Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak się kochać od tyłu?
Jak się kochać od tyłu?

Jak się kochać od tyłu?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (68 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Nie jest tajemnicą, że zarówno mężczyźni jak i kobiety uwielbiają seks w pozycji na pieska. Poniżej znajdziesz sześć odmian tej pozycji, które sprawią, że oboje będziecie błagać o więcej. Okaż nieco entuzjazmu podczas uprawiania seksu w pozycji od tyłu. Nie każdy bowiem zdaje sobie sprawę z tego, że kilka dodatkowych, prostych ruchów, może tylko przyczynić się do wzmocnienia orgazmu.
1
Jeśli twoja partnerka ma duże możliwości balansowania, jesteś w doskonałej sytuacji. Twoja partnerka na początku powinna opierać się na rękach i kolanach, jak podczas normalnej pozycji od tyłu. Połóż swoje dłonie na jej biodrach i podnieś jej nogi nieco do góry, tak by jej stopy dotykały twoich pośladków. Na początku może wydawać się to nieco trudne, ale w rzeczywistości daje ona obojgu partnerom dużo przyjemnych doznań. W tej pozycji penetracja jest powolna i głęboka.
2
Partnerka leży na brzuchu z wyprostowanymi i złączonymi nogami, partner siada na niej okrakiem. Twoje nogi powinny być wyciągnięte do tyłu i lekko rozłożone. Wyprostuj ramiona, powinny one podtrzymywać twój tułów w górze. Teraz powoli wejdź w partnerkę, pozycja ta pozwala na głęboką i powolną penetrację. Jeśli masz ochotę na trochę romantyzmu, zegnij nogi w kolanach i pocałuj partnerkę w usta. Jednak wówczas ona również musi przyjąć odpowiednią pozycję i powinniście się spotkać w połowie drogi.
3
Ponownie partnerka kładzie się na brzuchu, ale tym razem nogi powinny być szeroko rozłożone i zgięte w kolanach, tak by stopy znajdowały się w powietrzu. Podpierając się na rękach, powoli wsuń się między nogi partnerki, upewnij się jednak czy twoje nogi są cały czas złączone. Pozycja ta pozwala na głęboką penetrację, i nie ważne czy wolisz wolne, czy szybkie pchnięcia, z pewnością oboje szybko osiągniecie orgazm.
4
Czas na rekwizyty. Kobieta powinna uklęknąć przed krzesłem i oprzeć się o nie łokciami, z twarzą skierowaną w kierunku oparcia. Wejdź w nią od tyłu, swoją lewą ręką unieś jej lewą nogę do góry i oprzyj na biodrze. Pozycja ta umożliwi ci głęboką penetrację. Aby uniknąć urazów i bólu, pod kolana partnerki podłóż poduszki. Pozwoli to obojgu z was skupić się na przyjemności.
5
W tej pozycji oboje partnerów stoi. Poproś partnerkę, by oparła się dłońmi o ścianę lub biurko. Stań z tyłu za kobietą i wejdź w nią. Swoje dłonie możesz oprzeć na jej biodrach, oprzeć o ścianę lub możesz nimi pieścić łechtaczkę.
Nieco atrakcji do tej pozycji może dodać lustro. Kobieta będzie mogła patrzeć na ciebie, podczas, a ty będziesz mógł zobaczyć jej twarz, gdy będzie osiągać orgazm.
6
W tej pozycji kobieta powinna położyć się na boku, podeprzeć się na łokciu i wyciągnąć nogi do przodu. Partner opiera się na łokciu, kładzie się za partnerką na tym samym boku, co ona i prostuje nogi starając się jednocześnie w nią wejść.
Możesz nieco zmodyfikować tę pozycję poprzez zgięcie nóg w kolanach bądź uniesienie jednaj z nóg partnerki do góry. Pozycja ta daje ci większa kontrolę nad pchnięciami.
7
Możesz zdecydować się również na standardową łyżeczkę. Partnerka powinna leżeć w takiej pozycji jak wyżej, ty natomiast połóż się bezpośrednio za nią i mocnym pchnięciem wejdź w partnerkę.
8
Możesz wypróbować każdą z tych pozycji podczas kolejnych zbliżeń, bądź też wszystkie na raz podczas jednego stosunku. Cokolwiek jednak zdecydujesz, pamiętaj, że nawet najmniejsze zmiany mogą dostarczyć wam niesamowitych wrażeń.
 3/5 (68 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Chcesz, aby seks za każdym razem dostarczał ci niesamowitych doznań? Poniżej znajdziesz pięć gorących pozycji, dzięki...
Jak być dobrą kochanką? Gorące pozycje seksualne.
Chcesz, aby seks za każdym razem dostarczał ci niesamowitych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt