Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Pranie > Jak usunąć zapach potu z ubrań?

Jak usunąć zapach potu z ubrań?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.3/5 (369 ocen)
Oceń 
 1 z 4 
Letnie pocenie się jest poważnym problemem, nie tylko jeśli chodzi o dyskomfort. Pot pozostawia również swój zapach na ubraniach. A sól z potu połączona z antyperspirantem nie pachnie najlepiej. Przesiąknięte potem ubrania potrafią naprawdę brzydko pachnieć już kilka minut po założeniu. I nawet jeśli ubierzemy czystą koszulę, będziemy czuć ten zapach. Jakie są więc sposoby na usunięcie zapachu potu z ubrań?
 2.3/5 (369 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (18)

ggghhh - 2015-01-20
ałun wystarczy! polecam :)
jam - 2015-01-20
To, co czujecie, to nie tylko zapach potu, a przede WASZE gazowe wydzieliny z żołądka. Pot też ma kwaśny odczyn, dlatego taki jest efekt. Niektórzy mają większy problem nieszczelności, dlatego wydaje im się bardziej odczuwalny..
. - 2015-01-19
wyprać....
Facet - 2015-01-19
Panowie! Oprócz zwykłego mysia i dezodorantów golenie pod pachami! To nie oznacza zniewieścienia. Są kremy które likwidują zarost. Poza tym odrastające włosy nie kują.
Życzliwa - 2015-01-19
Zwykłe prasowanie zabija bakterie na ubraniach, odkaża i nie ma brzydkiego zapachu.
basia - 2015-01-19
Najlepszym sposobem jest namoczenie ubran w rozpuszczonym w wodzie amoniaku,ok 1 godz.a potem normalnie wyprac.Reczniki ktore smierdza wilgocia czy inne ubrania bo dlugo schly tez. UWAGA , amoniak nie niszczy ubran i jego zapach szybko sie ulatnia ,a w przypadku kolorowych ubran, ubrania ozywia kolory i wygladaja jak nowe.
sebe - 2015-01-19
A ja znam lepszy i prostszy sposób nazywa się dezodorant i sprawa załatwiona .
Demo - 2015-01-19
Najlepszym sposobem na zapach potu z ubrania jest wrzucenie go do pralki i wypranie, potem prysznic i czyste ciuchy.
picek - 2015-01-19
Po co zostawiać mocz kilka godzin w płynie do płukania? Pomaga na coś?
Tomasz - 2014-06-03
Ozon skutecznym sposobem pozbycia się zapachu także w całym mieszkaniu.
ona - 2013-10-15
trzeba zaprac mydlem w kostce
STELLA176 - 2013-04-21
Przepraszam, ale poniżej źle wpisałam nazwę :-) ETIAXIL
STELLA176 - 2013-04-21
Myślałam, że przeczytam co innego. Nie ryzykowałabym użycie octu , bo nie wiem czy nie odbarwiłby ubrań. Ja proponuję normalne pranie, jak można to w wyższej temperaturze a także systematyczne używanie antyprespirantu, ale.....np.kupionego w aptece. Mogę polecić Etaxil. Jest droższy od innych ,alearto kupić by nie mieć tych brzydkich plam i nie śmierdzieć. Pozrawiam.
zigitrn - 2013-01-21
A jak usunąć zapach moczu ??? czasem mam wraże nie że moje spodnie śmierdzą moczem, mimo że nie mam problemów z oddawaniem moczu i nie sikam w spodnie...
Donata - 2010-08-23

Zacznij używać mocnych dezodorantów np Etaxil lub Antidral jednak jeśli ubrania śmierdzą potem nawet po praniu to znaczy że coś z potem jest nie tak. Dlatego musisz iść z tym do lekarza - rodzinnego oraz endokrynologa - może masz coś nie tak z hormonami które ci szaleją i stąd ten nieładny zapach potu. Może to też być wina tarczycy lub cukrzycy - więc przebadaj się na jedno i drugie. Przykry zapach potu może też wynikać z niedoboru witaminy B12.

Chcesz by twoja garderoba zawsze wyglądała idealnie jednak nie zawsze masz czas by nad nią zapanować? Oto kilka rad jak...
Jak odświeżyć garderobę domowymi produktami?
Chcesz by twoja garderoba zawsze wyglądała idealnie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub