Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Fryzury > Jak zrobić włosy emo?
Jak zrobić włosy emo?

Jak zrobić włosy emo?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Subkultura emo bardzo się rozpowszechniła w ostatnich latach. Coraz więcej młodych ludzi chce się wyrażać poprzez ten styl. Na ulicach widać młodzież z charakterystycznymi fryzurami, makijażem i w odpowiednich ubraniach. Ponieważ dobór ubrania nie jest aż tak wielkim problemem, dziś napiszę w skrócie, jak najlepiej wybrać fryzurę emo.
1
Zapuść włosy, aby móc je obciąć na odpowiedniej długości. Bardzo często fryzury emo charakteryzują się przydługą asymetrycznie ściętą i wycieniowaną grzywką. Dlatego musisz zapuścić włosy, aby móc je odpowiednio ściąć. Grzywka powinna zachodzić za nos, ale nie za linię podbródka.
2
Włosy powinny być cięte warstwowo, mocno wycieniowane. Zaczesywane do przodu, na twarz, aby ją okalały.
3
Podcinaj włosy okazjonalnie. Najlepiej za pomocą brzytwy fryzjerskiej. Dzięki temu, fryzura wciąż będzie świeża i nie zniszczysz włosów. Najlepiej ciąć włosy na sucho, ponieważ masz większą kontrolę nad nimi.
4
Wyprostuj włosy – koniecznie. Włosy emo to włosy proste, gładkie. Prostuj je więc za każdym razem. Aby się mocno nie zniszczyły używaj szamponów i odżywek, które są przeznaczone właśnie do włosów często traktowanych wysoką temperaturą.
5
Jeśli chodzi o kolor włosów emo to jest to najczęściej czarny. Jednak sprawdzą się też blondy i brązy. Bardzo popularne są pasemka w różnych kontrastowych kolorach, najlepiej czarny z blondem, czarny z różem, blond z różem, również z zielenią na przykład. Im bardziej kontrastowo tym lepiej.
6
Wepnij we włosy spinki, opaski, kokardki, co tylko znajdziesz. Im więcej gadżetów we włosach tym lepiej, ale pamiętaj, żeby nie przesadzić.
7
Wytapiruj włosy u nasady, aby je unieść ku górze. Wytapiruj włosy na czubku głowy, następnie spryskaj lakierem do włosów aby utrwalić tapir.
8
Nie upinaj włosów w koński ogon. To nie jest styl emo!
Jak zrobić fryzurę emo?
Jakie fryzury wyszczuplają twarz?
Jak upiąć włosy cienkie i delikatne?
Jak dobrać fryzurę do twarzy?
Przeczytaj teraz: Jak zrobić makijaż emo?
 4.5/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

zAkOcHaNa - 2010-12-09
chce byc eemmmmmoooooooo
 
Filmik został wykonany przez Jean-Sébastien. Po jego obejrzeniu będziesz mieć ogólny pogląd na to jak powinny wyglądać...
Jak robić emo zdjęcia?
Filmik został wykonany przez Jean-Sébastien. Po jego obejrzeniu będziesz mieć ogólny...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt