Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak zagadać do chłopaka?

Jak zagadać do chłopaka?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (102 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Widujesz go codziennie rano w autobusie. Wydaje ci się, ze na ciebie zerka, ale nie masz pewności. Stale go spotykasz i jest w zasięgu ręki, ale nie wiesz jak zacząć rozmowę? Poniżej znajdziesz kilka sposobów jak zacząć rozmowę z facetem, który cię interesuje i osiągnąć sukces. Jedyne, czym musisz dysponować to odrobina odwagi, by do niego podejść.
1

Złap jego wzrok i uśmiechnij się.

Poziom sukcesu: 60%
Wymagany poziom odwagi: 6/10

Następnym razem, gdy go zobaczysz chwyć jego spojrzenie i uśmiechnij się do niego. Wasz kontakt wzrokowypowinien trwać około trzech sekund, zanim spojrzysz na coś innego. Jeżeli to możliwe zarumień się trochę patrząc na niego z daleka. Jeżeli on jest tobą zainteresowany z pewnością również się uśmiechnie lub nawet podejdzie do ciebie. Jeżeli tak się nie stanie, co jakiś czas złap kontakt wzrokowy jeszcze dwa, trzy razy i za każdym razem dłużej patrz na niego uśmiechając się jednocześnie. Podnieś włosy do góry i flirtuj jak szalona. Pozwól, by to on zaczął konwersację.

2

Zapytaj, czy możesz pożyczyć długopis.

Poziom sukcesu: 50%
Wymagany poziom odwagi:7/10

Weź ze sobą krzyżówkę lub swój terminarz czy notatnik. Udawaj, że przeszukujesz torebkę w poszukiwaniu długopisu, a następnie z uśmiechem na twarzy zapytaj go czy nie ma może pożyć długopisu lub ołówka. Być może będzie miał i będzie bardziej, niż zadowolony, że może ci służyć pomocą. Użyj długopisu, by zapisać krótką notatkę lub wypełnić ze dwa hasła w krzyżówce i oddaj długopis dziękując z wdziękiem. Powiedz coś w stylu „Dziękuję bardzo, ratujesz mi życie”. Jeżeli jest tobą zainteresowany będzie to dla niego sugestia, by zacząć bardziej znaczącą rozmowę. Jeżeli jednak po prostu weźmie długopis i powie „nie ma problemu” to widać jest miły i ładny, ale niezbyt domyślny lub niezainteresowany.

Jak poderwać chłopaka w szkole?
Jak zacząć rozmowę z nieznajomą?
Jak rozpocząć rozmowę z chłopakiem?
Jak flirtować z dziewczyną?
 4.6/5 (102 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Lukke - 2015-09-14
To zapytaj mimo strachu :) Od razu zniknie
Metal 12 \m/ - 2013-01-18
Tu są pytania dla odważnych, a ja nawet "cześć" boje sie powiedzieć :(
Partycja - 2010-07-13
Jednak żeby zapytać o cokolwiek z wyższych propozycji to musi wyniknąć sytuacja która by to pytanie usprawiedliwiła. Poza tym nie wiem czy z wysyłaniem drinka to dobry pomysł. Facet stwierdzi że mi odbiło.
Kobiety rzadko okazują mężczyźnie zainteresowanie wprost. Przez lata do kobiecej świadomości wpajane było, że panowie...
Jak poznać, że dziewczyna jest tobą zainteresowana?
Kobiety rzadko okazują mężczyźnie zainteresowanie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt