Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Jak leczyć pękające pięty?

Jak leczyć pękające pięty?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Często mamy problemy z popękanymi stopami. Częściej borykają się z tym kobiety, ale poniższe rady mogą być stosowane również przez mężczyzn.
1
Krem do stóp i paznokci Scholl
Pierwsze czego potrzebują popękane stopy to odżywianie. Trzeba je porządnie natłuścić i natłuszczać regularnie. Polecam Wam różnego rodzaju maści przeznaczone do tego typu zabiegów. Można stosować też kremy i balsamy do tego przeznaczone. Codziennie rano i wieczorem.
2
Druga bardzo ważna rzecz to pozbywanie się naskórka. Co jakiś czas na naszych stopach pojawia się twardy, zrogowaciały naskórek. Można się go pozbyć pumeksem. Najlepiej kupić droższy, ale za to lepszy pumeks. To bardzo męcząca "operacja", ale niestety jest konieczna i powinna być wykonywana regularnie. Możemy udać się również z tym problemem do kosmetyczki.
3
Zadbane dłonie i stopy
Co jakiś czas zrobić stopom zabiegi upiększające. Bardzo dobrym sposobem na ich odżywienie są kąpiele w różnego rodzaju solach do stóp. Po takim zabiegu należy nasmarować stopy porządną ilością kremu (takie zabiegi wykonywać przed snem lub na noc) a później założyć cienkie skarpetki na noc, aby krem swobodnie się wchłaniał a stopy natłuszczały się.
4
Pamiętajmy również o obuwiu. Przede wszystkim odpowiednie obuwie z dobrą podeszwą. Nie należy przepacać nóg w adidasach kiedy nie ma potrzeby, o wiele lepiej jest włożyć sandały lub klapki.
5
Bardzo ważną rzeczą jest noszenie obuwia zmiennego na basenach, w saunach, i tego typu miejscach... a nawet w hotelach, gdzie spędzamy np. wakacje (zwłaszcza pod prysznicem).
Jak się opalać na brązowo?
Jak się pozbyć cellulitu z ud?
Jak wyleczyć popękane pięty?
Jak zmiękczyć pękające pięty?
Wskazówki
  • Wszystkie te porady można stosować tak aby uniknąć i wyleczyć efekt popękanych stóp.
 2/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Latem zmieniamy zabudowane buty na lekkie sandałki. Niestety, po miesiącach „w zamknięciu” nasze stopy zdecydowanie...
Jakie są sposoby na szorstkie pięty?
Latem zmieniamy zabudowane buty na lekkie sandałki. Niestety...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt