Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Bezpieczny Seks > Jak pieścić faceta ręką?

Jak pieścić faceta ręką?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (52 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Czy wiesz jak w doskonały sposób pieścić swojego faceta? Poniżej znajdziesz klika prostych i sprawdzonych technik, które z pewnością go pobudzą. Jeśli chcesz więc sprawić przyjemność swojemu mężczyźnie, koniecznie przeczytaj ten artykuł.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Lubrykant
1
Przed rozpoczęciem tej techniki doprowadź penisa swojego partnera do wzwodu lub stanu lekkiego podniecenia.
2
Zacznij od nałożenia na swoje obie dłonie dużej ilości lubrykantu. Ociepl je nieco poprzez pocieranie.
3
Zagnij swoje palce i dotknij kciukiem palca wskazującego, tak jakbyś starała się utrzymać w dłoni szklankę. Teraz skręć nadgarstek, tak aby kciuk i palec wskazujący znajdowały się u dołu, zamiast u góry.
4
Usiądź bądź uklęknij przed swoim partnerem, wsuń jego penisa w dziurkę, którą utworzyłaś z palców. Powoli przesuń dłoń w dół, dopóki nie otoczysz podstawy penisa.
5
Teraz delikatnie przytrzymaj i ściśnij penisa, aby upewnić się, że odpowiednio ułożyłaś dłoń.
6
Powoli przesuwaj dłoń do góry w kierunku główki penisa.
7
Gdy dotrzesz już do czubka członka, zrób niewielki skręt nadgarstka, tak jakbyś chciała odkręcić pokrywkę za słoika. Upewnij się, że nie wykonujesz tego ruchu zanim dotrzesz do główki. Możesz również przesuwać dłoń wzdłuż po bokach wierzchołka członka. Nie przekręcaj samego penisa.
Wskazówki
  • Jeśli chcesz osiągnąć gładkie, płynne ruchy w górę i w dół, staraj się użyć dwóch rąk zaraz po sobie.
  • Zanim wypróbujesz tę technikę na swoim partnerze, poćwicz ją na ogórku bądź sztucznym penisie.
  • Cały ruch jest nieco skomplikowany. Zatem aby dojść do perfekcji musisz dużo ćwiczyć.
 3.6/5 (52 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

grazka - 2011-07-12
dobra metoda można zawsze wypróbować ;]
Buffy - 2010-07-23

ale to chyba nie można bez autoryzacji pieszczonego.. :P

Kavvka - 2010-07-23
Oj to dość skomplikowane.... zupełnie nie wiem o co chodzi. Może by tak zdjęcia zamieścić do instrukcji :)
Nie tylko mężczyźni mogą czerpać przyjemność z dotyku miejsc intymnych. W ten sam sposób możecie bowiem zaspokoić swoja...
W jaki sposób uprawiać petting (mężczyźni)?
Nie tylko mężczyźni mogą czerpać przyjemność z...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt