Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Bielizna > Jak dobrać biustonosz do sukienki bez pleców?

Jak dobrać biustonosz do sukienki bez pleców?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (280 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
Niektóre stroje nie pozwalają na noszenie klasycznej bielizny. Należą do nich bluzki i sukienki bez pleców. Jeśli masz w planach założyć taką sukienkę, chcesz by twoje piersi miały odpowiednie wsparcie bez niepotrzebnych pasków i ramiączek. Na szczęście istnieje bardzo duży wybór biustonoszy bez ramiączek i bez pleców. Zapewniają one pełne wsparcie i ochronę dla piersi. Przeczytaj ten artykuł, a dowiesz się jak dobrać taki biustonosz dla siebie.
1
mierzenie obwodu biustu

Określ rozmiar biustonosza. Wiele kobiet nosi staniki w niewłaściwym rozmiarze tylko dlatego, że nigdy poprawnie nie zmierzyły rozmiaru swoich piersi. Za pomocą metra krawieckiego zmierz obwód klatki piersiowej w miejscu, w którym będziesz zapinać stanik. Zaokrąglij go do liczb całkowitych. Teraz zmierz obwód w najszerszym miejscu klatki piersiowej. Sprawdź tablice rozmiarów poszczególnych producentów bielizny i ustal obwód biustonosza i rozmiar miseczki. Więcej o ustalaniu rozmiaru biustonosza przeczytasz tutaj.

2
sklep z bielizną
Wybierz się do sklepu z bielizną. Biustonosze bez pleców i bez ramiączek zazwyczaj będą znajdować się w osobnym dziale stoiska/sklepu. Wybierz kilka różnych rozmiarów biustonoszy, ponieważ mogą się one różnić w zależności od producenta.
3
biustonosz z bardzo obniżonym zapięciem

Zdecyduj się na stanik z bardzo obniżonym zapięciem, jeśli sukienka odsłania plecy tylko częściowo. Takie biustonosze nie mają ramiączek i sięgają znacznie niżej, niż tradycyjne staniki, przykrywając prawie całą tylną część pleców i brzuch. Takie rozwiązanie będzie szczególnie korzystne dla pań o większym biuście.

4
biustonosz samonośny

Jeśli twoja sukienka jest całkowicie bez pleców, zdecyduj się na biustonosz samonośny. Takie biustonosze nie mają pleców, ani ramiączek, ale „przyklejają się” ciasno do piersi. Dzięki temu całe plecy mogą być wyeksponowane, a spod sukienki nie będzie widać żadnego śladu bielizny. Takie biustonosze szybko się jednak zużywają, można z nich korzystać średnio 20-50 razy. Dostępne są również biustonosze z fiszbinami dla dodatkowego wsparcia biustu.

5
biustonosz push_up z obniżonym zapięciem

Jeśli chcesz unieść i wyeksponować biust, wybierz biustonosz push-up (samonośny lub z obniżonym zapięciem). Biustonosze takie unoszą piersi od spodu i dodatkowo „ściskają” je, sprawiając, że wydają się większe i pełniejsze. Często są również wyposażone w specjalne, silikonowe wkładki. Dobrym rozwiązaniem jest też biustonosz z obniżonym zapięciem i głębokim dekoltem, przedstawiony na zdjęciu obok. Tutaj efekt push-up wzmacniają dodatkowo ramiączka.

6
silikonowe miseczki samoprzylepne

Możesz również zdecydować się na silikonowe miseczki samoprzylepne. W przeciwieństwie do biustonoszy opisanych powyżej, nie są (choć mogą być) ze sobą połączone. Miseczki takie należy przykleić do piersi osobno. W zależności od miejsca ich umieszczenia, możemy uzyskać efekt tradycyjny lub push-up. Miseczki nadają się do wielokrotnego użytku, a ich trwałość dorównuje trwałości tradycyjnego biustonosza.

Wskazówki
  • Przed zakupem biustonosza upewnij się, że dobrze leży. Przejdź się w nim i sprawdź, czy się nie osuwa. Jeśli między piersiami, a miseczkami będzie jakaś wolna przestrzeń oznacza to, że musisz wybrać stanik o rozmiar mniejszy.
  • Gdy wybierasz miseczki samoprzylepne lub staniki samonośne, zawsze zatroszcz się o to, by piersi były suche i czyste. Pot i zanieczyszczenia sprawią, że biustonosz będzie się odklejać.
 3.9/5 (280 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

Monika - 2015-12-28
A czy ktoś wie, gdzie można dostać taką suknie jak na zdjęciu ?
dfedsgsd - 2014-12-29
sylikonowe samonośne masakra mam małe piersi a i tak grawitacja dziłała i okropnie wyglądałam,,, i źle się w nim czułam
nowa - 2014-12-29
Ale i tak większość pań przy sukienkach bez rękawków nosi silikonowe szelki co wygląda okropnie :/ A jeszcze gorzej wygląda zapinanie jednej szelki dookoła szyi przy sukience na ramiączkach...
eg777 - 2014-12-29
Do sukienki bez pleców, nigdy nie zakładało się stanika, zeby przypadkiem nie wystawał, bo to obciach. A jak się nie może polegać na własnych piersiach, bo bez stanika zwisają do pasa, to się nie ubiera takiej kiecki, albo taką, co ma wzmocnienia wokól biustu wbudowane w materiał.
majkaku.95 - 2012-12-06

Nie chciałabym polegać na biustonoszu samonośnym, bałabym się, że w każdej chwili mógłby wylądować na ziemi. Podoba mi się za to pomysł stanika z obniżonym zapięciem, więc, gdy kiedyś będę w takiej potrzebie, wybiorę właśnie ten.

karolina5c - 2012-11-28
Silikonowe miseczki nie są dobre...
Nie polecam
 
Wybór odpowiedniego rozmiaru biustonosza jest sprawą kluczową, a mimo to 80% kobiet nie wie, jak należy to zrobić....
Jak wybrać rozmiar biustonosza?
Wybór odpowiedniego rozmiaru biustonosza jest sprawą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt