Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowe Odżywianie > Co jeść żeby schudnąć?
Co jeść żeby schudnąć?

Co jeść żeby schudnąć?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Na pewno nie raz zastanawiałaś się nad zrzuceniem kilku kilogramów, ale nie masz silnej woli, żeby wytrzymać na jakiejś diecie dłużej niż tydzień. Jednak nie łam się. Nie musisz przechodzić na drakońskie diety, żeby uzyskać pożądany efekt. Wystarczy jeść z umiarem odpowiednie produkty. Jakie? Listę niektórych z nich znajdziesz poniżej.
1

Jajka. Ważne, aby były to jajka ekologiczne, nieprzetworzone. Są dużo zdrowsze. Jajka wypełniają nam żołądek i dają poczucie sytości. Są dobrym źródłem protein i zawierają aż trzynaście różnych witamin i minerałów, na przykład witaminę D. Jedz jajko na twardo na śniadanie.

2

Grzyby. Użyj ich zamiast mięsa w sosach lub sałatkach. Są sycące i 'zabijają' mnóstwo kalorii. Są bogatym źródłem germanu, który zwiększa zawartość tlenu w organizmie. Zawierają bardzo mało kalorii i dużo witaminy B.

3

Fasola. Wstrzymuje apetyt pobudzając odpowiedzialne za niego hormony. Jest ważnym źródłem białka roślinnego i ma bardzo mało tłuszczu. Bogata jest w żelazo, fosfor, wapń, magnez i witaminy z grupy B. Fasola wolno się trawi, dzięki czemu dłużej czujemy się syci i nie mamy ochoty na kolejny posiłek, co pomaga schudnąć.

4

Czerwona papryka. Świeża ma w sobie więcej witaminy C niż cytryna. Jest zalecana w dietach ze względu na niską kaloryczność.

Jaki alkohol ma najmniej kalorii?
Jak schudnąć bez głodzenia się?
Jak ograniczyć słodycze?
Jak się zdrowo odchudzać?
5

Oliwa z oliwek. Bogata w witaminy A, D, E oraz K. Wspaniale oczyszcza i reguluje procesy trawienia. Ponadto zapobiega tworzeniu się wolnych rodników.

6

Orzechy. Zawierają duże ilości białka i protein. Dają uczucie sytości. Są bogate w kwasy omega-3 , witaminę E, potas i fitochemikaliów. Dzięki jedzeniu kilku orzechów każdego dnia możesz ograniczyć kalorie nawet o 200 dziennie. Poza tym są one dobre na serce.

7

Świeże warzywa. Bardzo potrzebne w zdrowej diecie. Spożywając regularnie świeże warzywa i zastępując nimi słodycze i fast foody możesz stracić o 25% więcej wagi niż ludzie, którzy tylko ograniczyli słodycze i fast foody, nie zastępując ich warzywami. Ponadto, świeże warzywa zawierają dużo magnezu, wapnia i potasu, które są ważne przy obniżeniu ciśnienia krwi.

8

Zupy. Dzięki zaczynaniu posiłku od zupy możesz zjeść nawet 20% kalorii mniej. Zupa jest wspaniałym wypełniaczem.

9

Owsianka. Szczególnie polecana osobom, które chcą stracić troszkę tłuszczyku na brzuchu i w jego okolicach. Jest ona bardzo bogata w witaminy z grupy B. Pełne ziarna dodadzą Ci energii.

10

Zielona herbata. Dzięki niej możesz ćwiczyć dużej i spalić więcej kalorii. Oczyszcza organizm z toksyn. Picie pięciu szklanek zielonej herbaty dziennie pozwala stracić dwa razy więcej wagi, zwłaszcza na brzuchu i w jego okolicach.

Przeczytaj teraz: Jak schudnąć?
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Bardzo często zdarza się, że będąc na diecie jemy żywość, której nie powinnyśmy, tylko dlatego, że o tym nie wiemy....
Czego unikać podczas diety?
Bardzo często zdarza się, że będąc na diecie jemy żywość, której nie powinnyśmy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt