Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Krwotoki i Krwawienia > Jak zmniejszyć obfitość miesiączki?

Jak zmniejszyć obfitość miesiączki?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
Jeśli w trakcie miesiączki występują u ciebie obfite krwawienia lub miesiączkujesz nieregularnie i dłużej, niż to miało miejsce w przeszłości, prawdopodobnie cierpisz na menorrhagię. Nadmierne krwawienie nie jest normalnym elementem miesiączki i powinno być natychmiast leczone. Jeśli obfite miesiączki zaobserwowałaś u siebie częściej niż dwa razy, koniecznie udaj się do ginekologa w celu ustalenia leczenia. Są jednak naturalne sposoby, które dodatkowo pomogą ci zmniejszyć obfitość miesiączki. Poniżej znajdziesz listę suplementów, których zażywanie pomoże zatrzymać zbyt obfite krwawienie.
 3.1/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

max123 - 2012-04-22
zdrowa dieta to chyba odpowiedź na wiele problemów zdrowotnych. a z dodatkowych porad ja mogę sie podzielić swoim sposobem. ja robię sobie masaż z lejkiem różanym albo geraniowym dr Beta. robię to dokładnie tak długo jak mam miesiączkę. przy okazji trochę łagodzi ból, a co do obfitości to po pól roku regularnych masaży mogę powiedzieć że jest poprawa.
Yolka - 2010-09-10
Wywar ze skrzypu polnego stosowany jest przy zbyt obfitych miesiączkach oraz wszelkich krwotokach. Skrzyp polny wzmacnia naczynia krwionośne.
Sabka - 2010-08-13
Jak ma się obfite miesiączki to trzeba brać Rutinoscorbin. Działa super w moim wypadku.
Izabelka - 2010-08-13
Na obfite miesiączki dobrze jest pić wywar z zioła krwawnika. Naprawdę pomaga. Kiedyś stosowano to zioło, podczas porodów, aby kobieta nie utraciła dużo krwi.
Jak przyspieszyć okres?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
pasożyt