Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Ćwiczenia > Jak wyszczuplić ramiona?
Jak wyszczuplić ramiona?

Jak wyszczuplić ramiona?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Super szczupłe ramiona powoli stają się przeszłością? Nie pozwól na to! Niestety ramiona to jedno z tych miejsc, gdzie tłuszczyk zbiera się w pierwszej kolejności. Warto więc pozbyć się go już w momencie, gdy zauważysz, że zaczyna się gromadzić. Podpowiadamy, jak ćwiczyć ramiona, aby pozbyć się fałdek. Przecież szczupłe i zadbane ramiona są bardzo seksi i każda z nas chce takie mieć. A to nic trudnego!
1

To ćwiczenie wzmocni Twoją klatkę piersiową, tricepsy i przednią część ramion. Połóż się na brzuchu. Ułóż ciało prosto, ręce oprzyj na dłoniach skierowanych do przodu, tuż przy ramionach, lub lekko od nich odsunięte. Stopy oprzyj na palcach. Unieś ramiona i biodra do góry. Cały czas utrzymuj ciało w poziomie. Po chwili opuść ciało. Wykonaj kilka-kilkanaście powtórzeń, w zależności od tego, jak bardzo wysportowana jesteś. Coś Co to ćwiczenie przypomina? Nasuwa Ci się coś na myśl? Tak! To przecież pompki! Są idealnym ćwiczeniem na ramiona. Wypróbuj, a nie pożałujesz.

2

Kolejne ćwiczenie jest idealne, jeśli chodzi o wzmocnienie tyłu ramion i mięśni przy łopatkach. Potrzebujesz hantli, po jednej do każdej dłoni. Wybierz takie, które dasz radę unieść, nie przesadzaj na początek, bo przeciążysz mięśnie. Usiądź na brzegu krzesła, kręgosłup prosto, nogi lekko rozstawione. Zrób skłon, tak jakbyś chciała się położyć na swoich udach. Ręce opuść luźno wzdłuż ciała, tak aby były lekko ugięte w łokciach, wewnętrzne części dłoni skierowane do siebie. Zbliż do siebie łopatki i unieś ręce. Łokcie powinny wychodzić lekko za linię pleców. Opuść ręce powoli do pozycji startowej.

Jak prawidłowo robić brzuszki?
Jak robić pompki?
Reumatoidalne zapalenie stawów – ćwiczenia. Cz. I
Jak ujędrnić ramiona ćwicząc 15 minut dziennie?
3

Doskonałe ćwiczenie na bicepsy, tylną część ramion i górną część pleców. Ustaw krzesło po swojej lewej stronie. W prawą dłoń chwyć hantle. Stań w rozkroku na szerokość bioder, lekko ugnij kolana. Rób skłony do przodu, plecy cały czas proste. Zatrzymaj się, gdy plecy będą równoległe do podłoża. Połóż lewą rękę na krześle, prawa niech wisi wzdłuż ciała. Zbliż łopatki do siebie i wyginając łokieć do góry unoś prawą ręką hantle. Unieś dłoń, aż do pasa. Reszta ciała w tym czasie niech pozostaje nieruchoma. Powoli opuść rękę. Wykonaj kilka-kilkanaście powtórzeń. To samo zrób z drugą ręką.

4

Jest to ćwiczenie wzmacniające biceps. Trzymaj hantle po jednej w każdej dłoni. Ręce wzdłuż ciała. Stań w rozkroku na szerokość bioder. Lekko ugnij nogi w kolanach. Zginając ręce w łokciach przyciągaj hantle do klatki piersiowej. Przytrzymaj przez kilka sekund. Powróć do pozycji wyjściowej.

Przeczytaj teraz: Jak schudnąć na rękach?
 3.8/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Sukienki na ramiączkach, topy, bluzki bez rękawków – gdy tylko zakładasz te ubrania z rozpaczą spoglądasz w lustro...
Jak ćwiczyć ramiona w domu?
Sukienki na ramiączkach, topy, bluzki bez rękawków – gdy tylko zakładasz te ubrania...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt