Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Pranie > Jak usunąć zapach potu z ubrań?

Jak usunąć zapach potu z ubrań?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.3/5 (376 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Letnie pocenie się jest poważnym problemem, nie tylko jeśli chodzi o dyskomfort. Pot pozostawia również swój zapach na ubraniach. A sól z potu połączona z antyperspirantem nie pachnie najlepiej. Przesiąknięte potem ubrania potrafią naprawdę brzydko pachnieć już kilka minut po założeniu. I nawet jeśli ubierzemy czystą koszulę, będziemy czuć ten zapach. Jakie są więc sposoby na usunięcie zapachu potu z ubrań?
 2.3/5 (376 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (18)

ggghhh - 2015-01-20
ałun wystarczy! polecam :)
jam - 2015-01-20
To, co czujecie, to nie tylko zapach potu, a przede WASZE gazowe wydzieliny z żołądka. Pot też ma kwaśny odczyn, dlatego taki jest efekt. Niektórzy mają większy problem nieszczelności, dlatego wydaje im się bardziej odczuwalny..
. - 2015-01-19
wyprać....
Facet - 2015-01-19
Panowie! Oprócz zwykłego mysia i dezodorantów golenie pod pachami! To nie oznacza zniewieścienia. Są kremy które likwidują zarost. Poza tym odrastające włosy nie kują.
Życzliwa - 2015-01-19
Zwykłe prasowanie zabija bakterie na ubraniach, odkaża i nie ma brzydkiego zapachu.
basia - 2015-01-19
Najlepszym sposobem jest namoczenie ubran w rozpuszczonym w wodzie amoniaku,ok 1 godz.a potem normalnie wyprac.Reczniki ktore smierdza wilgocia czy inne ubrania bo dlugo schly tez. UWAGA , amoniak nie niszczy ubran i jego zapach szybko sie ulatnia ,a w przypadku kolorowych ubran, ubrania ozywia kolory i wygladaja jak nowe.
sebe - 2015-01-19
A ja znam lepszy i prostszy sposób nazywa się dezodorant i sprawa załatwiona .
Demo - 2015-01-19
Najlepszym sposobem na zapach potu z ubrania jest wrzucenie go do pralki i wypranie, potem prysznic i czyste ciuchy.
picek - 2015-01-19
Po co zostawiać mocz kilka godzin w płynie do płukania? Pomaga na coś?
Tomasz - 2014-06-03
Ozon skutecznym sposobem pozbycia się zapachu także w całym mieszkaniu.
ona - 2013-10-15
trzeba zaprac mydlem w kostce
STELLA176 - 2013-04-21
Przepraszam, ale poniżej źle wpisałam nazwę :-) ETIAXIL
STELLA176 - 2013-04-21
Myślałam, że przeczytam co innego. Nie ryzykowałabym użycie octu , bo nie wiem czy nie odbarwiłby ubrań. Ja proponuję normalne pranie, jak można to w wyższej temperaturze a także systematyczne używanie antyprespirantu, ale.....np.kupionego w aptece. Mogę polecić Etaxil. Jest droższy od innych ,alearto kupić by nie mieć tych brzydkich plam i nie śmierdzieć. Pozrawiam.
zigitrn - 2013-01-21
A jak usunąć zapach moczu ??? czasem mam wraże nie że moje spodnie śmierdzą moczem, mimo że nie mam problemów z oddawaniem moczu i nie sikam w spodnie...
Donata - 2010-08-23

Zacznij używać mocnych dezodorantów np Etaxil lub Antidral jednak jeśli ubrania śmierdzą potem nawet po praniu to znaczy że coś z potem jest nie tak. Dlatego musisz iść z tym do lekarza - rodzinnego oraz endokrynologa - może masz coś nie tak z hormonami które ci szaleją i stąd ten nieładny zapach potu. Może to też być wina tarczycy lub cukrzycy - więc przebadaj się na jedno i drugie. Przykry zapach potu może też wynikać z niedoboru witaminy B12.

Olala - 2010-08-23
Moje ubrania nawet po wypraniu smierdza... Zedne proszki i plyny do plukania nie pomagaja. Nawet paranie w 90 stopniach!
Klaudine - 2010-08-02

Genialne! Kto by pomyślał :P Problem polega jednak na tym, że często ubrania nawet po wypraniu tak są "przesiąknięte" zapachem potu, że ubierzesz je na 5 min, nawet się nie zdążysz spocić a już śmierdzi od ciebie na kilometr. To tak jak z butami, jak raz "prześmierdną", to choćbyś nie wiem ile wietrzyła, prała i co sypała do środka, efekt będzie co najwyżej doraźny.

Amalia - 2010-08-02
Pewnie będziecie zaskoczeni ale ja mam na to taki sposób: należy wyprać ubranie
Bardzo trudno pozbyć się zapachu stęchlizny z ubrań. Często nie znika on nawet po wypraniu i wysuszeniu. Zapach...
Jak pozbyć się zapachu stęchlizny z ubrań?
Bardzo trudno pozbyć się zapachu stęchlizny z ubrań...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt