Tutaj jesteś: Internet > Przeglądarki Internetowe > Inne przeglądarki > Jak usunąć cookies?

Jak usunąć cookies?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (8 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Większość plików cookies jest łatwych do usunięcia. Wystarczy znać rodzaj używanej przez siebie przeglądarki internetowej i zapoznać się z jednym z zestawów instrukcji przedstawionych poniżej.
1

Google Chrome

  1. Kliknij na zakładkę „Narzędzia” i wybierz „Opcje”.

  2. Kliknij w zakładkę „Dla zaawansowanych”, wybierz opcję „Prywatność” i kliknij w przycisk „Wyczyść dane przeglądarki”.

  3. Wybierz „Usuń pliki cookies i inne dane witryn”, aby usunąć wszystkie pliki cookies z listy.

  4. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookies utworzone w określonym czasie. W tym celu wybierz odpowiedni okres, z którego chcesz usunąć pliki.

  5. Wybierz opcję „Wyczyść historię przeglądarki”, aby usunąć wszelkie ślady po odwiedzanych witrynach.

  6. Wybierz opcję „Wyczyść historię pobierania”, aby usunąć zapisy dotyczące plików i programów, które pobierałeś.

  7. Wybierz opcję „Wyczyść pamięć podręczną”, aby usunąć z pamięci wybierane strony internetowe. Możesz również usunąć zapisane hasła, które pozwalały ci logować się na strony internetowe i zachowane dane formularzy, takie jak nazwa, czy adres. W tym celu kliknij na opcję „Wyczyść dane przeglądania”.

  8. Po zakończeniu kliknij na opcję „Zamknij”.

Jak zrobić ciasteczka owsiane?
Jak zrobić popękane ciasteczka czekoladowe?
Jak zrobić maślane ciasteczka?
Jak wyczyścić historię przeglądarki?
 2.9/5 (8 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Kształt tych ciasteczek sprawia, że stają się doskonałym deserem na Walentynki, rocznicę, czy urodziny. Niech nie...
Jak zrobić ciasteczka serca z galaretką?
Kształt tych ciasteczek sprawia, że stają się doskonałym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
pasożyt