Tutaj jesteś: Internet > Przeglądarki Internetowe > Internet Explorer > Jak zablokować wyskakujące reklamy w Internet Explorer?
Jak zablokować wyskakujące reklamy w Internet Explorer?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Wiele firm reklamuje swoją działalność poprzez Internet, korzystając ze specjalnych okienek pop-up lub pop-under, które pojawiają się na środku naszego ekranu. Mogą one otwierać się również wtedy, gdy klikniemy na dane łącze lub nawet ikonę na stronie internetowej. Otwierają się one zarówno przed, jak i za oknem, które ty akurat chcesz oglądnąć. Niektóre wyskakujące okna są pomocne, np. jeśli chcemy zobaczyć obraz w powiększeniu, wystarczy, że na niego klikniemy. Jednak inne okna mogą zawierać nieodpowiednie treści lub mogą być prostym sposobem na to, by użytkownik przypadkowo pobrał na swój komputer niebezpieczny program.
Dodatek Service Pack 2 (SP2) dla systemu Windows XP umożliwia blokowanie większości wyskakujących okien podczas korzystania z przeglądarki Internet Explorer i odblokowywanie tych, które ty sam chcesz wyświetlić.
1

Po zainstalowaniu SP2, blokowanie wyskakujących okienek w przeglądarce Internet Explorer jest włączone i ustawione na poziom średni. Oznacza to, że blokowane są najbardziej automatycznie wyskakujące okna. Ustawienia te pozwalają na oglądanie wyskakujących okien dopiero wówczas, gdy użytkownik kliknie w odpowiedni link lub ikonę w pasku przeglądarki. Włączając blokadę możemy również włączyć dźwięk i ustawić pasek informujący nas o zablokowaniu wyskakującego okna.

2
Blokada wyskakujących okienek w IE

Aby zmienić ustawienia blokady wyskakujących okienek wystarczy:

1. Otworzyć Internet Explorer.
2. W zakładce „Narzędzia” wybierać opcję „Blokowanie wyskakujących okienek”, a następnie kliknąć w polecenie „Ustawienia blokowania wyskakujących okienek”.

3

Jeśli chcesz zobaczyć wyskakujące okienka z określonej witryny internetowej, wpisz jej adres w polu „Adres witryny sieci Web, która ma być dozwolona”. Kliknij w opcję „Dalej”.

Jak zablokować reklamy w Internecie?
Jak ustawić domyślną przeglądarkę WWW?
Jak wyświetlić zapamiętane hasła (Firefox)?
Jak przyspieszyć ładowanie stron internetowych w przeglądarce Firefox?
4

Jeśli chcesz tymczasowo zezwolić na wyświetlanie wyskakujących okienek z danej strony, kliknij w pojawiający się pasek, który informuje cię, że okno zostało zablokowane. Następnie wybierz polecenie „Tymczasowo zezwalaj na wyskakujące okienka”.

5

Blokowanie wyskakujących okienek, pojawiających się po kliknięciu na łącze lub ikonę na stronie internetowej.

1. Otwórz program Internet Explorer.
2. W zakładce „Narzędzia” wybierz opcję „Blokowanie wyskakujących okienek”, a następnie kliknij w polecenie „Ustawienia blokowania wyskakujących okienek”.
3. Pojawi się nowe okno, na jego dole znajduje się lista rozwijana określająca poziom blokowania. Wybierz opcję „Wysoki”.

6
Jeśli masz włączoną wysoki poziom blokowania, a chcesz zobaczyć zablokowane okno, naciśnij i przytrzymaj klawisz Ctrl, kiedy otwierasz dane okno.
 3.3/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

gość - 2014-02-10
Polecam ONLAN Web Blocker. Jest dobry w blokowaniu reklam i innych stron nie koniecznie przez nas chcianych.
Kamil80 - 2010-07-16
Oczywiście nie każdy lubi wyskakujące reklamy, ale pamiętajmy, że strony internetowe same się nie tworzą. To ludzie nad nimi czuwają, opiekują się nimi dzień i noc, piszą, moderują i pakują kupe pieniędzy, aby je odnowić. Te reklamy to ich jedyne źródło dochodu. Dlatego jak widzę fajną stronę, czy czytam tekst który mi się podoba to klikam na reklamę. W ten sposób płacę stronie nie wydając ani grosza.
 
Większość plików cookies jest łatwych do usunięcia. Wystarczy znać rodzaj używanej przez siebie przeglądarki...
Jak usunąć cookies?
Większość plików cookies jest łatwych do usunięcia. Wystarczy znać rodzaj używanej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt