Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Flirt > Jak uwodzić wzrokiem?

Jak uwodzić wzrokiem?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jest to jeden z najprostszych sposobów na uwodzenie. Ale trzeba to zrobić umiejętnie. Na całe szczęście łatwo się tego nauczyć. Wzrok ma niesamowitą moc! Odnosi się to do obu płci, ale i tak największą moc ma uwodzicielski wzrok kobiety. Jak zatem uwodzić wzrokiem?
1
Spędzaj co najmniej dwadzieścia minut codziennie przed lustrem ćwicząc. Spojrzenie, które chcesz uzyskać to to, które będziesz mogła opisać jako 'głębokie i nasycone'. Myśl o czymś co Cię nakręca, o osobie na którą będziesz potem spoglądać i którą będziesz kusić. Po prostu staraj się być namiętna... wzrokiem! Jak już energia będzie się błąkać po Twoim ciele postaraj się ją przenieść do oczu. Twarz powinna być w miarę kamienną twarzą, ale nie totalnie bez wyrazu. Ćwicz, ćwicz i jeszcze raz ćwicz!
2
Możesz rozmawiać z facetem o różnych rzeczach, o pogodzie, najnowszym filmie czy o ostatniej imprezie – ale niech Twoje oczy mówią w tym czasie coś innego. I pozwól mu to zauważyć. Jednak nie mów nic na ten temat! Tylko patrz, przyciągnij go do siebie wzrokiem, skieruj jego myśli na coś innego niż temat, o którym rozmawiacie. Nawet nie wiesz jak napięcie wzrośnie.
3
Pamiętaj jednak, że sam wzrok nie wystarczy, jest on jedynie dopełnieniem uwodzenia i jednym z jego najważniejszych elementów.
Jak poderwać chłopaka w szkole?
Jak flirtować z chłopakiem?
Jak oczarować faceta (męski punkt widzenia)?
Jak poderwać dziewczynę?
Wskazówki
  • Moc oczu nie może być lekceważona! Ty też obserwuj innych patrzących na Ciebie.
 4.3/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Co przychodzi ci na myśl kiedy słyszysz słowo „flirt”? Jeśliby pokusić się o definicję brzmiałaby ona mniej więcej tak:...
Jak flirtować z dziewczyną?
Co przychodzi ci na myśl kiedy słyszysz słowo „flirt”? Jeśliby pokusić się...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Zofia Chadaj
  • Ewelina Katarzyna Stępień
  • Barbara Bondos
  • Joanna Synowiec
pasożyt