Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Gry Komputerowe > Jak zainstalować dodatki do "The Sims 2"?

Jak zainstalować dodatki do "The Sims 2"?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (215 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Czy kiedykolwiek grałeś w „The Sims 2” i to po pewnym czasie znudziły ci się wszystkie ubrania i meble? Masz jednak szczęście ponieważ „The Sims 2” to gra, w której ty kierujesz biegiem zdarzeń, a życie Twojego Sima możesz stale wzbogacać o coraz to nowsze dodatki dostępne na rynku. Możesz wyposażyć go w nowe ubrania, fryzury, meble, samochody, domy i dzielnice, czerpiąc tym samym większą przyjemność z gry. Poniżej znajdziesz wskazówki jak zainstalować dodatki do tej gry.
1
Znajdź nowe obiekty, które chcesz dodać do swojej gry i pobierz je. Wszystkie pliki zawierające różne dodatki (meble, auta itp.) umieść najpierw w folderach nie będących folderami instalacyjnymi. Możesz nazwać folder np. „Dodatki do The Sims 2”. Gra nie będzie czytała plików, które nie będą umieszczone w specjalnych folderach, dlatego należy później wszystkie je przenieść. Utworzony przez Ciebie folder jest tymczasowym miejscem przechowywania plików, które chcesz wgrać.
2
Sprawdź czy posiadasz Winzip, WinRAR lub inny program do rozpakowania plików *.zip lub *.rar. Jeśli nie masz go na swoim komputerze, zainstaluj go. Większość witryn internetowych daje nam możliwość pobrania plików w wybranym formacie, dlatego też instalacja żadnego z programów może nie być potrzebna.
3
Sprawdź czy gra posiada folder „Downloads”. Przejdź do „Moje Dokumenty/EA Games/ The Sims 2 i poszukaj tam folderu o takiej nazwie. Jeśli go nie znalazłeś, utwórz nowy go samodzielnie. Pamiętaj, że musisz napisać nazwę folderu dużą literą i z s na końcu, inaczej gra nie będzie go czytała.
Jak policzyć znaki w Wordzie?
Jak zrobić wizytówki w Wordzie?
Darmowe programy do nauki angielskiego dla dzieci
Jak wstawić stopkę w Wordzie?
Wskazówki
  • Zamknij The Sims 2 Body Shop przed instalacją własnych dodatków.
  • Zapisz kopię zapasową plików, jeśli gra nie będzie chciała uruchomić się po zainstalowaniu własnych dodatków zawsze możesz powróci do standardowych ustawień i nie stracisz wszystkich rodzin.
  • Jeśli chcesz zmieniać kolory przedmiotów, poszukaj dodatków CEP – Color Enable Package.
  • Upewnij się, że strony, z których pobierasz są bezpieczne. Pliki, których źródło pochodzenia nie jest pewne, mogą zawierać same w sobie różnego typu wirusy, programy do szpiegowania lub programy, które mogą zaburzać prawidłową pracę i funkcjonowanie Twojego komputera.
  • Nawet pliki ściągnięte z renomowanych stron mogą zepsuć grę, więc zanim przystąpisz do instalacji upewnij się, że jesteś gotowy podjąć ryzyko.
 4.9/5 (215 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

natka7171 - 2012-05-11
Ej, ale dlaczego nie mogę zainstalować płyty? Kilka razy już ją odinstalowywałam ,a teraz nawet nie odnajduje się w komputerze, to znaczy, że jak włączę Mój komputer to nie widać, że tam jest:( I co mam zrobić??
aski34 - 2012-04-15
ja mam taka prosbe gdzie na jakiej stronie pobrac ubrania itp do the sims 2 w formie thesims2pack??? bardzo prosze o pomoc z gory dzieki
Portable Document Format (PDF) powstał po to, by ułatwić wymianę już gotowych dokumentów. Mimo to ich edycja od czasu...
Jak edytować PDF?
Portable Document Format (PDF) powstał po to, by ułatwić wymianę już gotowych dokumentów...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Magdalena Merda
  • Asia Kalamarz
  • Janusz Dudała
  • Alina Wójtowicz
  • Paulina Jaszczak
  • Agnieszka Wysocka
  • Anna Janowiecka
  • Lidia Baran
  • Joasia Szczeglik
  • Katarzyna Kalista
  • Ewa Kowalak
  • Bozena Lodzinska
pasożyt