Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Pranie > Jak usunąć zapach potu z ubrań?

Jak usunąć zapach potu z ubrań?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.3/5 (370 ocen)
Oceń 
 1 z 4 
Letnie pocenie się jest poważnym problemem, nie tylko jeśli chodzi o dyskomfort. Pot pozostawia również swój zapach na ubraniach. A sól z potu połączona z antyperspirantem nie pachnie najlepiej. Przesiąknięte potem ubrania potrafią naprawdę brzydko pachnieć już kilka minut po założeniu. I nawet jeśli ubierzemy czystą koszulę, będziemy czuć ten zapach. Jakie są więc sposoby na usunięcie zapachu potu z ubrań?
 2.3/5 (370 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (18)

ggghhh - 2015-01-20
ałun wystarczy! polecam :)
jam - 2015-01-20
To, co czujecie, to nie tylko zapach potu, a przede WASZE gazowe wydzieliny z żołądka. Pot też ma kwaśny odczyn, dlatego taki jest efekt. Niektórzy mają większy problem nieszczelności, dlatego wydaje im się bardziej odczuwalny..
. - 2015-01-19
wyprać....
Facet - 2015-01-19
Panowie! Oprócz zwykłego mysia i dezodorantów golenie pod pachami! To nie oznacza zniewieścienia. Są kremy które likwidują zarost. Poza tym odrastające włosy nie kują.
Życzliwa - 2015-01-19
Zwykłe prasowanie zabija bakterie na ubraniach, odkaża i nie ma brzydkiego zapachu.
basia - 2015-01-19
Najlepszym sposobem jest namoczenie ubran w rozpuszczonym w wodzie amoniaku,ok 1 godz.a potem normalnie wyprac.Reczniki ktore smierdza wilgocia czy inne ubrania bo dlugo schly tez. UWAGA , amoniak nie niszczy ubran i jego zapach szybko sie ulatnia ,a w przypadku kolorowych ubran, ubrania ozywia kolory i wygladaja jak nowe.
sebe - 2015-01-19
A ja znam lepszy i prostszy sposób nazywa się dezodorant i sprawa załatwiona .
Demo - 2015-01-19
Najlepszym sposobem na zapach potu z ubrania jest wrzucenie go do pralki i wypranie, potem prysznic i czyste ciuchy.
picek - 2015-01-19
Po co zostawiać mocz kilka godzin w płynie do płukania? Pomaga na coś?
Tomasz - 2014-06-03
Ozon skutecznym sposobem pozbycia się zapachu także w całym mieszkaniu.
ona - 2013-10-15
trzeba zaprac mydlem w kostce
STELLA176 - 2013-04-21
Przepraszam, ale poniżej źle wpisałam nazwę :-) ETIAXIL
STELLA176 - 2013-04-21
Myślałam, że przeczytam co innego. Nie ryzykowałabym użycie octu , bo nie wiem czy nie odbarwiłby ubrań. Ja proponuję normalne pranie, jak można to w wyższej temperaturze a także systematyczne używanie antyprespirantu, ale.....np.kupionego w aptece. Mogę polecić Etaxil. Jest droższy od innych ,alearto kupić by nie mieć tych brzydkich plam i nie śmierdzieć. Pozrawiam.
zigitrn - 2013-01-21
Donata - 2010-08-23

Zacznij używać mocnych dezodorantów np Etaxil lub Antidral jednak jeśli ubrania śmierdzą potem nawet po praniu to znaczy że coś z potem jest nie tak. Dlatego musisz iść z tym do lekarza - rodzinnego oraz endokrynologa - może masz coś nie tak z hormonami które ci szaleją i stąd ten nieładny zapach potu. Może to też być wina tarczycy lub cukrzycy - więc przebadaj się na jedno i drugie. Przykry zapach potu może też wynikać z niedoboru witaminy B12.

Jak kontrolować zapach potu?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub