Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak sprawić przyjemność mężczyźnie?
Jak sprawić przyjemność mężczyźnie?

Jak sprawić przyjemność mężczyźnie?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (110 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jak wiecie męskie ciało nie jest tak unerwione jak ciało kobiety, ale eksperci znaleźli dziewięć stref, których pieszczenie sprawia mężczyźnie dużo przyjemności. Dotykanie i lekkie drażnienie tych stref erogennych w odpowiedni sposób pobudzi wszystkie zmysły mężczyzny i sprawi, że szybko znajdzie się on w siódmym niebie. Są to miejsca na ciele, które są dosłownie gorącymi punktami, ponieważ znajduje się tam nagromadzenie zakończeń nerwowych. Poniżej znajdziesz przewodnik po tych właśnie miejscach oraz instrukcje jak je pieścić, by sprawić partnerowi ogromną przyjemność.
1

Pod dolna wargą.

Oczywiście ogromną przyjemność zawsze sprawiają pocałunki, ale u mężczyzn najbardziej unerwiona jest dolna warga i zagłębienie między nią a podbródkiem. W tej właśnie małej krzywiźnie znajduje się bardzo wiele zakończeń nerwowych i całowanie właśnie tego obszaru może przynieść wiele przyjemności.
Aby oddziaływać na ten obszar obejmij jego dolną wargę ustami i delikatnie ssij. Delikatnie pieść to miejsce językiem nieznacznie poruszając go w górę i w dół. Takie pobudzanie tej strefy będzie dla niego niezwykle przyjemnym doznaniem i pobudzi wszystkie zmysły. Ponadto, jeżeli cały czas jego warga będzie znajdować się między twoimi ustami, poczuje jak impuls nerwowy przechodzi błyskawicznie od jego ust prosto do członka.

2

Przód szyi.

Kobiety często skupiają się na bokach szyi i okolicy uszu. Jak się jednak okazuje omijają jedną z ważniejszych okolic, a mianowicie przód szyi, tuż pod jabłkiem Adama. W tym miejscu znajduje się gruczoł tarczycy kształtem nieco przypominający motyla. Według starożytnej chińskiej medycyny i refleksologii jest on bezpośrednio związany z narządami płciowymi.
Najlepiej, gdy mężczyzna leży na plecach z poduszką pod głową, wtedy jego szyja jest naprężona. Pobudź go kładąc swoje lekko wilgotne wargi na jego gardle. Następnie pieść jego jabłko Adama delikatnie muskając je językiem. Tuż pod jabłkiem Adama znajduje się gruczoł tarczycy i tu się zatrzymaj, masuj to miejsce okrężnymi ruchami języka. Okrężne ruchy sprawiają, że masujesz praktycznie cały gruczoł tarczycy, więc twój partner odczuwa maksymalną przyjemność. Będzie tak rozpalony, że z pewnością zechce ci się odwdzięczyć.

 3.9/5 (110 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

blondi:-*;-) - 2015-08-31
Super porady napewno skorzystam:-)
Boski - 2013-08-14
Z 7 sie kompletnie nie zgodze... A 9 jest cienkie... Nie warte uwagi.
annabell - 2012-10-04
Nie wątpię blondiii... ale najpierw zapoznaj się ze słownikiem ortograficznym
blondiiiii;] - 2012-05-04
porady są świetne wielu żeczy nie wiedziałam napewno skożystam ;]
Jest o punkt, który odpowiednio stymulowany, dla niektórych kobiet może być źródłem bardzo silnych seksualny doznań....
Co to jest punkt G?
Jest o punkt, który odpowiednio stymulowany, dla niektórych kobiet może być źródłem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt