Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak sprawić przyjemność mężczyźnie?
Jak sprawić przyjemność mężczyźnie?

Jak sprawić przyjemność mężczyźnie?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (126 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jak wiecie męskie ciało nie jest tak unerwione jak ciało kobiety, ale eksperci znaleźli dziewięć stref, których pieszczenie sprawia mężczyźnie dużo przyjemności. Dotykanie i lekkie drażnienie tych stref erogennych w odpowiedni sposób pobudzi wszystkie zmysły mężczyzny i sprawi, że szybko znajdzie się on w siódmym niebie. Są to miejsca na ciele, które są dosłownie gorącymi punktami, ponieważ znajduje się tam nagromadzenie zakończeń nerwowych. Poniżej znajdziesz przewodnik po tych właśnie miejscach oraz instrukcje jak je pieścić, by sprawić partnerowi ogromną przyjemność.
1

Pod dolna wargą.

Oczywiście ogromną przyjemność zawsze sprawiają pocałunki, ale u mężczyzn najbardziej unerwiona jest dolna warga i zagłębienie między nią a podbródkiem. W tej właśnie małej krzywiźnie znajduje się bardzo wiele zakończeń nerwowych i całowanie właśnie tego obszaru może przynieść wiele przyjemności.
Aby oddziaływać na ten obszar obejmij jego dolną wargę ustami i delikatnie ssij. Delikatnie pieść to miejsce językiem nieznacznie poruszając go w górę i w dół. Takie pobudzanie tej strefy będzie dla niego niezwykle przyjemnym doznaniem i pobudzi wszystkie zmysły. Ponadto, jeżeli cały czas jego warga będzie znajdować się między twoimi ustami, poczuje jak impuls nerwowy przechodzi błyskawicznie od jego ust prosto do członka.

2

Przód szyi.

Kobiety często skupiają się na bokach szyi i okolicy uszu. Jak się jednak okazuje omijają jedną z ważniejszych okolic, a mianowicie przód szyi, tuż pod jabłkiem Adama. W tym miejscu znajduje się gruczoł tarczycy kształtem nieco przypominający motyla. Według starożytnej chińskiej medycyny i refleksologii jest on bezpośrednio związany z narządami płciowymi.
Najlepiej, gdy mężczyzna leży na plecach z poduszką pod głową, wtedy jego szyja jest naprężona. Pobudź go kładąc swoje lekko wilgotne wargi na jego gardle. Następnie pieść jego jabłko Adama delikatnie muskając je językiem. Tuż pod jabłkiem Adama znajduje się gruczoł tarczycy i tu się zatrzymaj, masuj to miejsce okrężnymi ruchami języka. Okrężne ruchy sprawiają, że masujesz praktycznie cały gruczoł tarczycy, więc twój partner odczuwa maksymalną przyjemność. Będzie tak rozpalony, że z pewnością zechce ci się odwdzięczyć.

3

Sutki.

Okazuje się, że sutki mężczyzny mogą być jeszcze bardziej wrażliwe, niż sutki kobiety. Dzieje się tak, ponieważ faceci nie są przyzwyczajeni do tego, że skupia się uwagę na ich sutkach. Dla wielu mężczyzn są one niezbadanym terytorium, bo nigdy nie eksperymentowali z pieszczotami tej części ciała. Pieszczenie sutków mężczyzny może wywołać falę przyjemności, która będzie dla niego wprost szokująca.
Gdy on leży wyciągnięty na wznak, liż powoli zewnętrzna stronę otoczki jego sutków, okrężnymi ruchami języka zbliżaj się powoli do brodawki. Muskaj szczyt brodawki końcówką języka i przygryzaj ją bardzo delikatnie. Mężczyźni uwielbiają, gdy powoli buduje się napięcie. Nie bój się pobudzać jego sutków mocniej, niż chciałabyś by on pieścił twoje. Aby dodatkowo wzmocnić doznania, ssij kostkę lodu zanim przystąpisz do pieszczot. Twój język będzie zimny, co dodatkowo pobudzi zakończenia nerwowe.

4

Obok kostki u nóg.

W połowie drogi między piętą, a kostką jest punkt wielkości palca, który ma niezwykły erotyczny potencjał. To miejsce jest tak samo wrażliwe na pieszczoty jak organy płciowe. Naciśniecie tego punktu pozwala uwolnić energię, która wytwarza uczucie przyjemności. To miejsce można stymulować podczas stosunku, gdy twarz partnerki znajduje się przy stopach partnera. Gdy poczujesz, że zbliża się do szczytu chwyć go za kostki i uciskaj to miejsce w rytm pchnięć. On osiągnie orgazm w kilka sekund, a wszystkie wasze zabawy nie będą mogły się równać z tym doznaniem.

5

Krocze.

Większość mężczyzn wstydzi się poprosić, by pieścić to miejsce na jego skórze znajdujące się tuż pod jądrami. Ale tutaj właśnie znajduje się gruczoł prostaty, który odgrywa najważniejszą rolę w osiągnięciu orgazmu. Wystarczy kilka muśnięć tego obszaru, by doprowadzić mężczyznę do szczytu.
Zanim wejdzie w ciebie w pozycji misjonarskiej, wsuń rękę miedzy jego nogi i pieść delikatnie penisa, jądra i prostatę. Gdy twoja ręka znajdzie się za jądrami naciśnij delikatnie to miejsce kostkami palców. Gdy wejdzie w ciebie pieść go nadaj, a gdy poczujesz, e zbliża się do szczytu mocniej wciśnij kostki, to przedłuży jego orgazm.

6

Penis.

Każda kobieta, nawet mało doświadczona wie, że można pobudzić mężczyznę stymulując jego penisa. Jednakże tylko koneserki cielesności wiedzą, że wystarczy skupić się na jednym małym obszarze penisa, by rozpalić mężczyznę do czerwoności. Gdy twój mężczyzna leży wygodnie na plecach siądź między jego nogami i zrób dwa szczelne pierścienie na jego penisie używając kciuka i palca wskazującego obu rąk. Pierścienie umieść jeden na drugim mniej więcej na środku penisa. Przesuwaj pierścienie w przeciwnych kierunkach, będziesz jednocześnie przesuwać się do nasady i do główki penisa. To jest niesamowite uczucie dla faceta zwłaszcza, jeżeli zaczniesz bardzo powoli, a z czasem będziesz zwiększać prędkość, a potem znowu zwolnisz, by utrzymać go cały czas w gotowości. Aby uczynić ten ruch jeszcze bardziej zmysłowym posmaruj ręce lubrykantem.

7

Główka penisa.

To miejsce ma więcej receptorów przyjemności, niż jakakolwiek inna część ciała. W tym miejscu spotyka się ogromna ilość zakończeń nerwowych. Ale bardzo trudno jest stymulując ten obszar utrzymać odpowiednie napięcie, by doprowadzić go do ekstazy, ale nie przesadzić. Spróbuj triku nazwanego „szminką”. Gdy twój mężczyzna leży na plecach, a jego penis skierowany jest prosto do góry złap jego podstawę ręką (zaciśnij ją na nim). Do główki penisa przyłóż złączone, ale rozluźnione usta i przesuwaj go takim ruchem jak nakładasz szminkę. Spotęguj przyjemność uchylając nieco usta tak by objęły sam szczyt główki. Sporadycznie wsuń do buzi całą główkę, a następnie wróć do pocierania samej końcówki. On czuje się tak jak podczas bardziej wilgotnej wersji stosunku. Dodatkowo podnieca go fakt, że może patrzeć jak go liżesz.

8

Jądra.

Okazuje się, że od góry do dołu moszny biegnie szlak zakończeń nerwowych, który jest jednocześnie obszarem niezwykłej przyjemności. To miejsce nie jest wystarczająco często pobudzane, ponieważ zarówno kobiety, jak i mężczyźni nie uważają, że jest tak godne uwagi. Aby pieścić to miejsce musisz przejąć inicjatywę. Ale postępuj delikatnie, bo obszar ten jest niezwykle wrażliwy. Trzymaj jego klejnoty od spodu w jednej ręce, dwoma palcami drugiej ręki naciśnij delikatnie od góry nieco poniżej miejsca gdzie moszna łączy się z prąciem. Przesuwaj palce w dół, aż dojdziesz do końca moszny. Baw się cały czas jego jądrami i ponownie wróć palcami do góry. Gdy raz spróbujecie tej zabawy on nigdy już nie pozwoli ci zapomnieć o tym miejscu.

9

Wędzidełko napletka.

Wędzidełko napletka to niewielki fałd skóry łączący napletek z żołędzią, znajduje się on na dolnej stronie penisa. Temu bardzo niewielkiemu obszarowi warto poświecić trochę uwagi. W tym miejscu spotykają się zakończenia wielu nerwów, więc wystarczy je tylko dotknąć, by wywołać niesamowitą reakcje łańcuchową.
Ten manewr pobudzający wędzidełko z pewnością w jedna krótką chwilę włączy twojego faceta. Złap jego penisa u podstawy i trzymaj go nieruchomo. Powoli zataczaj językiem koło wokół jego korony. Za każdym razem, gdy dotrzesz do wędzidełka poliż je samą końcówką języka, a następnie wróć do lizania wkoło. W tym samym czasie pracuj ręką w górę i w dół trzonu jego penisa. Na takie pieszczoty zareaguje lawiną jęków.

 3.8/5 (126 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

blondi:-*;-) - 2015-08-31
Super porady napewno skorzystam:-)
Boski - 2013-08-14
Z 7 sie kompletnie nie zgodze... A 9 jest cienkie... Nie warte uwagi.
annabell - 2012-10-04
Nie wątpię blondiii... ale najpierw zapoznaj się ze słownikiem ortograficznym
blondiiiii;] - 2012-05-04
porady są świetne wielu żeczy nie wiedziałam napewno skożystam ;]
Czy wiesz jak w doskonały sposób pieścić swojego faceta? Poniżej znajdziesz klika prostych i sprawdzonych technik,...
Jak pieścić faceta ręką?
Czy wiesz jak w doskonały sposób pieścić swojego faceta? Poniżej znajdziesz klika...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt