Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Gry Komputerowe > Jak zainstalować dodatki do "The Sims 2"?

Jak zainstalować dodatki do "The Sims 2"?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (215 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Czy kiedykolwiek grałeś w „The Sims 2” i to po pewnym czasie znudziły ci się wszystkie ubrania i meble? Masz jednak szczęście ponieważ „The Sims 2” to gra, w której ty kierujesz biegiem zdarzeń, a życie Twojego Sima możesz stale wzbogacać o coraz to nowsze dodatki dostępne na rynku. Możesz wyposażyć go w nowe ubrania, fryzury, meble, samochody, domy i dzielnice, czerpiąc tym samym większą przyjemność z gry. Poniżej znajdziesz wskazówki jak zainstalować dodatki do tej gry.
1
Znajdź nowe obiekty, które chcesz dodać do swojej gry i pobierz je. Wszystkie pliki zawierające różne dodatki (meble, auta itp.) umieść najpierw w folderach nie będących folderami instalacyjnymi. Możesz nazwać folder np. „Dodatki do The Sims 2”. Gra nie będzie czytała plików, które nie będą umieszczone w specjalnych folderach, dlatego należy później wszystkie je przenieść. Utworzony przez Ciebie folder jest tymczasowym miejscem przechowywania plików, które chcesz wgrać.
2
Sprawdź czy posiadasz Winzip, WinRAR lub inny program do rozpakowania plików *.zip lub *.rar. Jeśli nie masz go na swoim komputerze, zainstaluj go. Większość witryn internetowych daje nam możliwość pobrania plików w wybranym formacie, dlatego też instalacja żadnego z programów może nie być potrzebna.
3
Sprawdź czy gra posiada folder „Downloads”. Przejdź do „Moje Dokumenty/EA Games/ The Sims 2 i poszukaj tam folderu o takiej nazwie. Jeśli go nie znalazłeś, utwórz nowy go samodzielnie. Pamiętaj, że musisz napisać nazwę folderu dużą literą i z s na końcu, inaczej gra nie będzie go czytała.
Jak nagrać grę na Xbox 360?
Jak policzyć znaki w Wordzie?
Jak spakować pliki WinRARem?
Jak zrobić znak euro na klawiaturze?
Wskazówki
  • Zamknij The Sims 2 Body Shop przed instalacją własnych dodatków.
  • Zapisz kopię zapasową plików, jeśli gra nie będzie chciała uruchomić się po zainstalowaniu własnych dodatków zawsze możesz powróci do standardowych ustawień i nie stracisz wszystkich rodzin.
  • Jeśli chcesz zmieniać kolory przedmiotów, poszukaj dodatków CEP – Color Enable Package.
  • Upewnij się, że strony, z których pobierasz są bezpieczne. Pliki, których źródło pochodzenia nie jest pewne, mogą zawierać same w sobie różnego typu wirusy, programy do szpiegowania lub programy, które mogą zaburzać prawidłową pracę i funkcjonowanie Twojego komputera.
  • Nawet pliki ściągnięte z renomowanych stron mogą zepsuć grę, więc zanim przystąpisz do instalacji upewnij się, że jesteś gotowy podjąć ryzyko.
4
Wypakuj wszystkie pliki z tymczasowego folderu i umieść w folderze Downloads. Jeśli posiadasz plik *.package, po prostu przenieś go do folderu Downloads, a gra sama go rozpakuje. Jeśli natomiast ściągnąłeś Sims2Pack, wystarczy, że dwukrotnie na niego klikniesz, aby zainstalować go w grze. Pojawi się okno instalatora i nastąpi instalacja wybranych dodatków. Dzięki takiej instalacji wzbogacisz swojego Sima o nowe przedmioty i możliwości. Najczęściej jednak dodatki są do pobrania jako pliki *.package.
5
Zobacz nowe przedmioty i dodatki po uruchomieniu gry. Starsze dodatki będą wymagały włączenia na ekranie powitalnym własnej treści. Domyślnie funkcja ta jest wyłączona, musisz więc kliknąć w opcje i włączyć ją, a następnie ponownie uruchomić grę. Zacznij grę i ciesz się nowymi dodatkami.
Wskazówki
 4.9/5 (215 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

natka7171 - 2012-05-11
Ej, ale dlaczego nie mogę zainstalować płyty? Kilka razy już ją odinstalowywałam ,a teraz nawet nie odnajduje się w komputerze, to znaczy, że jak włączę Mój komputer to nie widać, że tam jest:( I co mam zrobić??
aski34 - 2012-04-15
ja mam taka prosbe gdzie na jakiej stronie pobrac ubrania itp do the sims 2 w formie thesims2pack??? bardzo prosze o pomoc z gory dzieki
Czy jesteś zmęczony swoim powolnym komputerem? Jeżeli szukasz sposobu rozwiązywania problemów z wolnym komputerem w...
Jak przyspieszyć komputer za darmo?
Czy jesteś zmęczony swoim powolnym komputerem? Jeżeli...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt