Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż twarzy > Jak ukryć blizny na twarzy?

Jak ukryć blizny na twarzy?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Blizny to trwałe ślady różnych nieprzyjemnych wydarzeń z naszego życia. Gdy występują w widocznym miejscu, są zazwyczaj bardzo krępujące. Nowoczesne kosmetyki oferują możliwość tworzenia optycznej iluzji i zatuszowania blizn niezależnie od ich wielkości. Nie trzeba się tego bać. Gdy zastosujemy właściwy produkt szybko zauważymy efekty. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek i profesjonalnych porad, które podpowiedzą ci jak ukryć blizny.
1
Istnieje wiele czynników, które mogą powodować powstawanie blizn na naszej twarzy. Może to być wypadek lub ślady ciężkiego trądziku. W obu tych przypadkach fakt ten może zmniejszyć naszą pewność siebie prowadząc tym samym do zaniżonej oceny własnej osoby. Zanim opanujesz makijaż do perfekcji musisz poznać różne techniki maskowania blizn i wyrównywania koloru swojej twarzy. Dobry makijaż ma pozytywny wpływ na nasze samopoczucie.
2
Istnieje wiele preparatów do profesjonalnego makijażu, które sprawiają, że nasza cera wygląda nieskazitelnie. Zakup dobrej jakości akcesoriów i kosmetyków to pierwszy krok do poprawy naszego wyglądu.
3
Przede wszystkim zaleca się stosowanie na twarz i bezpośrednio na blizny odżywczych kremów. Dzięki temu wygładzamy całą powierzchnię naszej cery. Czynność ta to podstawa każdego makijażu. Zarówno blizny jak i plamy mogą bowiem tworzyć na twarzy „łuski” i twarde pasma, a na nich żaden z kosmetyków nie będzie dobrze wyglądał.
Domowe sposoby na blizny po trądziku
Domowe sposoby na blizny i przebarwienia
Jak pozbyć się rozstępów?
Jak usunąć blizny po trądziku?
4
Zastosuj balsam bogaty w witaminę E, wygładza on skórę i nie zatyka porów. Witamina E doskonale wpływa na cerę, nie tylko zmniejszając stan zapalny, ale dodatkowo wygładzając ją, co sprawia, że blizny są mniej widoczne.
5
Teraz czas nałożyć na twarz korektor w formie płynnej, który spłyci blizny i wyrówna wszelkie nierówności cery. Niewielkie zagłębienia znikną, a cera zyska naturalny delikatny wygląd.
6
Upewnij się, że korektor jest dobrze wklepany w skórę, szczególnie jeśli blizny są w nieco ciemniejszym kolorze. Korektor powinien być w odcieniu o ton jaśniejszym (bądź ciemniejszym) niż kolor twojej skóry. Nie zapomnij o tym, by nadal zachować swój naturalny wygląd. Mimo iż jest to dopiero początek makijażu, ma on duży wpływ na efekt końcowy.
7
Nałóż podkład, upewnij się, że zastosowałaś tylko cienką jego warstwę. Dzięki temu twoja skóra będzie miała naturalny wygląd. Wybierz podkład, który będzie pasował zarówno do odcienia, jak i typu skóry. Do nakładania podkładu wykorzystaj gąbkę, dzięki temu dokładnie pokryjesz każdą bliznę i punkt.
8
Jeśli dobierzesz korektor w odcieniu pasującym do koloru twojej skóry, twoja twarz będzie jednolita i nie będzie widocznych różnic w odcieniach blizn i reszty cery.
9
Sypki puder, który nakładamy na sam koniec, to bardzo ważny element każdego makijażu. Stanowi on ukoronowanie całego make-upu. Tego typu puder wykorzystywany jest raczej do zaakcentowania swoich najlepszych cech wyglądu, niż do ukrycia niedoskonałości. Dodatkowo ma on za zadanie wyrównać koloryt cery, aby wyglądała doskonale i naturalnie.
10
Widoczne blizny na twarzy najlepiej zatuszować przy użyciu pędzla do makijażu. Za pomocą specjalistycznego pędzla nałóż puder na całą twarz. Wypróbuj puder transparentny, dzięki któremu z pewnością osiągniesz zamierzony efekt.
11
Podkreśl cechy, które najbardziej chcesz uwidocznić, by odwrócić uwagę od twoich blizn. Oczy, usta i policzki to najlepsze miejsca, na których możesz wykorzystać swoje umiejętności robienia makijażu. Użyj różnych stylów makijażu – stwórz promienne spojrzenie i soczyste usta. Możesz wzorować swój makijaż na sławnych postaciach. Podkreśl to, co w tobie najpiękniejsze, dzięki temu ewentualne mankamenty urody staną się niezauważalne.
 2.7/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

danka - 2012-12-31
zlotemiasta, zgadzam sie. ja robilam akurat w elite, ale ten sam zabieg i mozna powiedziec ze ta ostatnia deska ratunku pokazala mi ze bawienie sie w masci i grube podklady byly tylko jeszcze wieksza szkoda dla buzi i portfela. lepiej wydac te pieniadze raz a dobrze, fraxel polecam kazdemuu!
mika - 2012-04-12
Witam!Ja mam taki problem,że zostały mi takie dziurki po trądziku i nie wiem jak je zakryć dokładnie,aby nie było widać.Zależy mi bardzo na tym,ponieważ w sierpniu mam swój ślub. Proszę o skuteczną radę.
patryczek18 - 2011-03-20
a co w przypadku chlopaka? Ja jestem obrzydliwy a kiedys bylem taki piekny...;( a teraz tylko sie schowac w domu i nie wychodzic, kazda dziewczyna mnie olewa, nie mam ochoty na nic.... Prosze piszcie do mnie na maila losiek1692@wp.pl
zlotemiasta - 2010-11-04
Wydaje mi się, ze dobrym rozwiązaniem byłoby zastosowanie lasera Fraxel re:store, a w przypadku płytszych blizn dobra będzie nawet mikrodermabrazja. Zabieg dopasowuje lekarz, to on stwierdza jaki będzie się najlepiej nadawał do usuwania blizn u pacjenta. Dobrze jest zgłosić się do renomowanej kliniki np. takiej jak IQ Medica - wtedy po prostu ma się pewność, że każdy zabieg zostanie wykonany profesjonalnie.
Olejek z witaminą E jest doskonałym środkiem usuwającym istniejące blizny i zapobiegającym pojawieniu się nowych....
Jak pozbyć się blizn stosując olejek z witaminą E?
Olejek z witaminą E jest doskonałym środkiem usuwającym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt