Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Skóra > Jak zatuszować malinkę?
Jak zatuszować malinkę?

Jak zatuszować malinkę?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Malinka to zwykłe przebarwienie skóry. Jest to siniak utworzony przez zbyt długie i mocne ssanie skóry za pomocą ust. Zrobienie malinki jest bardzo proste, ale usunięcie jej może sprawić nam nieco kłopotów. Pokazanie malinki w miejscu publicznym może być nieco kłopotliwe, więc zastanów się dwa razy zanim pozwolisz, aby ktoś ci ją zrobił. Jeśli jednak na twojej skórze pojawiła się malinka, a ty chcesz ją ukryć, wypróbuj poniższe sposoby.
1

Zimny okład. Na miejsce, gdzie masz malinkę przyłóż worek z lodem. Zrób to jak najszybciej. Możesz zawinąć kostki lodu w ręcznik, włożyć na kilka minut łyżkę do zamrażarki lub użyć wcześniej przygotowanych i zmrożonych okładów. Delikatnie przytrzymaj zimny okład na skórze przez kilka minut. Zdejmij go, a następnie przyłóż ponownie. Jeśli kompres staje się ciepły, ponownie go ochłodź. Możesz również poczekać 15–20 minut aż zaczerwienienie i obrzęk się zmniejszy, a następnie na nowo przyłóż zimny okład.

2

Miękka szczotka. Lekko rozmasuj obszar, na którym znajduje się malinka przy użyciu miękkiej szczoteczki. W ten sposób rozbijesz skrzepy krwi i z powrotem powróci ona do obiegu.

3

Moneta. Jest to bolesny i skomplikowany sposób, ale możesz go wypróbować, jeśli naprawdę chcesz pozbyć się śladów po malince. Po pierwsze mocno napnij powierzchnię skóry. Przy użyciu krawędzi dużej monety zacznij skrobać swoją skórę. Monetę należy mocno docisnąć do skóry, uważając aby jej nie podrażnić. Dzięki temu zabiegowi krew, która zebrała się pod skórą zacznie powracać do krwiobiegu. Pojawi się niewielkie zaczerwienienie spowodowane pocieraniem skóry, ale zniknie ono znacznie szybciej, niż malinka.

Jak rozpoznać raka skóry?
Jak uwodzić mężczyzn?
Jak stworzyć romantyczny nastrój?
Jak leczyć grzybicę jamy ustnej?
4

Pasta do zębów. Nałóż na palec niewielką ilość pasty do zębów i rozsmaruj ją na malince. Pozostaw na 10 minut, a następnie spłucz. Czynność powtórz trzy razy na dobę. Wypróbuj tę metodę. Jej skuteczność zależy od organizmu. Jednak pamiętaj, jeśli działa ona na jedną osobę nie oznacza, że zadziała również na ciebie.

5

Preparaty ziołowe. Zastosuj maść z arniki. Ta lecznicza maść pomaga zredukować obrzęk i z pewnością zmniejszy powierzchnię twojej malinki. Możesz również wypróbować żel aloesowy lub sok z liści aloesu.

6

Zielony korektor. Zatuszuj malinkę przy pomocy makijażu. Najskuteczniejszy będzie korektor w zielonym kolorze, ponieważ ma on na celu maskowanie czerwonych plam na skórze. Jeśli nie masz pod ręką korektora, spróbuj zakryć malinkę cieniem do powiek o ton jaśniejszym od koloru twojej skóry.

7

Podkład. Zastosuj podkład o ton jaśniejszy od odcienia twojej skóry. Nałóż go bezpośrednio na cały obszar skóry. Nie będzie wówczas wyglądało, jakbyś chciała coś ukryć.

8

Apaszka. Zasłoń czymś malinkę. Jeśli masz długie włosy, możesz zaczesać na szyję. Możesz również założyć szal, apaszkę lub golf. Mężczyźni mogą zatuszować malinkę zakładając golf lub koszule ze stójką. Często sprawdzaj ułożenie włosów czy szalika, aby mieć pewność, że malinka nie została odsłonięta.

 4.2/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

hot16naplonazapraszam - 2015-04-27
Dzieki za super rady. Jestescie najlepsi!
Malinka - 2013-01-15
A ja je uwiwlbiam :P a jak nie chce żeby ktoś widział to zakładam apaszkę ;)
kosmetyczka - 2010-09-01
To ktoś w dzisiejszych czasach robi malinki..
raczej przedpotopowe zjawisko.
Mlodociana - 2010-08-30
Nie ma chyba nic gorszego niż malinki. Uważam wszystkich facetów którzy je robią za debili. Nie wiem co to w ogóle za moda robienie malinek - chyba z podstawówki! masakra!
Aga1 - 2010-08-27
Też nie lubię malinek ale jest na nie sposób. Trzeba od razu po zrobieniu przez kogoś malinki mocno, z całych sił rozetrzeć to miejsce - dzięki temu nie powstanie siniak.
mugga - 2010-08-27
strasznie nie lubię jak mój facet zostawiał mi malinki, ale na szczęście oduczyłam go tego; po prostu zaczęłam mu też takowe zostawiać i to w miejscach bardzo widocznych; podziałało
 
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt