Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Stylizacja wnętrz > Jak tanio urządzić mieszkanie?

Jak tanio urządzić mieszkanie?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (22 ocen)
Oceń 
No więc właśnie wprowadziłaś się do swojego wymarzonego mieszkanka i poszukujesz inspiracji w jego gustownym, efektownym urządzeniu. Chcesz zamienić te nudne, szare miejsca w coś niesamowitego i tchnąć w nie trochę życia. Chcesz dobrze się czuć w swoim domu i mieć piękne wnętrza tanim kosztem – kto nie chce. Ale są pewne sztuczki, dzięki którym za małe pieniądze, można zrobić w domu coś fajnego.
1
Zacznij od ścian. Pomaluj je na jakieś fantazyjne kolory. Nie musisz malować całego pomieszczenia jednym kolorem. Łącz barwy, baw się nimi, eksperymentuj. Na pewno stworzysz coś fajnego. Łącz farby z tapetami. Nawet nie wiesz jaki fajny efekt można w ten sposób uzyskać. Zastosuj fototapetę, aby nadać wnętrzu przestrzeni i charakteru. Zrób podświetlane wnęki w ścianach. Udekoruj ściany fantazyjnymi półkami, zegarami, obrazami.
2
Zajmij się też oknami. Małe rolety i żaluzje mimo iż są piękne, to jednak są drogie. Zastąp je fajnymi firankami i zasłonami. Przecież ich wybór teraz jest ogromny. A zawsze trafisz na końcówkę serii lub jakąś fajną przecenę. Odpowiednio dobrane firany i zasłony potrafią nadać pomieszczeniu niepowtarzalny charakter. Jeśli potrafisz szyć wystarczy, że kupisz jakiś fajny materiał i uszyjesz sobie firanki i zasłony sama. Będzie to dodatkowym atutem. Możesz je również ozdobić różnymi naszywkami, podpiąć je, pomarszczyć – cokolwiek tylko zechcesz. W sprzedaży są również panele firanowe lub zasłonowe. Wyglądają rewelacyjnie!
Jak udekorować sypialnię?
Jak stosować szary kolor we wnętrzach?
Jak urządzić wnętrze w stylu greckim?
Jak stworzyć wnętrze w stylu eko?
 3.2/5 (22 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Mutor - 2015-01-22
Bardzo polecam wszystkie powyższe porady. Zwłaszcza, jeśli chcesz się spłukać na zamianę swojego mieszkania w zagracony kurnik, generujący dodatkowe koszty co miesiąc i nie do utrzymania w czystości. Jedynie wzmianka o panelach zasłonowych + fototapecie jest normalna, poza tym - katastrofa.
Ewa - 2015-01-12
W efekciarskim? Chyba miało być w efektownym? Na efekciarstwie to raczej nikomu nie zależy.
Obecnie panuje moda na nowoczesne wnętrza. Prostota i minimalizm opanowały aranżacje. Jeżeli jednak nie jesteś...
Jak urządzić mieszkanie w starym stylu?
Obecnie panuje moda na nowoczesne wnętrza. Prostota i...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Arleta Pilc
  • Elzbieta Macherzynska
  • Agnieszka Wiśniewska
  • Adrian Kusinski
  • Kina Kulczyńska
  • Ciuszki Za Grosze
  • Beata Sierocinska
  • Janina Iłędo
  • Patrycja Jank
  • Margot Ta
  • Jadwiga Tołkacz
  • Alicja Pal
  • Monika Kut Stamirowski
  • Damian Mazur
  • Helena Napiórkowska
  • Bartosz Psuj
  • Jakub Ajchler
  • Jolanta Szczepańska
  • Dorota Wojtczak
  • Ania Przybył
  • Teresa Mroczek
  • Renata Malec
  • Wiesia Płonka
  • Marzena Wodowska
  • Ryszard Chyliński
  • Rudolf Awataria
  • Mariusz Majewski Mungo
  • Zbigniew Chałupa
  • Dorota Czajowska
  • Nina Daria Skuzińska
pasożyt