Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Problemy z cerą > Jak zatuszować pryszcze?
Jak zatuszować pryszcze?

Jak zatuszować pryszcze?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Każdy z nas miał kiedyś choćby jednego pryszcza i każdy chciał go ukryć. Nie zawsze jest to proste, ale z pewnością da się zrobić. Poniżej znajdziesz wskazówki jak zatuszować pryszcze.
1

Do mycia twarzy używaj żelu myjącego najlepiej antybakteryjnego. Twarz myj używając żelu i specjalnej gąbeczki do twarzy. Nie szoruj zbyt mocno gdyż możesz doprowadzić do rozsiania wyprysków. Zwróć szczególna uwagę na pielęgnację okolic nosa, gdzie zbierają się martwe komórki naskórka, okolic oczu, gdzie skóra jest bardzo delikatna i okolic ust, które szybko wysychają.

2

Punktowo używaj kremu lub sztyftu przeciw wypryskom. Nanieś go na zmianę i poczekaj, aż wyschnie.

3

Regularnie używaj balsamu do twarzy lub kremu z filtrem. Jeżeli nakładasz makijaż bezpośrednio na skórę może on być przyczyną jej wysuszania i łuszczenia się, co z kolei powoduje zwiększenie ilości zmian na skórze. Krem z filtrem nałożony na twarz przed wykonaniem makijażu chroni twoją skórę przed szkodliwym promieniowaniem UV.

4

Nałóż podkład lub fluid na twarz palcami, ruchem okrężnym. Nie staraj się zakryć zmian mnóstwem podkładu, bo tylko bardziej zwrócisz na nie uwagę.

5

Nanieś odrobinę zielonego korektora na koniuszek palca i lekko zamaskuj nim pryszcz. Korektor ładnie połączy się z podkładem. Nie martw się, że będziesz wyglądać jak Kermit, zielony korektor zmieni kolor w połączeniu z zaczerwienieniem zmiany.

6

Na koniec nanieś na twarz puder sypki. Rozprowadź go równomiernie pędzlem do pudru. To sprawi, ze makijaż pozostanie na swoim miejscu przez cały dzień.

Jak zrobić makijaż twarzy krok po kroku?
Jak ukryć zaczerwienienia?
Jakie są objawy trądziku różowatego?
Jak domowymi sposobami pozbyć się pryszczy?
Wskazówki
  • Wypróbuj balsam do twarzy zawierający filtry słoneczne.
  • Jeżeli twoje zmiany na twarzy wyglądają coraz gorzej udaj się do lekarza, możesz mieć trądzik, który można usunąć tylko przez leczenie.
  • Nie wyciskaj pryszczy możesz sobie porobić blizny.
 5/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Koszmar - 2014-03-03
PRAWDZIWYM sposobem na pryszcze nie jest żaden z wymienonych..mi akurat najbardziej pomógł olejek archidowy,jest świetny,a w innych krajach stosują go jako "zmniejszenia" sobie lat,usuwa zmarszczki,ale trudno trafić na oryginalny. Kobiety w Meksyku wyrabiają go za grosze,a kupuje się go za niezłe pieniądze,zwłaszcza - oryginalny,który najwięcej daje. Wystarczy jedna kropelka dziennie,żeby po miesiącu mieć mega ogromne rezultaty! Warto o tym jeszcze przeczytać,mi pomogło i to baardzoo.
Bandafka - 2010-07-12
Do tuszowania czerwonych pryszczy najlepszy jest zielony korektor.
<p>Trądzik, czy trądzik pospolity, jest bardzo częstą przypadłością skóry, występującą głównie u młodzieży i powstaje...
Jak zlikwidować pryszcze?
Trądzik, czy trądzik pospolity, jest bardzo częstą przypadłością skóry, występującą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt