Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Dania Główne > Dania z wołowiny i cielęciny > Jak zrobić zrazy wołowe?

Jak zrobić zrazy wołowe?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Zrazy są bardzo popularnym daniem obiadowym. Robiono je już w czternastym wieku! Chyba nie ma osoby, która nie wiedziałaby co to jest. Istnieje wiele rodzajów zrazów z wieloma rodzajami sosów i różnymi nadzieniami, włączając w to grzyby, zioła, chrzan, warzywa oraz wiele innych. Ja podaję przepis na zrazy z ogórkiem, szynką i cebulą. Są pyszne. Spróbujcie koniecznie.
Rzeczy, których potrzebujesz:
8 cienkich steków, musztarda, 2 ogórki konserwowe, 100g szynki, 2 cebule, 4 łyżki oleju rzepakowego, 2 łyżki mąki, szklanka bulionu wołowego, 4 łyżki białego wina, 1 łyżka przecieru pomidorowego, sól, pieprz.
1
Steki rozbij na cienkie 'placki'. Ogórki, szynkę i cebulę pokrój na cienkie paseczki.
2
Posmaruj każdy stek cienką warstwą musztardy. Rozłóż na nich pokrojone ogórki, szynkę i cebulę. Zawiń końce steku i zwiń go w rulon jak krokiety. Jeśli jest taka potrzeba zabezpiecz wykałaczką, aby się nie rozwinęły.
3
Rozgrzej olej na patelni i przypiecz przygotowane wcześniej mięso z obu stron.
4
Usuń mięso z patelni i wsyp na nią mąkę. Przyrumień ją. Dodaj do niej bulion, przecier pomidorowy, wino, sól i pieprz. Dokładnie wymieszaj. Doprowadź do wrzenia i gotuj przez minutę.
5
Z powrotem połóż na patelni (w robionym sosie) podpieczone wcześniej zrazy. Przykryj i gotuj przez około czterdzieści pięć minut do godziny. Jeśli zajdzie potrzeba dolej troszkę wody.
6
Kiedy zrazy będą ugotowane, przełóż je na talerz i usuń wykałaczki. Polej je sosem. Możesz posypać je świeżą posiekaną pietruszką. Podawaj z ryżem lub ziemniaczanym puree.
Jak przyrządzić ziemniaki z grilla?
Jak przygotować wołowinę w mleku kokosowym?
Jak zrobić ciasto na pizzę?
Jak zrobić placki ziemniaczane na kilka sposobów?
 3.7/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Gulasz wołowy jest pysznym daniem głównym, pełnym warzyw. Spędzisz trochę czasu na jego przygotowaniu, ale rezultat na...
Jak zrobić gulasz wołowy?
Gulasz wołowy jest pysznym daniem głównym, pełnym warzyw. Spędzisz trochę czasu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt