Tutaj jesteś: Internet > Przeglądarki Internetowe > Inne przeglądarki > Jak usunąć cookies?

Jak usunąć cookies?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (8 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Większość plików cookies jest łatwych do usunięcia. Wystarczy znać rodzaj używanej przez siebie przeglądarki internetowej i zapoznać się z jednym z zestawów instrukcji przedstawionych poniżej.
1

Google Chrome

  1. Kliknij na zakładkę „Narzędzia” i wybierz „Opcje”.

  2. Kliknij w zakładkę „Dla zaawansowanych”, wybierz opcję „Prywatność” i kliknij w przycisk „Wyczyść dane przeglądarki”.

  3. Wybierz „Usuń pliki cookies i inne dane witryn”, aby usunąć wszystkie pliki cookies z listy.

  4. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookies utworzone w określonym czasie. W tym celu wybierz odpowiedni okres, z którego chcesz usunąć pliki.

  5. Wybierz opcję „Wyczyść historię przeglądarki”, aby usunąć wszelkie ślady po odwiedzanych witrynach.

  6. Wybierz opcję „Wyczyść historię pobierania”, aby usunąć zapisy dotyczące plików i programów, które pobierałeś.

  7. Wybierz opcję „Wyczyść pamięć podręczną”, aby usunąć z pamięci wybierane strony internetowe. Możesz również usunąć zapisane hasła, które pozwalały ci logować się na strony internetowe i zachowane dane formularzy, takie jak nazwa, czy adres. W tym celu kliknij na opcję „Wyczyść dane przeglądania”.

  8. Po zakończeniu kliknij na opcję „Zamknij”.

Jak zrobić dietetyczne kostki kokosowe (lamingtony)?
Jak zrobić ciasteczka czekoladowe z Nutelli?
Jak wyczyścić historię przeglądarki?
Jak usunąć cookies?
2

Internet Explorer 8

  1. Kliknij w opcję „Bezpieczeństwo” znajdującą się na pasku poleceń.

  2. Wybierz „Usuń historię przeglądania”.

  3. Zaznacz opcję dla plików cookies i kliknij „Usuń”.

  4. Dodatkowo przeglądarka Internet Explorer 8 posiada opcję „Przeglądanie InPrivate”. Pozwala ona użytkownikom na przeglądanie stron internetowych bez zapisu informacji z odwiedzanych stron, w tym również plików cookies.

  5. Aby skorzystać z opcji „Przeglądanie InPrivate”, kliknij na przycisk „Bezpieczeństwo” na pasku poleceń.

  6. Wybierz opcję „Przeglądanie InPrivate”.

3

Internet Explorer 7.x

  1. Zamknij przeglądarkę Internet Explorer 7 i wyjdź z wszystkich programów Windows Explorer.

  2. Kliknij w przycisk „Start”, wybierz opcję „Uruchom” i wpisz polecenie „inetcpl.cpl”. Kliknij „Enter”.

  3. Otworzy się nowe okno. W zakładce „Ogólne” w obszarze „Historia” wybierz opcję „Wyczyść”.

  4. W oknie dialogowym „Usuwanie historii przeglądania”, kliknij w opcję „Usuń pliki cookie”.

  5. W oknie dialogowym „Usuwanie plików cookie” kliknij w opcję „Tak”.

4

Mozilla Firefox

  1. Kliknij na zakładkę „Narzędzia”, a następnie „Opcje”. W systemie Linux – Edycja > Preferencje.

  2. Wybierz zakładkę „Prywatność”.

  3. Kliknij na „Wyświetl ciasteczka”.

  4. Aby usunąć pojedyncze pliki cookies, kliknij na wybrany plik znajdujący się na liście i wybierz opcję „Usuń ciasteczka”.

  5. Aby usunąć wszystkie pliki cookies, kliknij na opcję „Usuń wszystkie ciasteczka”.

 2.9/5 (8 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Kształt tych ciasteczek sprawia, że stają się doskonałym deserem na Walentynki, rocznicę, czy urodziny. Niech nie...
Jak zrobić ciasteczka serca z galaretką?
Kształt tych ciasteczek sprawia, że stają się doskonałym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt