Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Akcesoria > Jak zdjąć pierścionek ze spuchniętego palca?

Jak zdjąć pierścionek ze spuchniętego palca?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (301 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Często się zdarza, ze pierścionek utknie na palcu, powody są różne, palce spuchły, albo przytyły, albo pierścionek był za mały, a wcisnęliśmy go na palca. Jest możliwe zdjęcie uciskającego pierścionka, aczkolwiek może to być trochę nieprzyjemne.
1
Nałóż pianę z mydła na cały palec. Włóż palec pod ciepłą wodę i poruszaj pierścionkiem, aż przesunie się lekko.
2
Owiń mocno palec folia spożywczą, aż do pierścionka. Nasmaruj tłuszczem pierścionek i spuchnięty palec poniżej folii. Odczekaj kilka minut i pociąg pierścionek folię równocześnie.
3
Spryskaj pierścionek płynem do mycia okien. Nie uszkodzi on cennych kamieni na nim, a sprawi, że będzie lśniący, jak już w końcu zdejmiesz go z obolałego palca.
4
Owiń palec taśmą klejącą aż do pierścionka. Odczekaj 30 minut. Następnie schłódź rękę w lodzie przez 15 minut (głownie palec na którym utknął pierścionek). Zdejmij taśmę klejącą i popsikaj palec płynem do mycia okien. Obracając pierścionek wokół palca spróbuj go zdjąć. Powinno się udać.
5
Weź kawałek grubszego sznurka i owiń nim starannie cały palec, aż do pierścionka. Włóż koniec sznurka pod pierścionek i odwijaj delikatnie koniec sznurka umieszczony pod pierścionkiem, wraz z pierścionkiem, który powinien przesuwać się do góry palca wraz z odwijanym sznurkiem.
Jak czyścić okulary?
Jak wybrać okulary?
Jak dobrać kapelusz do kształtu twarzy?
Jak zawiązać bandanę?
Wskazówki
  • Każda z podanych metod, spowoduje, że odczujesz trochę bólu, ściągając pierścionek. Jedyną bezbolesną metodą do zdjęcia pierścionka jest przecięcie go.
Przeczytaj teraz: Jak zmienić swój styl?
 3.9/5 (301 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (29)

daria - 2016-06-30
sposób ze sznurkiem kiedyś mnie uratował!
aga - 2016-02-04
Sposób z płynem do mycia szyb u mnie zadzialal, chociaż myślałam,że obrączke wyrwę sobie z palcem. Ból nie z tej ziemi,ale jakoś poszlo ufff
aga - 2015-09-14
A u mnie najlepszy okazał się płyn do zmywania naczyń, nierozcieńczony w wodzie. Najmniejszy ból. Przy reszcie pomysłów kapitulowałam.
Mily - 2015-07-12
Nie polecam metody z nitką. Zdarlem sobie tylko skórę z palca przez co 2 tyg musiałem czekać aż wszystko się zagoi. Ważne żeby nie męczyć palca za dużo. Jak palec spuchnie, to lepiej odczekać dzień i znów próbować. Najlepszy sposób to nałożyć szampon bez wody na pierścionek/obrączkę bez wody. Następnie przy wyprostowanym palcu powoli, okrecajac spróbować ściągnąć pierścionek/obrączkę. Powodzenia!
Boogie - 2015-05-07
Ludzie, wystarczy podnieść wysoko rękę i potrzymać chwilę, aż krew spłynie w dół. Szybko, sprawnie i bezboleśnie.
rafi - 2015-03-29
niteczka-to jest to!!!
Agnieszkl pl - 2014-12-29
Świetny pomysł ze sznurkiem. Mąż po ściągnięciu obrączki wcisnął ją jeszcze raz by spróbować ponownie
monia - 2014-11-28
Polecam sposób z płynem do szyb ! Naprawdę pomaga,ale trzeba cierpliwości zwłaszcza na mocno zapuchnięte palce.
Patty05524 - 2014-07-28
Aua , wiecie jak to koszmarnie Boli? Nie polecam nikomu takiego bólu. ;/
en - 2014-05-26
wlasnie przetestowalam sposob z nitka i ciaglam mamie obraczke. Palec miala bardzo spuchniety i tak chodzila dluuugi czas- dzis troche bólu i ulga ;) polecam
aga - 2014-02-25
Płyn do szyb polecam nic nie pomagało a po płynie szybko zszedł.
Minkaa14 - 2014-01-01

Najlepszą metodą jest tłuszcz! Masło, olej, itp. Zawszę smaruję palec i zaczynam lekko poruszać obrączką i schodzi w mgnieniu oka ! Jaka jest przyjemna ulga , kiedy już się uwoli z ucisku :)

Pozdrawiam

Agniesia2678 - 2013-12-26
Obwiąż palec ciasno nitką jeden koniec zostawiając pod obrączką. Gdy dojdziesz do czubka zacznij ciągnąć nitkę od dołu - obrączka będzie przesuwała się do góry po palcu. Boli ale skuteczne.
Mam nadzieje że dobrze to zobrazowałam tak mojej mamie ściągał lekarz obrączkę....:p
Gosia - 2013-11-15
Ja również wypróbowałam metodę z płynem do okien. Udało się:) Polecam!
Dawid - 2013-07-29
U mnie jedyną działającą metodą była "Taśma klejąca" w połączeniu z wodą i lodem i mydłem na zakończenie.

Najpierw zimna woda - aby obkurczyć palec.
Potem - ciasno obwiązany palec od obrączki w górę taśmą klejącą, znowu zimna woda, a wtedy płyn do naczyń lub mydło w płynie, i powolne obracanie obrączki.

Zajęło kilka minut, ale poszło prawie bezboleśnie (szczególnie w porównaniu z metodami "bez taśmy"...)
kinia - 2013-06-14
płyn do SZYB - rewelacja!
po 2 minutach pierścionek zszedł. Żadne mydła nie pomogły, az nie moglam uwierzyc ! tyko płyn do szyb :) polecam.
USZCZĘŚLIWIONA - 2013-01-01
METODA ZE SZNURKIEM JEST NAJLEPSZA. POLECAM
U MNIE ZADZIAŁAŁO, CHOĆ JUŻ MYŚLAŁAM O POGOTOWIU
Qwerty - 2012-11-12
Aż takiego skomplikowanego zabiegu nie trzeba. Wystarczy naślinić palec lub namoczyć palec zimną wodą, to obkurcza go. Jest także rozwiązaniem zagadki dlaczego osoby kąpiące się w morzu jeziorze czy innym akwenie często tracą swe pierścionki.
kasia - 2012-08-26
Jeżeli uważacie że zdjęcie pierścionka przez przecięcie jest bezbolesne to się grubo mylicie. Nie piszcie głupot. Przeżyłam te wszystkie "tortury" domowe sposoby, palca mało nie straciłam, a skończyło się na pogotowiu cięciem obrączki i bolało strasznie.
ciepły kolo - 2012-08-06
najlepsze wyjście przy mocno spuchniętym palcu to przeciąć cęgami pierścionek, żaden z powyższych sposobów nie dał rady, a złotnik zawsze naprawi za pare złotych.
PMK15 - 2012-02-17
wystarczy wziąć obęgi bądź kombinerki i przeciąć w końcu palec jest ważniejszy niż jakiś tam pierścionek bo po co kmuś pierścionek jak trzeba będzię palec amputować
fiona00 - 2011-03-08

Ja najczęściej jak nie mogę zdjąć pierścionka z palca to zanurzam go w zimnej wodzie i potem delikatnie obluzowuję. Z reguły po kilku sekundach pierścionek zsuwa się z palca...

mika2503 - 2011-01-25
Bardzo dobrym sposobem na zdjęcia pierścionka jest zawinięcie go taśmą klejąca, albo izolacyjna, a później schłodzenie w lodzie albo w zimniej wodzie, tylko ja zamiast płynu do szyb wzięłam płyn do naczyń i udało się zdjąć pierścionek :)
pietruszka - 2010-11-02

najlepiej natłuścić palec- kremem tłustym, wazeliną za potem tak jakby odkrecać na palcu i w sciagac powoli...

mi pomaga:)

Natalia - 2010-10-11

Quote From palec ,
mnie to nie pomaga pomoc yzałamanie ! ;( nie chce stracic palca

Najpierw zlikwiduj opuchliznę - na opuchliznę jest super kapusta. Rozbij liść kapusty tak aby sok pojawił się na liściach. Potem zawiń palca w kapustę i bandaż. Po kilku h opuchlizna powinna zejść. Na opuchliznę dobry jest też lód - weź jakąś mrożonkę i włóż palca pomiędzy zamarznięte warzywa, lub po prostu weź trochę lodu, wrzuć do szklanki, poczekaj aż się trochę roztopi i włóż do środka palca.

Jak pierścionek sam nie zejdzie to posmaruj palca oliwką, wetrzyj ją i pierścionek powinien się "ześlizgnąć" z palca.

palec - 2010-10-11
PinUp - 2010-01-18
Pomysły całkiem ciekawe, w razie czegoś będę próbować. Wizja przecinania pierścionka na palcu mnie trochę przeraża.

Helleno - a Ty pójdź, odpocznij, a potem napisz coś w temacie...
ewcia86 - 2009-06-29
czy przeciecie obrączki ktora jest na spuchniętym palcu bardzo ja zniszczy ;(
Hellena - 2009-02-12
"Odczekaj kilka minut i pociąg pierścionek folię równocześnie."
"Zdejm taśmę klejącą..."

A potem "pójdź" do szkoły na dodatkowe lekcje polskiego. Albo schłódź głowę w lodzie przez 15 minut.
 
Bandana (zwana przez niektórych bandamką) to kwadratowa, zazwyczaj wzorzysta chusta. Tradycyjnie nosi się ją zawiązaną...
Jak zawiązać bandanę?
Bandana (zwana przez niektórych bandamką) to kwadratowa, zazwyczaj wzorzysta chusta...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt