Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Manicure i Pedicure > Jak wybielić żółte paznokcie?

Jak wybielić żółte paznokcie?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (12 ocen)
Oceń 
Żółte paznokcie... zmora nie każdej, ale prawie każdej kobiety, zdarza się też że i mężczyzn. Co wtedy na nie poradzić i jak zapobiec powtórzenia takiej sytuacji? Parę rad jak powinno zadbać się o takie paznokietki.
1
Długie, naturalne paznokcie
Przyczyną żółknięcia paznokci może być nałóg palenia papierosów, wtedy jak najprędzej musimy go zakończyć. Pamiętajmy, że może to też być jakaś choroba, np. grzybica-pierwsze stadium, które jest dosyć szybko wyleczalne. W takich przypadkach musimy niezwłocznie skontaktować się z lekarzem. Natomiast jeśli mamy pewność, że to żadna z przyczyn powyżej wymienionych to możemy zastosować się do kolejnych rad.
2
Malowanie paznokci
Pierwszą rzeczą jaką powinniśmy zmienić to lakiery do paznokci. Ciemne kolory nałożone na płytkę bez specjalnej bazy powodują efekt żółknięcia. Więc jeśli masz ochotę na ciemny lakier to najpierw nałóż na paznokcia bazę pod tego właśnie typu lakiery. Można ją dostać w każdej drogerii. Jeśli już chodzi o zadbane paznokcie powinnaś używać również odżywki, jest naprawdę przydatna.
3
Lakier do paznokci Manhattan
Dalszym ciągiem wybielenia paznokci jest moczenie ich co jakiś czas w proszkach do tego przeznaczonych - spokojnie można nabyć taki w aptece. Proszek taki wsypuje się do wody i zamacza w nim paznokietki. Dobrym sposobem działającym na takiej samej zasadzie jest rozpuszczenie dużej ilości mydła białego (ale naprawdę ogromnej) i w momencie kiedy woda będzie już biaława moczyć w niej paznokcie. Do domowych sposobów można też zaliczyć czyszczenie sokiem z cytryny. Wyciskamy sok na końcówkę paznokci, a on również nam je wybiela.
Jak zapobiec rozdwajaniu się paznokci?
Jak zrobić paznokcie w gazetę?
Dlaczego paznokcie żółkną?
Jak wzmocnić paznokcie domowymi sposobami?
Wskazówki
  • Nie musi to być proszek wybielający, może to być krem lub lakier, jest ogromny wybór.
Przeczytaj teraz: Jak wybielić paznokcie?
 3.1/5 (12 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

joa - 2013-01-17
Rady może pożyteczne, ale ta polszczyzna: nałóż na paznokcia, zakończyć nałóg. To razi.
Silminyel - 2013-01-09
Sok z cytryny jest faktycznie świetny, ale należy z nim uważać kiedy ma się zadarte skórki, albo ranki na palcach. Po kontakcie z raną strasznie szczypie. Znam jeszcze dwa sposoby wybielania paznokci, ale działają one tylko wtedy, gdy paznokcie są żółte po malowaniu ciemnymi paznokciami. Pierwszy sposób, który najczęściej stosuję to wyszorowanie paznokci szczoteczką i wybielającą pastą do zębów. Kiedy przeczytałam o tym kilka miesięcy temu w internecie byłam zdziwiona. Pierwsze wrażenie jest dość dziwne, ale efekty są naprawdę widoczne. Drugi sposób to moczenie paznokci w kąpieli z ciepłej wody i sody oczyszczonej. Niestety tej metody nie wypróbowałam, po prostu słyszałam kiedys o niej. Wystarcza mi mycie paznokci pastą.
Aby zapobiegać przebarwionym paznokciom, zamiast bazy, wystarczy pod ciemny lakier nałożyć po prostu warstwę bezbarwnego lakieru. Jest tańszy od bazy, a również chroni przed przebarwieniami. Baza jest droższa, bo wydłuża trwałość lakieru.
Cytryna - 2010-09-15
Ja zawsze wybielam paznokcie cytryną. Po prostu wbijam paznokcie w cytrynę, tak aby dostał się pod nie sok a potem siedzę i czekam aż wyschną. Sok z cytryny jest rewelacyjny jeśli chodzi o wybielanie paznokci.
Jeśli potrzebujesz pomocy, bo po dłuższym noszeniu ciemnych lakierów na paznokciach płytki paznokcia pozostają żółte...
Jak wybielić paznokcie po lakierze?
Jeśli potrzebujesz pomocy, bo po dłuższym noszeniu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Iwona Arndt
  • Klaudia Kłodawska
  • Grażyna Kot
  • Anna Malicka
  • Wojciech Zacny
  • Anna Miłosz
  • Jacek Sokalski
  • Paulina Bubrowiecka
  • Jadwiga Sikorska
  • Barbara Zugaj
  • Oluś XD
  • Martyna Berger
  • Monika Mista
  • Marzena Żurek
  • Marzena Piróg
  • Beata Kielerska
  • Małgorzata Janas
  • Iga Bernaciak
  • Jolanta Man
  • Aleksandra Wyrębowska
  • Beata Loba-Marciniak
  • Wojciech Tworek
  • Małgorzata Szlaska
  • Anna Borkowska
  • Agata Krzyśko
  • Aga Dawid Majówka
  • Grazia Bodzoń
  • Edyta Wyścigi
  • Sebastian Kaban
  • Janina Sendra
pasożyt