Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Ścinanie włosów > Jak obciąć grzywkę?
Jak obciąć grzywkę?

Jak obciąć grzywkę?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Wizyta w salonie fryzjerskim tylko po to, aby podciąć grzywkę to strata czasu i pieniędzy. Przecież można to zrobić samemu w domu. Nie jest to bardzo trudne. Wiele z nas boi się podcinać sobie grzywki w obawie, że zrobią to nierówno lub utną za dużo. Ale praktyka czyni mistrza! A z moimi wskazówkami powinno Wam pójść jeszcze łatwiej. Przekonajcie się same!
Rzeczy, których potrzebujesz:
żel stylizujący, nożyczki do włosów (ostre), grzebień do stylizacji, lustro, brzytwa (opcjonalnie).
1
Możesz zacząć od suchych lub mokrych włosów. Jeśli nie masz dużo doświadczenia w podcinaniu grzywki, lepiej jeśli zaczniesz od mokrych włosów, dużo łatwiej je ciąć. Pamiętaj o jednym, mokre włosy trochę się podniosą kiedy wyschną, więc się automatycznie skrócą. Więc zostaw grzywkę odrobinę dłuższą niż chcesz. Gdy wyschnie – będzie idealna!
2
Za pomocą grzebienia do stylizacji oddziel grzywkę od reszty włosów. Zepnij włosy, których nie chcesz podcinać. Zabezpiecz je spinkami i wsuwkami, aby się przypadkiem nie dostały do niedozwolonej strefy.
3
Podziel grzywkę na dwa pasma. Jedno pasmo zwiąż, a drugim się zajmij.
4
Rozczesz dokładnie pasmo, które sobie zostawiłaś.
5
grzywkę obcinaj pod kątem
Zacznij powoli i ostrożnie podcinać włosy. Nożyczki trzymaj pod kątem czterdziestu pięciu stopni. Tnij powoli, kilkanaście włosów naraz. Nie przejmuj się, jeśli nie wychodzi Ci idealnie prosta linia. Jest to praktycznie niemożliwe.
6
Powtórz krok piąty z pozostałą częścią grzywki.
7
Jeśli Twoja grzywka jest gruba i ciężka, możesz ją ciąć warstwowo. Złap warstwy między palce i tnij. Zacznij od włosów najbliżej czoła.
8
Nie naciągaj włosów zbytnio podczas cięcia. Może się to zakończyć nierównym cięciem, które będzie prawdopodobniej krótsze, niż zakładałaś.
9
Grzywka rośnie bardzo szybko, więc nawet jeśli obcięłaś ją zbyt krótko, ani się nie obejrzysz jak odrośnie i będzie miała długość, o jaką Ci chodziło. Ale i ta szybko urośnie, więc cały proces trzeba będzie zacząć na nowo.
Jak rozjaśnić włosy domowym sposobem?
Jak zapobiec wypadaniu włosów?
Sposoby na puszyste włosy
Jak zrobić afro?
 2.9/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

pojętna :) - 2011-08-15
ja sama sobie robilam i wyszło naprawde super! polecam ;)
Baśka - 2010-09-27
Niestety się nie udało. Próbowałam sobie wycieniować i wycięłam sobie dziurę. teraz muszę grzywkę dawać na bok i lakierować bo głupio to wygląda.
Ana - 2010-08-25
Ja sobie zawsze sama obcinam ale nie zawsze mi to wychodzi. Na pewno, jak wyżej napisano TRZEBA podzielić grzywkę na 2 części - poziome pasma. Najpierw obciąć to pasmo bliżej głowy, a potem odpiąć drugie pasmo, zaczesać i obciąć - jest łatwo bo widać linię pierwszego cięcia i po prostu "docinamy kolejne włosy".

Jednak taka moja rada - nożyczki należy trzymać pionowo a nie poziomo. Jak będziemy trzymać poziomo to zawsze wyjdzie krzywo!
Pani Agnieszka zaprezentuje na włosach klientki całkowitą metamorfozę. Fryzura dotychczas była gładka z grzywka...
Jak przy uzyciu prostownicy wywinąć włosy na zewnątrz?
Pani Agnieszka zaprezentuje na włosach klientki całkowitą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt