Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż twarzy > Jak ukryć blizny na twarzy?

Jak ukryć blizny na twarzy?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (11 ocen)
Oceń 
Blizny to trwałe ślady różnych nieprzyjemnych wydarzeń z naszego życia. Gdy występują w widocznym miejscu, są zazwyczaj bardzo krępujące. Nowoczesne kosmetyki oferują możliwość tworzenia optycznej iluzji i zatuszowania blizn niezależnie od ich wielkości. Nie trzeba się tego bać. Gdy zastosujemy właściwy produkt szybko zauważymy efekty. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek i profesjonalnych porad, które podpowiedzą ci jak ukryć blizny.
1
Istnieje wiele czynników, które mogą powodować powstawanie blizn na naszej twarzy. Może to być wypadek lub ślady ciężkiego trądziku. W obu tych przypadkach fakt ten może zmniejszyć naszą pewność siebie prowadząc tym samym do zaniżonej oceny własnej osoby. Zanim opanujesz makijaż do perfekcji musisz poznać różne techniki maskowania blizn i wyrównywania koloru swojej twarzy. Dobry makijaż ma pozytywny wpływ na nasze samopoczucie.
2
Istnieje wiele preparatów do profesjonalnego makijażu, które sprawiają, że nasza cera wygląda nieskazitelnie. Zakup dobrej jakości akcesoriów i kosmetyków to pierwszy krok do poprawy naszego wyglądu.
3
Przede wszystkim zaleca się stosowanie na twarz i bezpośrednio na blizny odżywczych kremów. Dzięki temu wygładzamy całą powierzchnię naszej cery. Czynność ta to podstawa każdego makijażu. Zarówno blizny jak i plamy mogą bowiem tworzyć na twarzy „łuski” i twarde pasma, a na nich żaden z kosmetyków nie będzie dobrze wyglądał.
Jak zamaskować przebarwienia?
Jak dbać o przedłużane rzęsy?
Jak optycznie powiększyć usta?
Jak nakładać bronzer?
 2.7/5 (11 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

danka - 2012-12-31
zlotemiasta, zgadzam sie. ja robilam akurat w elite, ale ten sam zabieg i mozna powiedziec ze ta ostatnia deska ratunku pokazala mi ze bawienie sie w masci i grube podklady byly tylko jeszcze wieksza szkoda dla buzi i portfela. lepiej wydac te pieniadze raz a dobrze, fraxel polecam kazdemuu!
mika - 2012-04-12
Witam!Ja mam taki problem,że zostały mi takie dziurki po trądziku i nie wiem jak je zakryć dokładnie,aby nie było widać.Zależy mi bardzo na tym,ponieważ w sierpniu mam swój ślub. Proszę o skuteczną radę.
patryczek18 - 2011-03-20
a co w przypadku chlopaka? Ja jestem obrzydliwy a kiedys bylem taki piekny...;( a teraz tylko sie schowac w domu i nie wychodzic, kazda dziewczyna mnie olewa, nie mam ochoty na nic.... Prosze piszcie do mnie na maila losiek1692@wp.pl
zlotemiasta - 2010-11-04
Wydaje mi się, ze dobrym rozwiązaniem byłoby zastosowanie lasera Fraxel re:store, a w przypadku płytszych blizn dobra będzie nawet mikrodermabrazja. Zabieg dopasowuje lekarz, to on stwierdza jaki będzie się najlepiej nadawał do usuwania blizn u pacjenta. Dobrze jest zgłosić się do renomowanej kliniki np. takiej jak IQ Medica - wtedy po prostu ma się pewność, że każdy zabieg zostanie wykonany profesjonalnie.

Ciekawe porady

Jak przeżyć upał?

Jak uniknąć blizn?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Mirosława Klemińska
  • Ireneusz Beczkowski
  • Krystian Maślakiewicz
  • Monika Paulina Litwińczuk
  • Piotr Brzuzan
  • Alicja Tuleja
  • Małgorzata Pełka
  • Karolina Grys
  • Agnieszka Jarosińska
  • Lidia Kowalik
  • Leokadia Kubica
  • Agnieszka Karolina Baniusiewicz
  • Anna Litwa
  • Andrzej Czubak
  • Danuta Kochanek
  • Joanna Krupa
  • Elżbieta Kowalewicz
  • Anna Dora
  • Anetta Bassara-kocon
  • Iwona Kowalska
  • Władysław Piechowicz
  • Jolanta Graczyk
  • Sylwia Kołecka
  • Grzegorz Janus
  • Katarzyna Mateusiak
  • Hania Kozielska
  • Kasia Stolarska
  • Elżbieta Rybak
pasożyt