Tutaj jesteś: Internet > Przeglądarki Internetowe > Internet Explorer > Jak zablokować wyskakujące reklamy w Internet Explorer?
Jak zablokować wyskakujące reklamy w Internet Explorer?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (4 ocen)
Oceń 
Wiele firm reklamuje swoją działalność poprzez Internet, korzystając ze specjalnych okienek pop-up lub pop-under, które pojawiają się na środku naszego ekranu. Mogą one otwierać się również wtedy, gdy klikniemy na dane łącze lub nawet ikonę na stronie internetowej. Otwierają się one zarówno przed, jak i za oknem, które ty akurat chcesz oglądnąć. Niektóre wyskakujące okna są pomocne, np. jeśli chcemy zobaczyć obraz w powiększeniu, wystarczy, że na niego klikniemy. Jednak inne okna mogą zawierać nieodpowiednie treści lub mogą być prostym sposobem na to, by użytkownik przypadkowo pobrał na swój komputer niebezpieczny program.
Dodatek Service Pack 2 (SP2) dla systemu Windows XP umożliwia blokowanie większości wyskakujących okien podczas korzystania z przeglądarki Internet Explorer i odblokowywanie tych, które ty sam chcesz wyświetlić.
1

Po zainstalowaniu SP2, blokowanie wyskakujących okienek w przeglądarce Internet Explorer jest włączone i ustawione na poziom średni. Oznacza to, że blokowane są najbardziej automatycznie wyskakujące okna. Ustawienia te pozwalają na oglądanie wyskakujących okien dopiero wówczas, gdy użytkownik kliknie w odpowiedni link lub ikonę w pasku przeglądarki. Włączając blokadę możemy również włączyć dźwięk i ustawić pasek informujący nas o zablokowaniu wyskakującego okna.

2
Blokada wyskakujących okienek w IE

Aby zmienić ustawienia blokady wyskakujących okienek wystarczy:

1. Otworzyć Internet Explorer.
2. W zakładce „Narzędzia” wybierać opcję „Blokowanie wyskakujących okienek”, a następnie kliknąć w polecenie „Ustawienia blokowania wyskakujących okienek”.

3

Jeśli chcesz zobaczyć wyskakujące okienka z określonej witryny internetowej, wpisz jej adres w polu „Adres witryny sieci Web, która ma być dozwolona”. Kliknij w opcję „Dalej”.

Jak wyczyścić historię przeglądarki?
Jak zablokować reklamy w Internecie?
Jak zablokować wyskakujące reklamy w Firefoxie?
Jak wyświetlić zapamiętane hasła (Firefox)?
strona 1 z 2następna >
 3.3/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

gość - 2014-02-10
Polecam ONLAN Web Blocker. Jest dobry w blokowaniu reklam i innych stron nie koniecznie przez nas chcianych.
Kamil80 - 2010-07-16
Oczywiście nie każdy lubi wyskakujące reklamy, ale pamiętajmy, że strony internetowe same się nie tworzą. To ludzie nad nimi czuwają, opiekują się nimi dzień i noc, piszą, moderują i pakują kupe pieniędzy, aby je odnowić. Te reklamy to ich jedyne źródło dochodu. Dlatego jak widzę fajną stronę, czy czytam tekst który mi się podoba to klikam na reklamę. W ten sposób płacę stronie nie wydając ani grosza.
Każda z przeglądarek internetowych zachowuje historię odwiedzanych witryn internetowych. Czasem, z różnych powodów,...
Jak wyczyścić historię przeglądarki?
Każda z przeglądarek internetowych zachowuje historię...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Natalia Luzak
  • Efka Efka
  • Barbara Gewont
  • Danuta Chochulska
  • Zofia Jagusiak
  • Anna Wiśniewska
  • Aleksandra Matuszewska
  • Magdalena Wechterowicz
  • Adam Krzysztof Rolek
  • Katarzyna Kobielus
  • Anna Doktór
  • Andżelika Kluza
  • Marcin Szewczyk
  • Justyna Wu
  • Iwona Gruszka
  • Agnieszka Cybulska
  • Stefan Flisowski
  • Anna Mazurkiewicz
  • Krystyna Łozińska
  • Małgorzata Koczorowska
  • Kamila Chabraś
  • Aleksandra Nowak
  • Anna Maria Burian
  • Karolina Justyna Lisowska
  • Ewa Jadczak
  • Karolina Murawska Gosk
  • Marianna Folek
  • Izabela Barbara
  • Maria Burdzi
  • Tomek Narojek