Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak poderwać faceta?

Jak poderwać faceta?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (497 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 8 
Co sprawia, że kobieta staje się atrakcyjna dla mężczyzny? Jak zwrócić na siebie uwagę i co zrobić, aby rzucić faceta na kolana? Pamiętaj, że pierwsze wrażenie jest decydujące. Od niego zależy czy mężczyzna, który wpadł Ci w oko będzie zainteresowany poznaniem Ciebie. Jak poderwać mężczyznę?
Rzeczy, których potrzebujesz:
Wola zwycięstwa
1
Piękny Uśmiech

Zniewalający uśmiech

Staraj się uśmiechać. Uśmiech działa jak magnes - zwraca uwagę, przyciąga oraz poprawia nastrój innych. Ludzie uśmiechnięci są zazwyczaj optymistami. Każdy uwielbia uśmiechniętych ludzi za to nikt nie lubi smutasów. Staraj się więc nie wyglądać jak na pogrzebie. Nie chodzi o to, aby pokazywać przez cały czas swoje pełne uzębienie, ale aby stwarzać wrażenie osoby pozytywnie nastawionej do świata.

2
Zapach Kobiety

Twój zapach

Zapach ładnych perfum pozostaje w pamięci na bardzo długo. Badania naukowe dowodzą, że aż 77 % populacji męskiej pobudza i podnieca zapach kobiecych perfum.

Z perfumami nie można jednak przesadzać. Jeśli ludzie jadący z Tobą windą lub siedzący obok Ciebie w autobusie zaczynają się krztusić i dusić znaczy, że powinnaś używać około 10 razy mniej perfum. Wystarczy skropić miejsca za uszami oraz na karku a nie spryskiwać się od stóp do głowy. Jeśli zapach będzie delikatny i subtelny, mężczyzna będzie skłonny bardziej zbliżyć się do Ciebie, aby móc bardziej się nim delektować. Zbyt silny zapach będzie utrzymywał mężczyznę w odległości co najmniej kilku metrów.

3
Mowa ciała, mowa ust

Język ciała

Jedynie 7 % wiadomości przyjmujemy poprzez komunikację werbalną. Reszta to język ciała. Skuteczny flirt polega przede wszystkim na umiejętności podświadomego przesyłania informacji. Zatem jak zwrócić na siebie uwagę mężczyzny swoimi ruchami w taki sposób, aby zapaść mu w pamięci na długi okres czasu?

* Baw się włosami. Przeczesuj je dłonią, zakręcaj kosmyczki na palcu.

* Delikatnie gładź się po dekolcie, po szyi, po karku. Te miejsca są bardzo czułe i wrażliwe dlatego mężczyźni je uwielbiają. Zwrócenie uwagi na nie spowoduje, że Twój obiekt zainteresowania będzie chciał sam Cię tam dotykać i całować.

* Przechylaj głowę na bok oraz jeśli masz długie włosy, odgarnij je w taki sposób, aby Twoja szyja była jak najlepiej wyeksponowana. Pamiętaj, że szyja jest jednym z najbardziej erogennych miejsc ciała!

* Usta staraj się mieć nieznacznie rozchylone. Delikatnie przygryzaj dolną wargę oraz dotykaj jej językiem. Rób to niby od niechcenia. Najważniejsze, aby wyglądało to zupełnie naturalnie. Kształt ust kojarzony jest podświadomie przez mężczyzn z inną, bardziej intymną częścią ciała kobiety.

4
Kontakt wzrokowy

Kontakt wzrokowy

Patrz się na niego w taki sposób aby zwrócił na Ciebie uwagę. Jak popatrzy Ci w oczy, delikatnie się uśmiechnij, przytrzymaj swoje spojrzenie przez około 1-2 sek po czym spuść wzrok (tak jakbyś się zawstydziła).

Jeśli już z nim rozmawiasz, staraj się utrzymywać kontakt wzrokowy przez większość czasu. Patrz mu prosto w oczy jak zadajesz mu pytanie, lub wtedy gdy on Cię o coś pyta.

5
rozpieszczanie faceta

Spraw, aby poczuł się jak król

Faceci lubią czuć się ważni, podziwiani i doceniani (możliwe, że wcale nie wynika to z ich próżności). Staraj się więc, aby mężczyzna z którym rozmawiasz poczuł się tak jakby był najważniejszy na całym świecie. Poświęcaj mu całą swoją uwagę, uważnie słuchaj oraz respektuj i szanuj jego poglądy (Oczywiście, jeśli się nie zgadzasz z czymś, to o tym powiedz - pamiętaj, aby nie udawać kogoś kim nie jesteś.). Im więcej będziesz dawała mu odczuć, że on Ci imponuje, tym więcej zyskasz w jego oczach.

6

Pokaż swoje “ja”

Postaraj się, aby mężczyzna z którym rozmawiasz poczuł, że jesteś inna niż wszystkie inne, poznane wcześniej przez niego kobiety. Podkreślaj swoją oryginalność poprzez swój wygląd, osobowość, inteligencję oraz zachowanie. Nigdy nie zachowuj się w sposób inny niż zachowujesz się normalnie. Nie oszukuj go udając, że jesteś kimś innym. Pamiętaj, że jesteś jedyna i niepowtarzalna na całym świecie i bądź z tego dumna.

7
randka

Ubiór

Ubiór świadczy o człowieku. Pamiętaj, aby zawsze wyglądać schludnie. Nie ważne, jakie ubranie masz na sobie. Najważniejsze jest, aby było ono czyste oraz abyś się w nim dobrze czuła. Jeśli nosisz rozmiar L nie noś ubrań o rozmiarze S - nawet jeśli udało Ci się w nie jakimś cudem zmieścić. Za małe ubrania nie sprawią, że będziesz wyglądać szczuplej czy bardziej atrakcyjnie - wręcz przeciwnie.

Ludzie lubią innych ludzi, którzy są podobni do nich samych. To samo dotyczy ubioru. Jeśli chcesz poderwać faceta w garniturze załóż żakiet i eleganckie szpilki, a nie trampki i bluzę. Jeśli podoba Ci się facet ubrany w stylu grunge, nie wywrzesz na nim większego wrażenia w butach na koturnie, różowej miniówce i z pępkiem na wierzchu.

 3/5 (497 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (41)

:D - 2016-03-14
jak facet przez telefon powie sprosne rzeczy to molestowanie jak kobieta to 6 zl za minute :D taka roznica :D hehe badzcie soba
nick - 2014-11-21
No to już wiecie co macie robić dziewczyny. Może wam się uda teraz ze mną.
Kasia - 2014-11-21
Kazdy mezczyzna lubi kobiete zabawna,atrakcyjna,naturalna w wypowiedziach i zachowaniu.Blyskotliwa itd.jest b.duzo kobiet ktore te cechy posiadaja i ta grupa z pewnoscia nie ma problemu z poznaniem atrakcyjnego dla siebie mezczyzny..ale sa tez kobiety ktore te wszystkie cechy maja ukryte w sobie i potrzebuja czasu, impulsu,drugiej osoby by mogly wszystko z siebie wydobyc..wowczas mistrzostwo swiata co sie z nimi dzieje:).Przechodza metamorfoze dostrzegaja rzeczy ktore byly nie istotne,widza wszystko inaczej..one ale tez mezczyzni i zaczyna byc zainteresowanie a potem to juz czysta przyjemnosc z bycia razem..:)
draka - 2014-11-21
Usta staraj się mieć nieznacznie rozchylone. Delikatnie przygryzaj dolną wargę oraz dotykaj jej językiem. - HAHAHAHAHAHA
Milena - 2014-11-20
Jak ja czytam,że trzeba robić wrażenie pogodnej,optymistycznej i w ogóle jakiekolwiek wrażenie to mnie jest niedobrze na żołądku.
Majka - 2014-11-20
musi coś zadziałać między stronami wzajemnie - mój mąż mówił że to było to coś. magnes ale sam tego nie wie do dziś. u mnie zadziałało to że się zakochałam. proste jak drut.....
Pit - 2014-11-20
niczym rozmowa rekrutacyjna, musisz odbyc sto żeby trafic na normalna pracę
Marek - 2014-11-20
Lepiej nich baby pomyślą jak ich potem nie stracić.Teraz to takie mądre och,ach a potem wieczne narzekania ,kaprysy ,gierki i jakie to one sa mądre a faceci to debile .Bez sensu.Chcecie mieć posłuszne zwierzątko kupcie sobie psa jak śpiewa w swojej ostatniej piosence Piotr Bukartyk
te - 2014-11-20
kobieta zbyt dużo robic nie musi, rozłożenie nóg aż tak trudne nie jest.
Figo - 2014-11-20
ilość alkoholu wypitego?
Niepowtarzalny - 2013-07-10

Drogie panie, czym się martwicie? Jeśli chcecie mieć pieska, który będzie za wami latał, poświęcał się, spełniał wszystkie zachcianki itd. to nie musicie się zbytnio wysilać. Zresztą dobrze o tym wiecie. Naturalnie każdego napotkanego faceta raczycie shit-testami (dla niekumatych: zwodami, wybiegami) aby go wybadać. Jednak zastanówcie się, czy chcecie mieć w życiu tylko zabaweczkę, czy też prawdziwego mężczyznę?

Może was zaskoczę ale istnieje spora grupa facetów w Polsce, która właśnie dla kobiet dołączyła do pewnej, w pewnym sensie tajnej społeczności. Cel był jeden: Zdobycie pięknej kobiety. Oczywiście pisząc "pięknej" nie mam na myśli tylko wyglądu zewnętrznego, chodzi mi raczej o całokształt. I co? Zaczęli pracować nad sobą. Priorytetem nie było już szukanie partnerki, a samorozwój i spełnienie. Większość podnosiła się z dna.

No ale wiadomo, że bez kobiety facet nie może na dłuższą metę poprawnie funkcjonować. Dlatego też nabyli umiejętności, które pozwalają im na "zdobycie" wyżej wymienionych piękności. Wbrew pozorom nie są oni rasowymi podrywaczami, większość szuka kobiety na całe życie, a po drodze trochę się namęczy, oj namęczy.

Wracając do tematu...

Takich facetów jest wielu. Nie są oni pieskami, tylko mężczyznami. Kobieta nie jest dla nich całym światem, a jedynie przyjemnym dodatkiem. Posiadają zainteresowania, pasje, są spontaniczni, zabawni, konkretni i ogólnie rzecz biorąc można z nimi odbyć wiele ciekawych rozmów.

Jak takiego znaleźć i zaklepać, póki jest jeszcze na to szansa? Do tego, drogie panie musicie dojść już same.

Pamiętajcie tylko o jednym:

- bycie sobą to podstawa,

- spontaniczność jest mile widziana,

- zainteresowań garści całe (najlepiej nie ten nieszczęsny modeling...),

- ciekawą osobowością wiele skarbów znajdziesz,

- odwaga na zainicjowanie spotkania, rozmowy też jest wysoko punktowana.

Powodzenia! ;D

desamaprada - 2013-06-12
Ja bym tu dodała otaczać się atmosferą życzliwości na co komu kobieta królowa śniegu to naprawdę działa.

A co do bycia pasztetem to się nie zgadzam mam piękne koleżanki a one nie mają nikogo a taka brzydula ma przystojnego chłopaka
Paragraf210 - 2013-02-25
Niech autor art. najpierw poczyta troche o mowie ciała a potem podaje kłamliwe informacje. To nie prawda, że 7% to komunikacja werbalna. Autor usłyszał coś gdzieś i powiela bzdury. Prosze o zapoznanie się z doświadczeniem 7 38 55 i wtedy sprostowanie tego bo ludzie nie ukrywajmy zamiast myśleć wolą przyjmować wszystko za fakt. A dostarczając im takie "fakty" robimy z nich jeszcze głupszych.
skrzacik0007 - 2013-01-29
Wystarczy że w miarę dobrze wyglądająca kobieta sie do nas uśmiechnie i już nas poderwała, jak jest mało atrakcyjna to nawet te tipy jej nie pomogą ;)
Artek - 2013-01-10
Jeśli jesteś pasztetem to te porady na nic Ci się nie przydadzą
Ten - 2012-02-04
@Dżaga
To może nie rób błędów ortograficznych na starcie. W ogóle ,a nie "wogóle" ;)
lumi - 2012-01-11
Pierwsze wrażenie naprawdę jest ważne zarówno w relacji damsko-męskiej jak i męsko-damskiej, choć nie zdajemy sobie z tego sprawy i możemy sobie wmawiać, że wcale tak nie jest. Co do mowy ciała nie jestem przekonana, jeśli mężczyzna nie jest tobą zainteresowany to raczej wykręcanie kłaków, naciąganie szyi i przygryzanie warg na nic się nie zda. Liczy się pierwsze wrażenie, to jaka jesteś i przede wszystkim to co mówisz. Uśmiech i optymizm też dużo robi. Widze to po sobie, że przyciągają mnie ludzie dowcipni, pozytywnie nastawieni do życia i otoczenia. Triki na podświadomość mężczyzny można stosować w nadziei, że na nie zareaguje, ale najważniejsze to być sobą, zachowywać się naturalnie i szczerze uśmiechać.
pewien facet - 2011-12-17
kazdy jest do poderwania hahaha smieszna jestes ... zyj tak dalej w tej nieswiadomosci
lewelka8820 - 2011-12-03
Moim zdaniem każdy facet jest do poderwania, trzeba tylko wiedzieć jak do którego podejść. Niemalże każdy z facetów lubi kobiety troszkę zadziorne i pewne siebie (co nie znaczy że przemądrzałe czy też wywyższające się). Troszkę inteligentnego podejścia i sprawdzonych sposobów i każdy jak na obrazku padnie przed Tobą na kolana... Jednak najważniejsze jest to aby kobieta dobrze czuła się ze sobą i nie miała kompleksów, aby dobrze i pewnie czuła się w swoim ciele. Jeśli z taką postawą podejdzie do faceta, już nic nie stanie jej na przeszkodzie przed coraz to nowszymi flirtami czy też romansami:)A odnośnie porad powyżej dosyć banalne i przewidywalne...
Mężczyzna - 2011-08-23
'Pamiętaj, że pierwsze wrażenie jest decydujące. Od niego zależy czy mężczyzna, który wpadł Ci w oko będzie zainteresowany poznaniem Ciebie.'

Po tym jak to przeczytałem, już wiedziałem, żeby nie czytać tych bzdur bo szkoda czasu. jeśli podchodzicie do mężczyzny z zamiarem poważnej znajomości - przyszłej więzi emocjonalnej, to wystarczy żebyście nie zachowywały się jak dziwka. tyle :)
dżaga - 2011-02-12
Porady ciekawe.Sptóbuje ale wątpie aby się udało.
On wogóle nie chce na mnie zwrócić uwagi
Assss - 2011-02-08
Te sztuczki pomagają ale nie są lekarstwem na poderwanie faceta :) mogą jedynie pomóc jeżeli widzimy,że dany facet czuje do nas jakąś mięte i umawiamy się z nim na randkę...Z mojego doświadczenia wiem,że faceci nie lubią narzucających się ani uległych dziewczyn...trzeba mieć coś do powiedzenia + elementy flirtu(patrz punkty powyżej :) a facet się w nas zauroczy (no chyba ze z góry wiedziałyśmy że facet należy do podrywaczy czy facetów typu Casanova na takich w sumie nie ma sposobów aby zatrzymać go przy sobie na dłużej...
Margolcia - 2010-12-19
jak zwrocic uwage.....
zalezy od faceta!!
jasli naprawde ci na nim zalezy to zrob wszystko co mozesz....
mi jedem w oko wpadl i udalo sie
ale musialam sie strasznie poswiaecic;zaczelam inaczej sie ubierac,schudlam 14 kg,obcielam o,5 m wlosow;/ i zaczelam zagadywac.....
madzikkkkkkkkkkkk - 2010-12-19
Dosyć ciekawe porady:)Spróbuję skorzystać bynajmniej z niektórych:):D
kateluxiss - 2010-09-21
nie wydaję mi się , że to zdziała cuda , ale nie które rady były nawet ciekawe :)
Mia - 2010-09-21

Faktycznie nie ma nic gorszego niż narzucająca się dziewczyna (czy narzucający się chłopak). Najlepiej trzymać się ani za blisko ani za daleko.

Pan Pan - 2010-09-19
Myśle,że te rady są dobre ale chciałem dodać,że facet nie lubi jak kobieta mu sie narzuca jest to meczące.
A najważniejsze jest chyba to aby mu sie podobała wizualnie bo jeśli tak nie jest to są naprawde małe sznse...
czarna - 2010-08-19
2010-08-19 Moim zdaniem jest to do bani :(
mysz - 2010-07-30
tak każdy facet to 100 % tego co jest napisane i tak trzeba ich traktować aby osiągnąć swój cel-generalnie banalne ...ale nie zawsze się już chce bo to takie nuudne ...prości jesteści w obyciu ,zero kurtuazji,jak sie ktoś podoba to niekończący sie flirt -jakie to nudne...no ilez można ....wieś.....;]
Anita - 2010-05-13
Ja uwazam,ze no niby sa to,dobre rady ale dziewczyny nie wrzucajcie,wszystkich facetow do jednego worka :) kazdy jest indywidualny i do kazdego jest inny klucz dostepu ;]
kristof - 2010-03-05
Jeśli myślicie dziewczyny < i młode kobiety > ze nas tak za każdym razem złapicie to jesteście w DUUUUŻYM błędzie!!!
justyna18 - 2010-01-22
Moim zdaniem artykuł jest świetnie napisany ;)
Lalka xD - 2009-10-08
a ja powiem tak: top jest kurde dyskryminacja normalnie! bo dziewczynie nie wypada zagadać, a chłopak nie zawsze ma odwagę podejść... ;)
no ale tak ogólnie to rady są nooo...w porzo ;)
lalka - 2009-06-07
dobre rady! Wiele razy tak robiłam lecz nie miałam tej świadomości!? :OOO
madzia - 2009-05-30
porady są spoko, ja uzywam wielu innych
Heros333 - 2009-05-02
Z tymi oczami to niebezpiecznie , ale sunglasses daje radę ma specjalne filtry na to :) hihi
Pata - 2009-04-23
A ja się zastanawiam czemu ten facet cały czas mnie obserwuje i chce zagadać ,a ja uciekam. Rady są dobre robię tak na co dzień i widać efekty najbardziej z tym spojrzeniem w oczy ! Polecam :)
Mizuria - 2009-04-17
hmm... dobre rady ;] teraz trzeba tylko zaaranżować spotkanie :D
tak - 2009-03-01
zgadzam się z Agą - ale gdy jestesmy z natury smutaskami, to wypróbujmy 1 zasadę - i już cały świat leży u naszych stóp :).
Aga - 2009-01-29
najlepsza rada to po prostu: Bądź sobą:)

I wystarczy:D
Stalonka - 2009-01-22
Spróbuję. Dzięki za rady, nie wiedziałam, jak się do ego zabrać......
Przejmij kontrolę nad swoimi randkami i opanuj poniższe atrybuty (jak najlepiej potrafisz), aby rozpocząć randkowanie z...
Jak zainteresować sobą faceta?
Przejmij kontrolę nad swoimi randkami i opanuj poniższe...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt