Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Męska > Odzież formalna > Jak dobrać krawat do koszuli?

Jak dobrać krawat do koszuli?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.3/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Dopasowanie krawatu do koszuli nie jest trudne, ale konieczne. Spróbuj wyjść gdzieś w pasiastej koszuli i w krawacie w prążki, a z pewnością spotkasz się z wieloma litościwymi spojrzeniami. Więc co możesz zrobić, aby uniknąć ludzkich spojrzeń i nie wyglądać jak niewidomy nawet, jeżeli nie masz żony, która mogłaby ci doradzić? Przeczytaj poniższe wskazówki, które powiedzą ci dokładnie jak dobrać krawat, by pasował do koszuli. Jest tylko kilka wytycznych, których należy przestrzegać, aby dobrze wyglądać.
1
proponowany krawat do białej koszuli

Biała koszula. Do białej koszuli zdecydowanie najłatwiej jest dobrać krawat. Koszula wygląda dobrze praktycznie z każdym kolorem i wzorem krawatu. Jeżeli więc masz problemy z modą, najbezpieczniej będzie nosić białą koszulę, ponieważ będzie do niej pasować prawie każdy krawat.

2
proponowany krawat do kolorowej koszuli

Koszula w jednolitym kolorze. Dla człowieka, który szuka trochę emocji w swojej szafie, kolorowe koszule są doskonałym rozwiązaniem. Kolorowa koszula może naprawdę dodać charakteru i wyrazu, którego nigdy nie osiągniesz nosząc białą koszulę. Najważniejszą zasadą przy doborze krawatu do kolorowej koszuli jest znalezienie kontrastującego do niej koloru. Do różowej koszuli możesz śmiało założyć ciemnoniebieski krawat w różowe paski. Możesz też posługiwać się zasadą, że kolor krawatu ma harmonizować z kolorem koszuli. W tym celu dobieraj krawat w tym samym kolorze, ale o ton lub dwa ciemniejszy, niż koszula.

3
proponowany krawat do koszuli w kratę

Paski i kratki. Oba te desenie mogą doskonale prezentować się z krawatem w jednolitym kolorze lub nawet z krawatem we wzory. Jeżeli stawiasz na mocny kolor krawatu, postaraj się go dopasować do koloru pasków na koszuli. Tworzy się dzięki temu doskonały efekt wizualny, bez zbyt oczywistego dopasowania. Możesz też dobrać krawat ze wzorkiem, ale pamiętaj, że wzór na krawacie musi być większy (rzadszy), niż ten na koszuli. Wzór na koszuli musi być mniejszy i bardziej subtelny, niż ten na krawacie, ponieważ krawat jest elementem dekoracyjnym i to na niego chcesz zwrócić uwagę. Jeżeli chcesz osiągnąć jeszcze ciekawszy efekt, dopasuj wzory i kolory na odwrót. Jeżeli masz niebieska koszulą w żółte pasy, załóż do niej żółty krawat z niebieskimi wzorami.

Wskazówki
  • Wszystkie te kombinacje są szczególnie użyteczne dla pracujących mężczyzn, kolorowe koszule i wzorzyste krawaty mogą ciekawie ożywić formalny strój.
  • Na wieczorne wyjścia możesz wybierać mniej formalne wzory, jaskrawe kolory czy połyskliwe materiały, które nie pasują do pracy.
  • Dopasowanie krawatu nie jest niczym trudnym, ale jeżeli masz z tym problem wydrukuj sobie powyższe wskazówki i trzymaj je w szafie, byś mógł na nie zerknąć, gdy się rano ubierasz.
 2.3/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

KR - 2015-04-16
Mr Vintage pisał już o kryptoreklamach giacomo conti. Ludzie, nie dajcie się oszukać ;) Nie przypadkiem pojawiają się tutaj ta nazwa!
maciek - 2012-10-18
Najładniejsze krawaty ma giacomo conti, vistula i kastor
radiolotka - 2012-07-02
rzeczywiście kombinacje są "użyteczne" ale to wszystko... ja wolę bardziej wyszukane kolorystycznie zestawienia.... wolę mojego narzeczonego w wąskich krawatach tzw śledzikach z giacomo conti, a nie w tych szerokich...
Garnitur to taka część garderoby, jaką każdy mężczyzna musi mieć w szafie. Poszczególne garnitury różnią się między...
Jak dobrze dobrać garnitur?
Garnitur to taka część garderoby, jaką każdy mężczyzna musi mieć w szafie. Poszczególne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt