Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Bielizna > Jak dobrać biustonosz do sukienki bez pleców?

Jak dobrać biustonosz do sukienki bez pleców?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (275 ocen)
Oceń 
 1 z 7 
Niektóre stroje nie pozwalają na noszenie klasycznej bielizny. Należą do nich bluzki i sukienki bez pleców. Jeśli masz w planach założyć taką sukienkę, chcesz by twoje piersi miały odpowiednie wsparcie bez niepotrzebnych pasków i ramiączek. Na szczęście istnieje bardzo duży wybór biustonoszy bez ramiączek i bez pleców. Zapewniają one pełne wsparcie i ochronę dla piersi. Przeczytaj ten artykuł, a dowiesz się jak dobrać taki biustonosz dla siebie.
 3.9/5 (275 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

dfedsgsd - 2014-12-29
sylikonowe samonośne masakra mam małe piersi a i tak grawitacja dziłała i okropnie wyglądałam,,, i źle się w nim czułam
nowa - 2014-12-29
Ale i tak większość pań przy sukienkach bez rękawków nosi silikonowe szelki co wygląda okropnie :/ A jeszcze gorzej wygląda zapinanie jednej szelki dookoła szyi przy sukience na ramiączkach...
eg777 - 2014-12-29
Do sukienki bez pleców, nigdy nie zakładało się stanika, zeby przypadkiem nie wystawał, bo to obciach. A jak się nie może polegać na własnych piersiach, bo bez stanika zwisają do pasa, to się nie ubiera takiej kiecki, albo taką, co ma wzmocnienia wokól biustu wbudowane w materiał.
majkaku.95 - 2012-12-06

Nie chciałabym polegać na biustonoszu samonośnym, bałabym się, że w każdej chwili mógłby wylądować na ziemi. Podoba mi się za to pomysł stanika z obniżonym zapięciem, więc, gdy kiedyś będę w takiej potrzebie, wybiorę właśnie ten.

karolina5c - 2012-11-28
Silikonowe miseczki nie są dobre...
Nie polecam
Apel do Panów... zadbaj o swoje
Jak wybrać kobiecie prezent na Mikołaja?
Apel do Panów... zadbaj o swoje "Kobiety" i spraw prezent...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub