Tutaj jesteś: Podróże > Transport > Podróż samolotem > Jak przewieźć psa samolotem?

Jak przewieźć psa samolotem?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (187 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Podróże z psem to dziś naturalna rzecz. Psy stały się częścią naszej rodziny, a my chcemy, by były one z nami wszędzie tam, gdzie się wybieramy. Jednak istnieją pewne wytyczne i protokoły dotyczące podróżowania z psem, zwłaszcza w samolocie. Ogólnie rzecz biorąc psy można podzielić na małe, które można uznać za „bagaż podręczny” lub duże, które traktowane są jak zwykły „bagaż”. Jeśli twój pies jest duży, oto kilka wskazówek jak uniknąć kłopotów podczas podróży samolotem.
1

Wybór odpowiednich linii lotniczych.

Sprawdź czy wybrane linie lotnicze mają określone zasady co do przewozu zwierząt. Jeśli wybrana linia lotnicza pozwala na przewóz psów, zapoznaj się z zasadami i obowiązującymi procedurami. Sprawdź istotne informacje, takie jak: gdzie i kiedy twój pies ma zostać odebrany po dotarciu na miejsce.

2

Rezerwacja i ogólne ostrzeżenia.

Upewnij się, że masz rezerwację biletów, kiedy już dowiesz się, że wybrane linie pozwalają na podróż z psem. W większości przypadków istnieje pewna określona liczba zwierząt, które mogą zostać przewiezione podczas jednego rejsu. Dzięki temu będziesz mogła zarezerwować lot, w którym nie będzie większych problemów z przewozem psa. Poproś załogę samolotu, aby pozwolili ci odprowadzić psa do ładowni i mieli na niego oko.

3

Udaj się z psem do weterynarza.

Poproś go, aby sprawdził jak twój pies zniesie podróż. Powinnaś zrobić to co najmniej kilka dni przed wyjazdem. Nie chcesz przecież narażać swojego psa na niebezpieczeństwo i chcesz, aby podróż zniósł jak najlepiej.

Co robić, kiedy pies wszystko gryzie?
Jak porozumieć się z psem?
Jak zrozumieć psa?
Jak zrobić prosty samolot z papieru?
 5/5 (187 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Ala - 2010-09-21
Aby wyjechać z psem za granicę musimy mieć dla niego paszport oraz ważne szczepienie przeciwko wściekliźnie i elektroniczny chip bądź tatuaż. Kraje takie jak: UK, Irlandia, Szwecja i Malta mają dodatkowe wymagania. Aby tu przyjechać z psem czy kotem trzeba mieć również: zaświadczenie o leczeniu przeciw bąblowicy, zaświadczenie o zabiegu przeciw kleszczom czy dodatkowe badania potwierdzające skuteczność działania szczepienia przeciwko wściekliźnie.
Podróżowanie samolotem wzbudza nie lada emocje. Chyba każdy z nas obawia się turbulencji i różnych innych problemów w...
Jak podróżować samolotem?
Podróżowanie samolotem wzbudza nie lada emocje. Chyba każdy z nas obawia się turbulencji...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Lilia Barzyk
  • Magda Nyga
  • Ewa Karpacz
  • Krzysztof Kmita
  • Filip Szlapkin
  • Radek Molski
  • Bożena Borkowicz Ciołek
  • Ewa Baran
  • Wioletta Ziemniarska
  • Marta Uzarczyk
  • Aneta Sztekiel
  • Ewa Dukała
pasożyt