Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Bezpieczny Seks > Jak pieścić faceta ręką?

Jak pieścić faceta ręką?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (55 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Czy wiesz jak w doskonały sposób pieścić swojego faceta? Poniżej znajdziesz klika prostych i sprawdzonych technik, które z pewnością go pobudzą. Jeśli chcesz więc sprawić przyjemność swojemu mężczyźnie, koniecznie przeczytaj ten artykuł.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Lubrykant
1
Przed rozpoczęciem tej techniki doprowadź penisa swojego partnera do wzwodu lub stanu lekkiego podniecenia.
2
Zacznij od nałożenia na swoje obie dłonie dużej ilości lubrykantu. Ociepl je nieco poprzez pocieranie.
3
Zagnij swoje palce i dotknij kciukiem palca wskazującego, tak jakbyś starała się utrzymać w dłoni szklankę. Teraz skręć nadgarstek, tak aby kciuk i palec wskazujący znajdowały się u dołu, zamiast u góry.
4
Usiądź bądź uklęknij przed swoim partnerem, wsuń jego penisa w dziurkę, którą utworzyłaś z palców. Powoli przesuń dłoń w dół, dopóki nie otoczysz podstawy penisa.
5
Teraz delikatnie przytrzymaj i ściśnij penisa, aby upewnić się, że odpowiednio ułożyłaś dłoń.
6
Powoli przesuwaj dłoń do góry w kierunku główki penisa.
7
Gdy dotrzesz już do czubka członka, zrób niewielki skręt nadgarstka, tak jakbyś chciała odkręcić pokrywkę za słoika. Upewnij się, że nie wykonujesz tego ruchu zanim dotrzesz do główki. Możesz również przesuwać dłoń wzdłuż po bokach wierzchołka członka. Nie przekręcaj samego penisa.
Wskazówki
  • Jeśli chcesz osiągnąć gładkie, płynne ruchy w górę i w dół, staraj się użyć dwóch rąk zaraz po sobie.
  • Zanim wypróbujesz tę technikę na swoim partnerze, poćwicz ją na ogórku bądź sztucznym penisie.
  • Cały ruch jest nieco skomplikowany. Zatem aby dojść do perfekcji musisz dużo ćwiczyć.
8
Natychmiast po skręcie nakryj dłonią główkę penisa, obróć rękę tak jakbyś chciała pogładzić żołądź członka. Następnie ponownie chwyć penisa i powoli przesuwaj wzdłuż niego rękę kierując się do jego nasady. Tym razem kciuk i palec wskazujący twojej dłoni powinny znajdować się na górze, a nie jak wcześniej na dole.
9
Przesuwaj dłoń wzdłuż całego członka kierując się ku dołowi, dopóki nie dotrzesz do jego podstawy.
10
W tym momencie umieść drugą rękę bezpośrednio nad pierwszą. Kciuk i palec wskazujący drugiej dłoni powinny znajdować się na dole, tak aby mogły stykać się z kciukiem i palcem wskazującym pierwszej dłoni.
11
Teraz powtórz przesunięcie dłoni do góry, skręt i masowanie żołędzi używając do tego drugiej dłoni, znajdującej się teraz wyżej. Następnie ponownie przesuń dłoń wzdłuż penisa w kierunku jego podstawy.
12
Teraz ponownie zmień dłoń, pamiętaj by palec wskazujący i kciuk jednej z nich stykały się z palcem wskazującym i kciukiem drugiej. Powtórz cały ruch.
Wskazówki
 3.7/5 (55 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

grazka - 2011-07-12
dobra metoda można zawsze wypróbować ;]
Buffy - 2010-07-23

ale to chyba nie można bez autoryzacji pieszczonego.. :P

Kavvka - 2010-07-23
Oj to dość skomplikowane.... zupełnie nie wiem o co chodzi. Może by tak zdjęcia zamieścić do instrukcji :)
Masaż penisa to świetny sposób na sprawienie przyjemności swojemu partnerowi. Dobrze wykonany może doprowadzić nawet do...
Jak pieścić faceta?
Masaż penisa to świetny sposób na sprawienie przyjemności swojemu partnerowi. Dobrze...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt