Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Gry Komputerowe > Jak zainstalować dodatki do "The Sims 2"?

Jak zainstalować dodatki do "The Sims 2"?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (215 ocen)
Oceń 
Czy kiedykolwiek grałeś w „The Sims 2” i to po pewnym czasie znudziły ci się wszystkie ubrania i meble? Masz jednak szczęście ponieważ „The Sims 2” to gra, w której ty kierujesz biegiem zdarzeń, a życie Twojego Sima możesz stale wzbogacać o coraz to nowsze dodatki dostępne na rynku. Możesz wyposażyć go w nowe ubrania, fryzury, meble, samochody, domy i dzielnice, czerpiąc tym samym większą przyjemność z gry. Poniżej znajdziesz wskazówki jak zainstalować dodatki do tej gry.
1
Znajdź nowe obiekty, które chcesz dodać do swojej gry i pobierz je. Wszystkie pliki zawierające różne dodatki (meble, auta itp.) umieść najpierw w folderach nie będących folderami instalacyjnymi. Możesz nazwać folder np. „Dodatki do The Sims 2”. Gra nie będzie czytała plików, które nie będą umieszczone w specjalnych folderach, dlatego należy później wszystkie je przenieść. Utworzony przez Ciebie folder jest tymczasowym miejscem przechowywania plików, które chcesz wgrać.
2
Sprawdź czy posiadasz Winzip, WinRAR lub inny program do rozpakowania plików *.zip lub *.rar. Jeśli nie masz go na swoim komputerze, zainstaluj go. Większość witryn internetowych daje nam możliwość pobrania plików w wybranym formacie, dlatego też instalacja żadnego z programów może nie być potrzebna.
3
Sprawdź czy gra posiada folder „Downloads”. Przejdź do „Moje Dokumenty/EA Games/ The Sims 2 i poszukaj tam folderu o takiej nazwie. Jeśli go nie znalazłeś, utwórz nowy go samodzielnie. Pamiętaj, że musisz napisać nazwę folderu dużą literą i z s na końcu, inaczej gra nie będzie go czytała.
Jak zainstalować Skype?
Jak pisać formuły w Excelu?
Jak zrobić wizytówki w Wordzie?
Jak wstawić stopkę w Wordzie?
Wskazówki
  • Zamknij The Sims 2 Body Shop przed instalacją własnych dodatków.
  • Zapisz kopię zapasową plików, jeśli gra nie będzie chciała uruchomić się po zainstalowaniu własnych dodatków zawsze możesz powróci do standardowych ustawień i nie stracisz wszystkich rodzin.
  • Jeśli chcesz zmieniać kolory przedmiotów, poszukaj dodatków CEP – Color Enable Package.
  • Upewnij się, że strony, z których pobierasz są bezpieczne. Pliki, których źródło pochodzenia nie jest pewne, mogą zawierać same w sobie różnego typu wirusy, programy do szpiegowania lub programy, które mogą zaburzać prawidłową pracę i funkcjonowanie Twojego komputera.
  • Nawet pliki ściągnięte z renomowanych stron mogą zepsuć grę, więc zanim przystąpisz do instalacji upewnij się, że jesteś gotowy podjąć ryzyko.
 4.9/5 (215 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

natka7171 - 2012-05-11
Ej, ale dlaczego nie mogę zainstalować płyty? Kilka razy już ją odinstalowywałam ,a teraz nawet nie odnajduje się w komputerze, to znaczy, że jak włączę Mój komputer to nie widać, że tam jest:( I co mam zrobić??
aski34 - 2012-04-15
ja mam taka prosbe gdzie na jakiej stronie pobrac ubrania itp do the sims 2 w formie thesims2pack??? bardzo prosze o pomoc z gory dzieki

Ciekawe porady

Jak przeżyć upał?

Portable Document Format (PDF) powstał po to, by ułatwić wymianę już gotowych dokumentów. Mimo to ich edycja od czasu...
Jak edytować PDF?
Portable Document Format (PDF) powstał po to, by ułatwić wymianę już gotowych dokumentów...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Barbara Mw
  • Wiola Bondaruk
  • Trzy Palce
  • Brajan Jan Myćka
  • Paweł Gawroński
  • Paweł Nowak
  • Anna Gąsior-Miśkowicz
  • Magda Chalimonique
  • Anna Kościelniak
  • Anna Wojtek Kwaśniewska
  • Monika Lewandowska
  • Paweł Puchalski
  • Krystian Jagiella
  • Andrzej Mieczkowski
  • Wanda Wysocka Prus
  • Maja Michalak
  • Przemek Ciemciach
  • Ewa Klassen
  • Renata Kaczmarczyk
  • Joanna Danilowicz
  • Szymon Kopaczewski
  • Lukasz Makosz
  • Michal Ostaszewski
  • Dominik Pełka
  • Paulina Modzelan
  • Agnieszka Dudley
  • Jula Hamik
  • Kazimierz Nalepka
  • Maria Kaleta
  • Barbara Zaborska
pasożyt