Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak się dowiedzieć czy się podobam?

Jak się dowiedzieć czy się podobam?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (20 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jeśli jesteś singlem lub singielką i poszukujesz miłości, to jest artykuł którego potrzebujesz. Czy wiedzieliście, że dziewięćdziesiąt procent z tego w jaki sposób się komunikujemy z ludźmi, których spotykamy na swojej drodze to komunikacja niewerbalna? Bardzo często dajemy innym różne wskazówki i sygnały tym, którzy nam się podobają, bardzo często bez naszej wiedzy. W większości przypadków, potrafimy odczytać sygnały wysyłane do nas i reagujemy sygnałami zwrotnymi, zarówno tymi świadomymi, jak i nieświadomymi. Komunikacja niewerbalna, czyli mowa ciała ma pięć razy większy wpływ na drugą osobę, niż nasze słowa.
1

Jednym z najpopularniejszych i najprostszych sposobów niewerbalnego komunikowania się jest uśmiech. Jest to uniwersalny znak akceptacji i szczęścia. Uśmiech mówi nam, że ktoś nas lubi, akceptuje, chce z nami spędzać czas, cieszy się z naszej obecności lub na nasz widok.

2

Kolejnym bardzo popularnym znakiem niewerbalnym jest wzrok. Kontakt wzrokowy potrafi zdziałać cuda. Czasami czujemy na sobie czyjś wzrok, innym razem sami zerkamy ukradkiem na drugą osobę. Jeśli zauważysz, że ktoś wlepia w Ciebie swój wzrok lub ukradkiem Cię obserwuje, zwłaszcza osoba, która Ci się podoba odwróć się i popatrz w jej kierunku. Ale nie wlepiaj wzroku na zbyt długo. Po prostu popatrz się przez kilka sekund, uśmiechnij i z powrotem odwróć głowę. Osoba ta może w tym momencie się speszyć i odwrócić głowę i wzrok od Ciebie, aby za chwilę znów na Ciebie popatrzeć. Pewnie też się zarumieni i skieruje wzrok w dół, zastanawiając się jakim cudem wyczułeś na sobie jej wzrok.

Jak sprawić, aby dziewczyna się zakochała?
Jak rozpoznać, że chłopak jest Tobą zainteresowany?
Jak oczarować faceta (męski punkt widzenia)?
Jak zaprosić dziewczynę na randkę?
3

Kiedy rozmawiasz z kimś po raz pierwszy, jest kilka znaków, które możesz zauważyć. Przede wszystkim chęć kontynuacji rozmowy. To jest coś co na tym etapie znajomości jest dopuszczalne i szeroko wykorzystywane.

4

Jedną z rzeczy, które ciężko jest zauważyć to poszerzone źrenice. Jeśli ktoś patrzy na coś co mu się podoba, lub czym, a właściwie kim jest zafascynowany jego źrenice się rozszerzają.

5

Pozycja ciała. Jest to jeden z kluczowych znaków komunikacji niewerbalnej.

  • Osoba, która się Tobą interesuje stanie przodem do Ciebie. Jeśli natomiast nie może stanąć z Tobą 'twarzą w twarz', na pewno będzie się starać wygiąć ciało w Twoją stronę tak bardzo jak to tylko możliwe.

  • Również wyprostowana postawa mogą świadczyć o tym, że ktoś ma się ku Tobie. Większość ludzi nawet nie zdaje sobie z tego sprawy, jest to sprawa zupełnie podświadoma. Chyba, że robimy to z premedytacją. Ale wtedy nie uzyskamy pożądanych efektów.

  • Otwarte dłonie są również dobrym znakiem. Świadczą o otwartości i gotowości zawiązania szerszej znajomości.

  • Kobiety bardzo często będą bawić się włosami. Zaczesywać je do góry palcami, kręcić wokół palca, poprawiać je, zarzucać za ramię.

  • Mężczyźni będą łapać się za guziki w koszuli czy krawat. Nie będą wiedzieli, co zrobić z rękami.

6

Jeśli osoba, z którą rozmawiasz siedzi, oto wskazówki, które warto rozważyć.

  • Jeśli ktoś siedzi z nogami lekko rozstawionymi, a kolana są zwrócone w Twoją stronę, oznacza to, że jest ona otwarta na Twoją osobę.

  • Jeśli nogi są założone na siebie i skrzyżowane, może to oznaczać brak zainteresowania. ALE, jeśli założona na drugą noga jest zwrócona stopą w Twoją stronę, jest znakiem, że ktoś się Tobą interesuje.

  • Założone na klatce piersiowej ręce, lub dłonie włożone do kieszeni świadczą o tym, że dana osoba jest zamknięta na Ciebie i wykazuje brak zainteresowania. ALE może to być zdradziecki znak. Założone na siebie lub schowane w kieszeniach dłonie mogą wskazywać też na zmieszanie danej osoby, wywołane naszą obecnością. A zmieszanie to wynika z tego, że dana osoba jest nami zainteresowana.

7

Często też obgryzamy swoje wargi lub oblizujemy je na widok osoby, która nam się podoba. Nie zlekceważ tego znaku.

8

Przypadkowe dotknięcie ramienia, pleców czy ręki, świadczą o dużym zainteresowaniu naszą osobą. Będzie to bardzo szybki kontakt i bardzo niewinny, ale jakże wymowny.

9

Czasami też da się zauważyć swego rodzaju naśladownictwo. Możesz zaobserwować, że dana osoba naśladuje Twoje ruchy, powtarza dowcipy czy gesty. Jest to forma schlebiania drugiej osobie, mówiąca: podoba mi się sposób w jaki robisz to i to. Jeśli osoba, która Cię słucha lekko wykrzywi głowę na jedną stronę, będzie to oznaczało, że jest bardzo zainteresowana tym, co masz do powiedzenia.

Przeczytaj teraz: Jak uwodzić wzrokiem?
 4.1/5 (20 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

alo - 2016-05-20
ja jusz nie wiem chlopak mnie podrywa ale podrywa tez inne dziewczyny bardziej seksowniejsze. raz mnie a raz je ja nie wiem co mam myslec. ja sie boje go dotknac czy nawet zpojrzec na niego mi sie wydaje ze nic z tego nie bedzie ale jeszcze zycie przedemna bardzo chce aby mnie zaprosil na ranke np do kina a pozniej zeby mnie leciotko pocalowal ach.
Amalia - 2010-07-08
Jak się komuś podoba to się to czuje. Czasami jednak może nam się wydawać, że znajomy z którym najwięcej rozmawiamy jest po prostu naszym kumplem, traktujemy go jak kolegę i nic innego. Po pewnym czasie się zwykle jednak okazuje, że nasz najlepszy przyjaciel/przyjaciółka jest po prostu w nas zabujany po uszy. Dlatego należy zawsze pamiętać o powiedzeniu że "nie ma przyjaźni damsko męskiej". Jeśli któryś z kolegów bardziej cię lubi od twoich koleżanek i spędza z tobą dużo czasu to 10 razy zadaj sobie pytanie czy ty mu się przypadkiem nie podobasz. Jeśli tak jest, to musisz zacząć uważać, aby go w przyszłości nie skrzywdzić.
Miłość szczególnie wiosną, da się odczuć w powietrzu, kiedy tylko pogoda się poprawia wszyscy pragniemy drugiej osoby,...
Jak rozkochać w sobie mężczyznę?
Miłość szczególnie wiosną, da się odczuć w powietrzu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt