Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Dania Główne > Dania z wołowiny i cielęciny > Jak zrobić zrazy wołowe?

Jak zrobić zrazy wołowe?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Zrazy są bardzo popularnym daniem obiadowym. Robiono je już w czternastym wieku! Chyba nie ma osoby, która nie wiedziałaby co to jest. Istnieje wiele rodzajów zrazów z wieloma rodzajami sosów i różnymi nadzieniami, włączając w to grzyby, zioła, chrzan, warzywa oraz wiele innych. Ja podaję przepis na zrazy z ogórkiem, szynką i cebulą. Są pyszne. Spróbujcie koniecznie.
Rzeczy, których potrzebujesz:
8 cienkich steków, musztarda, 2 ogórki konserwowe, 100g szynki, 2 cebule, 4 łyżki oleju rzepakowego, 2 łyżki mąki, szklanka bulionu wołowego, 4 łyżki białego wina, 1 łyżka przecieru pomidorowego, sól, pieprz.
1
Steki rozbij na cienkie 'placki'. Ogórki, szynkę i cebulę pokrój na cienkie paseczki.
2
Posmaruj każdy stek cienką warstwą musztardy. Rozłóż na nich pokrojone ogórki, szynkę i cebulę. Zawiń końce steku i zwiń go w rulon jak krokiety. Jeśli jest taka potrzeba zabezpiecz wykałaczką, aby się nie rozwinęły.
3
Rozgrzej olej na patelni i przypiecz przygotowane wcześniej mięso z obu stron.
4
Usuń mięso z patelni i wsyp na nią mąkę. Przyrumień ją. Dodaj do niej bulion, przecier pomidorowy, wino, sól i pieprz. Dokładnie wymieszaj. Doprowadź do wrzenia i gotuj przez minutę.
5
Z powrotem połóż na patelni (w robionym sosie) podpieczone wcześniej zrazy. Przykryj i gotuj przez około czterdzieści pięć minut do godziny. Jeśli zajdzie potrzeba dolej troszkę wody.
6
Kiedy zrazy będą ugotowane, przełóż je na talerz i usuń wykałaczki. Polej je sosem. Możesz posypać je świeżą posiekaną pietruszką. Podawaj z ryżem lub ziemniaczanym puree.
Jak przyprawić rybę?
Jak zrobić chili con carne?
Jak panierować rybę?
Jak przygotować rybę z grilla?
Przeczytaj teraz: Jak zrobić mięsne stopy?
 3.7/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Poziomki, borówki, jagody aż kuszą, żeby je zjeść prosto z krzaczka. A to niebezpieczne! Na owocach może czyhać...
Istnieje wiele przepisów na strogonowa. Strogonow najlepiej smakować będzie z kaszą lub ziemniakami. Możesz go również...
Jak zrobić strogonowa?
Istnieje wiele przepisów na strogonowa. Strogonow najlepiej smakować będzie z kaszą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Iwona Cichoń
  • El Puerto Del Lobo
  • Apolonia Brozek
  • Krystyna Klinkowicz
  • Marcin Kamiński
  • Sabina Pawlik
  • Danuta Litewka
  • Góra Lodowa
  • Kasia Biegasiewicz
  • Izabela Kozłowska
  • Iwona Śniegowska
  • Wieńczysław Wodzyński
  • Grzegorz Wylezek
pasożyt