Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Farbowanie włosów > Jak rozjaśnić włosy domowymi sposobami?
Jak rozjaśnić włosy domowymi sposobami?

Jak rozjaśnić włosy domowymi sposobami?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (15 ocen)
Oceń 
Możesz rozjaśnić swoje włosy naturalnymi sposobami, bez udawania się do salonu fryzjerskiego lub stosowania chemikaliów. Poniżej proponujemy kilka skutecznych metod rozjaśniania włosów domowymi sposobami.
1

RUMIANEK.

Rumianek jest ziołem, dzięki któremu Twoje włosy będą lśnić. Idealnie się nadaje do tej roboty. Zaparz herbatę z dwóch łyżek rumianku w 1/3 szklanki wody. Pozostaw do wystygnięcia. Nałóż na włosy.

2

SOK Z CYTRYNY.

Owoce cytrusowe rozjaśnią Ci włosy bez ich niszczenia. Jednak najpopularniejszym cytrusem jest cytryna. Zmieszaj dwie łyżki soku z cytryny z 1/3 szklanki wody.

3

RABARBAR.

Najlepszy jest świeży rabarbar. Dodaj 1/4 szklanki posiekanego rabarbaru do jednej szklanki wrzącej wody. Pozostaw do wystygnięcia. Odcedź.

4
Nałóż rumianek, rabarbar lub sok z cytryny na włosy i pozostaw do wyschnięcia. Jak będą suche umyj je szamponem, jak zwykle.
Jak naturalnie farbować włosy?
Jak czytać oznaczenia na farbach do włosów?
Jak naturalnie rozjaśnić włosy?
Jak zrobić pasemka na włosach?
Wskazówki
  • Jeśli masz ciemne włosy zastosuj rozmaryn lub lawendę zamiast rumianku.
 2.9/5 (15 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

salamoniza - 2010-08-11
Ja kiedyś stosowałam wodę utlenioną (ale nie na całe włosy). Włosy robią się jaśniejsze i mają odcień rudawy. dodam, że mój naturalny kolor to brąz.
DarkaMa - 2010-07-16
Piękny tycjanowy blond możemy mieć jak będziemy płukać włosy w płatkach nagietka albo korzenia rzewienia. Robimy wywar - około 4 łyżki któryś z tych ziół zalewamy wodą i gotujemy przez 5 min. Później odstawiamy na pół godziny i polewamy tym włosy (lub wkładamy głowę go garnka żeby bardziej włosy się nasączyły).
Gosiatki - 2010-07-16
Jeśli mamy żółtawe włosy i chcemy żeby były popielate to możemy je płukać w wywarze z korzenia pietruszki. Dwie pietruszki gotujemy 20 min w litrze wody.
W tym sezonie, zamiast zostawiać majątek w salonie fryzjerskim, sama wykonaj naturalne refleksy. Naturalny jest nie...
Jak zrobić refleksy na włosach?
W tym sezonie, zamiast zostawiać majątek w salonie fryzjerskim...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub