Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak się dowiedzieć czy się podobam?

Jak się dowiedzieć czy się podobam?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (18 ocen)
Oceń 
Jeśli jesteś singlem lub singielką i poszukujesz miłości, to jest artykuł którego potrzebujesz. Czy wiedzieliście, że dziewięćdziesiąt procent z tego w jaki sposób się komunikujemy z ludźmi, których spotykamy na swojej drodze to komunikacja niewerbalna? Bardzo często dajemy innym różne wskazówki i sygnały tym, którzy nam się podobają, bardzo często bez naszej wiedzy. W większości przypadków, potrafimy odczytać sygnały wysyłane do nas i reagujemy sygnałami zwrotnymi, zarówno tymi świadomymi, jak i nieświadomymi. Komunikacja niewerbalna, czyli mowa ciała ma pięć razy większy wpływ na drugą osobę, niż nasze słowa.
1

Jednym z najpopularniejszych i najprostszych sposobów niewerbalnego komunikowania się jest uśmiech. Jest to uniwersalny znak akceptacji i szczęścia. Uśmiech mówi nam, że ktoś nas lubi, akceptuje, chce z nami spędzać czas, cieszy się z naszej obecności lub na nasz widok.

2

Kolejnym bardzo popularnym znakiem niewerbalnym jest wzrok. Kontakt wzrokowy potrafi zdziałać cuda. Czasami czujemy na sobie czyjś wzrok, innym razem sami zerkamy ukradkiem na drugą osobę. Jeśli zauważysz, że ktoś wlepia w Ciebie swój wzrok lub ukradkiem Cię obserwuje, zwłaszcza osoba, która Ci się podoba odwróć się i popatrz w jej kierunku. Ale nie wlepiaj wzroku na zbyt długo. Po prostu popatrz się przez kilka sekund, uśmiechnij i z powrotem odwróć głowę. Osoba ta może w tym momencie się speszyć i odwrócić głowę i wzrok od Ciebie, aby za chwilę znów na Ciebie popatrzeć. Pewnie też się zarumieni i skieruje wzrok w dół, zastanawiając się jakim cudem wyczułeś na sobie jej wzrok.

Jak poderwać faceta?
Jak odczytywać mowę ciała?
Jak się skutecznie komunikować?
Jak umówić się z dziewczyną?
 4.1/5 (18 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Amalia - 2010-07-08
Jak się komuś podoba to się to czuje. Czasami jednak może nam się wydawać, że znajomy z którym najwięcej rozmawiamy jest po prostu naszym kumplem, traktujemy go jak kolegę i nic innego. Po pewnym czasie się zwykle jednak okazuje, że nasz najlepszy przyjaciel/przyjaciółka jest po prostu w nas zabujany po uszy. Dlatego należy zawsze pamiętać o powiedzeniu że "nie ma przyjaźni damsko męskiej". Jeśli któryś z kolegów bardziej cię lubi od twoich koleżanek i spędza z tobą dużo czasu to 10 razy zadaj sobie pytanie czy ty mu się przypadkiem nie podobasz. Jeśli tak jest, to musisz zacząć uważać, aby go w przyszłości nie skrzywdzić.
Niektórzy mężczyźni mogą po prostu podejść do dziewczyny, której nigdy wcześniej nie znali, zaprosić ją na randkę i od...
Jak przekonać do siebie dziewczynę?
Niektórzy mężczyźni mogą po prostu podejść do dziewczyny...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Jolanta Mroz
  • Edyta Hertrampf
  • Rafał Kluska
  • Danuta Obczynska
  • Renia Trela
  • Maria Borowiec
  • Rafał Zawadzki
  • Jakub Górny
  • Martyna Buczyńska
  • Malgorzata Strojny
  • Magdalena Chojnacka
  • Marta Skonieczna
  • Mariusz Felisiak
  • Beata Palińska
  • IlonaMaria Sobota
  • Anna Stawowska
  • Andrzej Chronowski
  • Edyta Giłka
  • Krzysztof Kurek
  • Łukasz Puchalski
  • Bozena Pietrucha
  • Napek Zdzisiek
  • Sylwia Kowalczyk
  • Adela Wolas
  • Barbara Beger
  • Ireneusz Kozicz
  • Edyta Jędrzejewska
  • Magda Mietła
  • Marcin Kadzikiewicz
  • Ewelina Koral
pasożyt