Tutaj jesteś: Internet > Popularne Strony WWW > Facebook > Jak zablokować kogoś na Facebooku?

Jak zablokować kogoś na Facebooku?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (4 ocen)
Oceń 
Jeśli ktoś spamuje Twój profil lub sprawia i jakiekolwiek inne problemy, możesz zablokować profil tej osoby, aby nie miała ona dostępu do Ciebie. Poniżej podpowiadamy jak to zrobić.
1

Pierwszy sposób.

Przejdź do swojego konta. Kliknij w 'określ swoje ustawienia prywatności', aby mieć dostęp do ich zmiany.

2
Zobaczysz listę blokowanych. Kliknij w 'zablokuj użytkowników' Jeśli kogoś zablokujesz, ta osoba nie będzie już miała dostępu do Twojego profilu.
3
Wpisz imię i nazwisko danej osoby lub jej e-mail. Facebook Cię ostrzeże, że jak już zablokujesz tą osobę, nie będzie ona mogła poruszać się po Twoim profilu, nie będzie też już w gronie Twoich znajomych, nie będzie się mogła z Tobą komunikować. Nie dotyczy to jednak gier i aplikacji, z których oboje korzystacie.
4
Kliknij w 'zablokuj tego użytkownika'. Wyświetli Ci się lista osób o tych samych danych. Kliknij w osobę, którą chcesz zablokować.
5

Drugi sposób.

Przejdź do profilu danej osoby, którą chcesz zablokować.

6
Na dole po lewej zobaczysz odnośnik, który mówi o blokowaniu profilu tej osoby. Kliknij w niego.
7
W oknie, które wyskoczy kliknij 'blokuj'.
8
Kliknij w 'zatwierdź'.
Jak ukryć swoją aktywność na Facebooku?
Jak założyć konto na Facebooku?
Jak usunąć konto na Facebooku?
Jak pozyskać fanów na Facebooku?
 4/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zatem masz już konto na Facebooku oraz parudziesięciu znajomych. Piszesz posty, jednak rzadko kiedy ktoś na nie...
Jak pisać fajne statusy na Facebooka?
Zatem masz już konto na Facebooku oraz parudziesięciu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub