Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Problemy z cerą > Jak usunąć wągry?

Jak usunąć wągry?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (33 ocen)
Oceń 
 1 z 5 
Bez względu na to jak dokładnie czyścisz i myjesz swoją twarz, wągry wydają się być na całym twoim nosie. Poniżej znajdziesz kilka sposobów, jak usunąć wągry i utrzymać czystą skórę.
 3.3/5 (33 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (7)

nick - 2015-01-29
"bakterii trądzikowych"? Rany jakie bzdury.
Gość - 2015-01-29
By nie mieć tłustej cery należy stosować właściwą dietę.
lidia - 2015-01-28
Najlepiej isc do kosmetyczki.
SONIA - 2015-01-28
Co za brednie. Autor artykułu, przed napisaniem takiego gniota powinien skontaktować się z dermatologiem i dokładnie zapytać, jak postępować z wągrami. Na pewno nie usuwać paskami, ani łyżeczkami, ani innymi "gusłami". To jest dokładnie to samo co wyciskanie, więc po tym zostają czerwone plamy i wielkie doły, które z biegiem czasu stają się kraterami. Najlepsze są kremy, które same, powoli i stopniowo "wypychają" wągry z twarzy. Na początku może nie wygląda to najlepiej, bo widać białe kropki, ale z biegiem czasu wągier wychodzi i jest spokój. Nie zostają dziury.
boobee3 - 2015-01-28
Jeden dogłębny stosunek na tydzień i nie będzie ,,zachciewajek''
idealtobe - 2014-01-30
Co do łyżeczki unny, wie może ktoś gdzie mogę ją dostać tanio i czy na prawdę pomaga pozbyć się na długo zaskórników ? :)
letnianutka1996 - 2013-08-12
Na wągry jest dobra maść benzacne.Po jakimś czasie miałam mniej tych wągrów i to o dużo mniej,ale nie używałam jej dalej bo mi się skończyła i nie kupiłam bo stwierdziłam że strasznie mi wysusza skórę na nosie.Podobna maść do tej to brevoxyl ale nie wiem jak działa, bo nie próbowałam. Ludzie pisali że jest lepsza od benzacne. Można ją kupić w aptece za ok 15 zł.

Ciekawe porady

Jak sadzić magnolie?

Jak pozbyć się zaskórników?
Każdy z nas ma zaskórniki. Mogą być małe i ledwie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub