możesz ozdobić swój bukiet baziami lub kwiatami wiśni czy jabłoni. Będzie wyglądał bajecznie.

8
szczęśliwa panna młoda

Nie śpiesz się z wyborem kwiatów. Spokojnie pooglądaj wszystkie kwiaty i kombinacje. Zabierz ze sobą drużkę, aby pomogła Ci i doradziła w wyborze. Wybierzcie ozdoby bukietu, które współgrają z suknią i dodatkami. Poćwicz trzymanie różnych bukietów. Sprawdź czy będzie Ci wygodnie je trzymać.

 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Pink - 2010-07-08

Mi najbardziej podobają się proste bukiety bez nadmiernej ilości dodatków typu wstążki, kokardki, motylki itp. Bukiet panny młodej powinien być skromny i świeży - i najlepiej zrobiony z kwiatów sezonowych. Ostatnio na weselu na którym byłam panna młoda miała bukiet bzu - wyglądał prześlicznie!

Tanya - 2010-07-07
Kolor kwiatów.

Czerwony - elegancja, romantyzm
Biały - niewinność, czystość

Symbolika kwiatów

Czerwona róża - miłość,
czerwony goździk - podziękowanie,
aster – największa miłość,
czerwony mak - kochajmy póki czas,
gerbera - ocalenie miłości,
anturium - ekstrawagancja,
orlik czerwony - drżenie serca.
Biały goździk - szczera miłość,
biała róża - szczęście w miłości
pąki białej róży - niewinność serca,
biała lilia - czystość uczuć,
dyptan - namiętność,
gerbera - hołd,

Kolor włosów a bukiet ślubny

Blondynki - kwiaty w kolorach pastelowych, róż, błękit
Rude - żółcie, pomarańcze, brązy.
Brunetki - czerwień, bordo.
Piękna kompozycja kwiatowa jest w stanie ożywić każde wnętrze. Jednak, gdy kwiaty zwiędną, bukiet staje się najbardziej...
Jak przedłużyć życie kwiatów ciętych?
Piękna kompozycja kwiatowa jest w stanie ożywić każde...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt