Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Ćwiczenia > Jak ćwiczyć mięśnie brzucha na piłce gimnastycznej?
Jak ćwiczyć mięśnie brzucha na piłce gimnastycznej?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (23 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Ćwiczenia na piłce są bardzo skuteczne i co najważniejsze bezpieczne dla nas. Za pomocą piłki można ćwiczyć mięśnie praktycznie każdej części ciała. Ja jednak skupię się na mięśniach brzucha, które spędzają sen z powiek niejednemu z nas. Wszyscy chcielibyśmy mieć piękny brzuch – i dzięki piłce do ćwiczeń jest to możliwe.
1
ćwiczenia mięśni brzucha - 1.
Połóż się na macie. Załóż ręce za głowę. Ugnij nogi w kolanach. Włóż piłkę pomiędzy nogi, chwyć ją stopami. Następnie trzymając piłkę między nogami unieś nogi i zbliż kolana do klatki piersiowej. W tym samym czasie unieś głowę do góry prostując ręce w kierunku piłki.
2
ćwiczenia mięśni brzucha - 2.
Połóż się na macie. Załóż ręce za głowę. Ugnij lekko nogi w kolanach, chwyć stopami piłkę. Podnoś i opuszczaj swoje nogi trzymając piłkę.
3
ćwiczenia mięśni brzucha - 3.
Połóż się na piłce, jak na zdjęciu obok. Podeprzyj się nogami, aby się z niej nie sturlać. Ręce załóż za głowę. Wykonaj skłon, ale nie pełny. Nie odrywaj dolnego odcinka pleców od piłki. Wykonując go lekko odbij na lewo.
4
ćwiczenia mięśni brzucha - 4.
Połóż się na piłce na boku. Podpieraj się nogami o podłoże oraz jedną ręką o piłkę. Drugą rękę załóż za głowę, jak na zdjęciu. Zginaj się tak jakbyś chciała dotknąć łokciem biodra, a następnie podłogi pod głową.
5
ćwiczenia mięśni brzucha - 5.
Użyj dużej piłki. Przyjmij pozycję jak do pompek. Następnie załóż golenie na czubek piłki. Trzymaj plecy prosto. Ugnij nogi w kolanach. Piłka automatycznie przetoczy się na Twoje kostki i stopy. Następnie odepchnij się nogami i powróć do poprzedniej pozycji. Jest to utrudniona wersja pompek.
Jak spalić tłuszcz z brzucha? 9 skutecznych ćwiczeń
Jak ćwiczyć mięśnie brzucha?
Jaką piłkę do ćwiczeń wybrać?
30-minutowy trening kardio w domu
Przeczytaj teraz: Jak ćwiczyć abs?
 3.9/5 (23 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

marianna.kozub89 - 2016-01-25
Dopiero w ostatnim czasie spróbowałam ćwiczeń na piłce. Zawsze kojarzyła mi się z gimnastyką korekcyjną i też do tego była kupiona. Jednak ostatnio poszłam na zajęcia do klubu sportowego: pilates. Instruktor dla każdego przygotował piłki w zależności od wzrostu. Zawsze wydawało mi się, że mięśnie mojego brzucha są dość dobre. Jednak po tych zajęciach stwierdziłam, że jeszcze dużo przede mną. Robiliśmy brzuszki na piłce wraz z pulsowaniami. Nie pamiętam kiedy wcześniej miałam zakwasy na brzuchu. Ćwiczenia zadziałały idealnie, rozruszałam mięśnie głębokie brzucha. Jeśli tylko macie piłkę w domu to proponuję filmik instruktażowy w sieci i ćwiczenia.
Joginka - 2010-08-27
jasne mugga, specjalnie dla ciebie umieszczę jakieś w przyszłym tygodniu, buźka
mugga - 2010-08-27
świetna seria Joginka! Mam zamiar zacząć wreszcie coś robić ze swoim ciałem, żeby za kilka lat nie mieć się czego wstydzić i wciąż być w formie. Tak się tylko zastanawiałam, czy masz może jeszcze w zanadrzu jakieś ćwiczenia z piłką na pośladki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna, jak pewnie większość dziewczyn.
Wyrzeźbienie dolnych partii brzucha to niełatwe zadanie, ponieważ większość popularnych ćwiczeń angażuje zazwyczaj...
Jak ćwiczyć dolne partie brzucha?
Wyrzeźbienie dolnych partii brzucha to niełatwe zadanie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt