Tutaj jesteś: Internet > Przeglądarki Internetowe > Inne przeglądarki > Jak usunąć cookies?

Jak usunąć cookies?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (8 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Większość plików cookies jest łatwych do usunięcia. Wystarczy znać rodzaj używanej przez siebie przeglądarki internetowej i zapoznać się z jednym z zestawów instrukcji przedstawionych poniżej.
1

Google Chrome

  1. Kliknij na zakładkę „Narzędzia” i wybierz „Opcje”.

  2. Kliknij w zakładkę „Dla zaawansowanych”, wybierz opcję „Prywatność” i kliknij w przycisk „Wyczyść dane przeglądarki”.

  3. Wybierz „Usuń pliki cookies i inne dane witryn”, aby usunąć wszystkie pliki cookies z listy.

  4. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookies utworzone w określonym czasie. W tym celu wybierz odpowiedni okres, z którego chcesz usunąć pliki.

  5. Wybierz opcję „Wyczyść historię przeglądarki”, aby usunąć wszelkie ślady po odwiedzanych witrynach.

  6. Wybierz opcję „Wyczyść historię pobierania”, aby usunąć zapisy dotyczące plików i programów, które pobierałeś.

  7. Wybierz opcję „Wyczyść pamięć podręczną”, aby usunąć z pamięci wybierane strony internetowe. Możesz również usunąć zapisane hasła, które pozwalały ci logować się na strony internetowe i zachowane dane formularzy, takie jak nazwa, czy adres. W tym celu kliknij na opcję „Wyczyść dane przeglądania”.

  8. Po zakończeniu kliknij na opcję „Zamknij”.

Jak zrobić magdalenki (ciasteczka maślane)?
Jak wyczyścić historię przeglądarki?
Jak zmienić wygląd Google Chrome?
Jak usunąć cookies?
2

Internet Explorer 8

  1. Kliknij w opcję „Bezpieczeństwo” znajdującą się na pasku poleceń.

  2. Wybierz „Usuń historię przeglądania”.

  3. Zaznacz opcję dla plików cookies i kliknij „Usuń”.

  4. Dodatkowo przeglądarka Internet Explorer 8 posiada opcję „Przeglądanie InPrivate”. Pozwala ona użytkownikom na przeglądanie stron internetowych bez zapisu informacji z odwiedzanych stron, w tym również plików cookies.

  5. Aby skorzystać z opcji „Przeglądanie InPrivate”, kliknij na przycisk „Bezpieczeństwo” na pasku poleceń.

  6. Wybierz opcję „Przeglądanie InPrivate”.

3

Internet Explorer 7.x

  1. Zamknij przeglądarkę Internet Explorer 7 i wyjdź z wszystkich programów Windows Explorer.

  2. Kliknij w przycisk „Start”, wybierz opcję „Uruchom” i wpisz polecenie „inetcpl.cpl”. Kliknij „Enter”.

  3. Otworzy się nowe okno. W zakładce „Ogólne” w obszarze „Historia” wybierz opcję „Wyczyść”.

  4. W oknie dialogowym „Usuwanie historii przeglądania”, kliknij w opcję „Usuń pliki cookie”.

  5. W oknie dialogowym „Usuwanie plików cookie” kliknij w opcję „Tak”.

4

Mozilla Firefox

  1. Kliknij na zakładkę „Narzędzia”, a następnie „Opcje”. W systemie Linux – Edycja > Preferencje.

  2. Wybierz zakładkę „Prywatność”.

  3. Kliknij na „Wyświetl ciasteczka”.

  4. Aby usunąć pojedyncze pliki cookies, kliknij na wybrany plik znajdujący się na liście i wybierz opcję „Usuń ciasteczka”.

  5. Aby usunąć wszystkie pliki cookies, kliknij na opcję „Usuń wszystkie ciasteczka”.

 2.9/5 (8 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Ciasteczka owsiane to pełnoziarnista alternatywa dla tradycyjnych słodkich przekąsek. Obalają one powszechny pogląd, że...
Jak zrobić ciasteczka owsiane z czekoladą?
Ciasteczka owsiane to pełnoziarnista alternatywa dla...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt