Tutaj jesteś: Zwierzęta > Owady > Inne Owady > Jak pozbyć się rybików?

Jak pozbyć się rybików?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (330 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
Rybiki są powszechnie spotykane pod prysznicami, wanną i w miejscach, gdzie panuje wilgoć. Te małe srebrne owady przypominają swoim wyglądem rybę. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak zapobiec inwazji rybików w swoim domu.
 4.4/5 (330 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (51)

Przerażona - 2015-08-11
Moi drodzy. Czytam te Wasze pochwały na temat rybików i jestem przerażona:( Mieszkam w nowym, kilkuletnim bloku, w którym zalęgły się rybiki. Niestety nie ograniczają się tylko do zakamarków mojej łazienki. Doskonale zadomowiły się w całym mieszkaniu, łącznie z pokojem dzieci. Wyobraźcie sobie miny i strach w oczach moich dzieci, kiedy po powrocie z 2 tyg. urlopu znalazły gromadkę tych potworków pod swoimi kołdrami. Te potworki potrafią łazić po ścianach i przesiadywać w szufladach z zabawkami dzieci. To naprawdę nie jest zbyt przyjemne uczucie wiedząc, że sypiają z Tobą w łóżku. Dodam jeszcze, że nie jestem syfiarą i mam w domu kilkuletnią kotkę, która najwyraźniej nie gustuje w rybikach. Sposób w tekturą miodową mam już przetestowany - bez efektów:( Proszę o pomoc i jakiś skuteczny sposób na rybiki, dzięki któremu nie podtruję przy okazji swojego kota.
ao - 2015-07-30
Podane sposoby to kpina: rybiki występują w łazienkach a sposobem na ich zlikwidowanie wg porad są: zmniejszenie wilgotności, zmniejszenie temperatury poniżej 15'C, zlikwidowanie szpar - SZANOWNY doradco: w łazience MUSI być wilgotno, MUSI być minimum 20'C, MUSZĄ być szpary ponieważ obecnie każda łazienka to "zabudowa". Państwa porady są niedorzeczne.
ola - 2015-07-23
U mnie poluja na nie takie chude pajaki i robia z nich mumie więc nie mam z rybikami problemu hi
poziOmka - 2015-07-20
No masakraaa jak ktos lubi przebywac z robakami i mu to nie przeszkadza to pozdro.. ludzie ogarnijcie sie.. wiekszosc z Was chyba strony pomylilo bo jak widac ta jest to ZWALCZANIA tego dziadostwa.. obroncy sie znalezli
maic - 2015-05-14
juz nie wiem gdzie to przeczytalem , ale zastosowalem i mam spokoj, a recepta jest taka- pol lyzeczki cukru pudru i pol lyzeczki kwasu boraksowego w proszku z apteki, wymieszac te dwa skladniki i po szczypcie rozdzielic w roznych czesciach mieszkania i pozostawic na kilka dni. Miejsca ich przebywania najlepiej zlokalizowac w nocy.
lolodolo - 2015-05-14
Mnie osobiście one nie przeszkadzają . Czasem je spotykam i nie robią mi krzywdy . Dlaczego mam walczyć z tym stworzeniem skoro jest nieszkodliwe ? Nie jest to jakiś banderowiec bandyta, lub tym podobna kanalia do zwalczenia. Rury mam szczelne, nie mam wycieków z instalacji i są . Najwidoczniej wystarcza im woda która skrapla się na rurach i w łazience.
Ania - 2015-05-14
Ale po co się ich pozbywać? Są bardzo pożyteczne-żywią się roztoczami i są zupełnie nie groźne. Tego typu artykuły w ogóle nie powinny się pojawiać. Zaniedługo pozbędziemy się nawet mikroorganizmów niezbędnych do prawidłowego funcjonowania naszego organizmu...masakra
Ania - 2015-05-14
Thor - 2015-05-14
a ja lubie rybiki i nie mam ochoty ich zabijać i co wy k.... na to? Wy co wszystko chcecie zabić? Wy co walczycie z kretami, ptakami, myszami, i dżdżownicami? Ja mam pełno rybików w łazience i żyją, jaskółki na schodach, jeża i dżdżownice w ogrodzie i słowika i ten słowik sra na mój samochód, bo lubię jak śpiewa i mam to w d....
se - 2015-05-14
Pisał to ktoś kto ma fobie na punkcie Rybików lub też zarabia na reklamie środków do zabijania owadów. Trzeba było napisać, że "link sponsorowany" lub "artykuł sponsorowany".
Najwyraźniej pisała to osoba, która nic lepszego nie ma do roboty.
Rybiki nie są groźne. Krzywdy człowiekowi nie robią a że zjedzą sobie trochę pleśni..
Nie przenoszą też żadnych chorób.
Podobno też w przeciwieństwie do człowieka są wierne swoim partnerom.
147 - 2015-05-14
A może lepiej dać im spokój. W końcu nogi nie odgryzą, oka nie wykolą a, że trochę kleju do tapet zeżrą... Niech im idzie na rybikowe zdrowie.
qwerty - 2015-05-14
a miało być prosto....
niki - 2015-05-14
ocet spirytusowy rozcienczony z woda spryskac podloge , głupki
Ann - 2015-05-14
U mnie pojawiły się w nowym bloku. Psikałam w każdą szczelinę (między ścianą,a podłogą) preparatem do antybakteryjnym. Długo się nie pojawiały. U mnie zawsze wietrzę mieszkanie i łazienka jest otwarta. Musiałam je psikać i zakleić wszystkie dziury. Lubią być w szczelinach przy prysznicu- jakaś listwa,cokolwiek.
Kot - 2015-05-14
Na rybiki najlepszy jest kot :)
Mycie podłogi tylko z pozoru nie jest niczym skomplikowanym, jednak w domu mamy do czynienia z wieloma naprawdę...
Jak myć różnego typu podłogi?
Mycie podłogi tylko z pozoru nie jest niczym skomplikowanym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Longina Kulak
  • Mirosława Tymanowska-Mozol
  • Kar Szczepanik
  • Ewelina Galik
  • Ola Gąsior
  • Marzena Jankiewicz
  • Natalia Gąsowska
  • Maria Romanowska
  • Stanisław Kowalski
  • Milena Gzik
pasożyt