Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Przyjaźń > Problemy i Kłótnie > Jak przeprosić chłopaka?

Jak przeprosić chłopaka?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 1.3/5 (236 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Pokłóciłaś się ze swoim chłopakiem i musisz go przeprosić? Twoje przeprosiny w dużej mierze zależą od tego, za co przepraszasz. Większe przeprosiny będą konieczne, jeżeli go zdradziłaś, niż te za to, że zostawiłaś uchylone okno w samochodzie, gdy padał deszcz (oczywiście to zależy także od tego jak bardzo on kocha swój samochód). Poniżej znajdziesz wskazówki jak przepraszać, by zwiększyć swoje szanse na uzyskanie przebaczenia.
1

Powiedz swojemu chłopakowi, że musisz z nim porozmawiać. Czasami takie słowa przerażają facetów, więc od razu powiedz mu jasno, że nie zrobił nic złego.

2

Wybierz odpowiedni moment, by przeprosić. Musicie być w tej sytuacji sami i mieć pewność, że nikt wam nie przeszkodzi nawet, jeżeli rozmowa będzie długa.

3

Okaż skruchę. Twoje przeprosiny będą bardziej szczere i szybciej zostaną przyjęte, jeżeli będziesz szczerze żałować tego, co zrobiłaś.

4

Przeprosiny. Mogą to być bardzo proste słowa, ważne by były szczere.

5

Określ jasno, za co przepraszasz. Nie możesz przepraszać rzucając tylko nic nieznaczące słowo, bo twój chłopak może nie wiedzieć, za co go przepraszasz. Musisz mu to wyjaśnić.

6

Wyślij kartkę. Jeżeli twój chłopak nie chce z tobą rozmawiać, wyślij mu kartkę z przeprosinami. Możesz to zrobić pocztą lub online. Pamiętaj jednak, że kartka z przeprosinami powinna mieć charakter osobisty, nie możesz więc skorzystać z gotowej formułki ściągniętej z Internetu. Zamiast tego napisz jak jest ci przykro z powodu tego, co zrobiłaś.

7

Zrób dla niego coś miłego i powiedz, by potraktował to jako przeprosiny. Np. jeżeli on lubi samochody możesz mu zamówić prenumeratę jego ulubionego pisma o motoryzacji lub kupić książkę o tej samej tematyce.

8

Musisz być przygotowana na negatywną reakcję, zwłaszcza, jeżeli to, co zrobiłaś było poważne, np. zdrada.

9

Nie kłóć się i nie wtrącaj swojego „ale” tuż po przeprosinach. Takie zachowanie może z powrotem stworzyć napięcie miedzy wami. Przeproś i zapytaj chłopaka, czy przyjmuje twoje przeprosiny.

Jak przeprosić kogoś na kim ci zależy?
Jak uniknąć kłótni w związku?
Jak rozpoznać, że chłopak zdradza?
Jak zapomnieć o dziewczynie?
Wskazówki
  • Są takie sytuacje, kiedy chłopak nie przyjmie twoich przeprosin, bądź na to gotowa, zwłaszcza jeżeli zrobiłaś coś niewybaczalnego. Musisz pogodzić się z tym nawet, jeżeli będzie to oznaczało koniec waszego związku.
  • Potrzeba odwagi, by kogoś przeprosić, a twoje przeprosiny będą oznaką dojrzałości.
  • Jeżeli to tylko możliwe zawsze lepiej jest przepraszać osobiście.
  • Nie możesz przepraszać, a potem wytykać mu jego błędów jako przeciwwagi dla tego, co ty zrobiłaś. To nie jest odpowiedni czas na wytykanie sobie różnych rzeczy. Takie zachowanie może spowodować, że twoje przeprosiny zostaną odrzucone.
 1.3/5 (236 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

tomasz - 2013-08-12
ja pokłóciłem się z dziewczyną jak to mam na prawić ? proszę co mam zrobić jestem załamany .
smutna - 2012-05-04
a co mam zrobic gdy rodzina mojego chlopaka perfidnie chce sie mnie pozbyc chociaz jestem mila slodka az czasami do bolu ..
ada - 2012-01-27
Taak, a jak przeprosić gdy winne są obie strony? Mój chłopak czasem nie myśli co mówi, rani mnie słowami a potem uważa że nic takiego nie zrobił/nie powiedział co by mogło mnie zranić lub tłumaczy się, że był na mnie zły i dlatego to zrobił. Nie ukrywam,że bywam męcząca, on ma też trudny charakter. Ja wiem, że on czeka aż ja go przeproszę albo aż zacznę udawać że wszystko jest ok,problem w tym, że ja uważam,że to on powinien mnie przeprosić.
ola - 2011-10-08
kłÓcić się pisze ... żałosne ! w artykule taki błąd !
Andrea13 - 2011-05-13
Świetna "instrukcja". Wykorzystam te cenne rady, by przeprosić bliską mi osobę. Zomaczymy czy się uda.
„Przepraszam” – proste słowo, ale czasem tak trudne do powiedzenia. Z łatwością wypowiadamy je w obliczu banalnych...
Jak przeprosić dziewczynę?
„Przepraszam” – proste słowo, ale czasem tak trudne do powiedzenia. Z łatwością...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Longina Kulak
  • Mirosława Tymanowska-Mozol
  • Kar Szczepanik
  • Ewelina Galik
  • Ola Gąsior
  • Marzena Jankiewicz
  • Natalia Gąsowska
  • Maria Romanowska
  • Stanisław Kowalski
  • Milena Gzik
pasożyt