Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Ścinanie włosów > Jak ukryć duży nos dzięki odpowiedniej fryzurze?

Jak ukryć duży nos dzięki odpowiedniej fryzurze?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (42 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 8 
Jeśli masz duży nos i chcesz koniecznie go ukryć, musisz odwrócić od niego uwagę i skupić ja na bardziej korzystnych cechach swojej twarzy. Istnieje kilka fryzur, które pomogą ci rozwiązać ten problem. Profesjonalny wizażysta z pewnością udzieli ci wskazówek, jak podkreślić swoje oczy i usta, a odwrócić uwagę od nosa. Taniej jednak będzie znaleźć stylową i elegancką fryzurę, która nie tylko będzie pasowała do twojej osobowości, ale dodatkowo zatuszuje twój duży nos.
1
krótka fryzura
Istnieje wiele możliwości stylizacji fryzur, aby zakryć duży nos. Pamiętaj jednak o zasadzie, że krótkie fryzury nie są najlepszym rozwiązaniem. Bardzo krótkie, rozczochrane włosy i fryzury w stylu bob są obecnie bardzo popularne, ale podkreślają one rozmiar twojego nosa.
2
fryzurka tuszująca duży nos - 1.

Stylizacja fryzury. Unikaj prostych i gładkich fryzur, ponieważ podkreślają one niechciane linie twarzy i proporcje nosa. Miękkie, postrzępione fryzury doskonale równoważą całą twarz.

3
fryzurka tuszująca duży nos - 2.

Upinanie włosów. Gładko uczesane i ciasno spięte końskie ogony bezpośrednio podkreślają duży nos. Jeśli jednak chcesz spiąć włosy, zrób to nieco inaczej. Zwiąż włosy luźno u góry, zostawiając nieco kosmyków otaczających twarz. W ten sposób odwrócisz uwagę od nosa, który nie będzie już przykuwał ciekawskich oczu do centralnej części twarzy.

4
fryzurka tuszująca duży nos - 3.

Długość włosów. Kobiety, które chcą ukryć swój duży nos powinny nosić włosy od średniej długości po całkiem długie. Daje to większe możliwości upięcia ich i wyrównania proporcji.

5
fryzurka tuszująca duży nos - 5.

Cieniowane fryzury. Warstwy dodają fryzurze objętości i ożywiają ją, dodatkowo odwracają one uwagę innych od nosa, a skupiając na ustach i oczach. Jak już wspomniano, proste i kanciaste fryzury nie są przeznaczone dla kobiet z dużym nosem.

6
fryzurka tuszująca duży nos - 6.

Pazurki i grzywka. Obecnie grzywki są bardzo popularne. Zachowaj jednak ostrożność decydując się na gładką prostą grzywkę przykrywającą czoło i oczy. Pierwszą rzeczą, na którą należy zwrócić uwagę przy doborze grzywki to właśnie nos. Zamiast prostej grzywki wybierz luźno opadającą na boki. Zwróć uwagę również na jej długość. Zbyt krótka może jedynie podkreślić rozmiary twojego nosa.

7
fryzurka tuszująca duży nos - 7.

Loki i fale. Miękkie loki nie tylko dodadzą objętości twojej fryzurze, ale dodatkowo zrównoważą twoje rysy. Utwórz loki za pomocą lokówki lub suszarki z dyfuzorem i swobodnie opuść je na ramiona. W ten sposób dodasz swoim włosom objętości i nadasz im niepowtarzalny wygląd.

Przeczytaj teraz: Jak zatuszować duży nos?
 3.1/5 (42 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (18)

Siur - 2014-10-06
Chyba bysiem powieil jagbymmial takego kinola.
dajana - 2014-10-06
Nos to wystajaca czesc na twarzy i najbardziej widoczna i nie ma sposobu aby go ukryc...jedynym wyjsciem aby zmniejszyc nos to operacja plastyczna
miki - 2014-10-06
dziewczyny z dużym nosem są świetnymi kochankami,ech.
lala - 2014-10-06
grzywka na bok jeszcze bardziej wydluza nos
nosowaa - 2014-10-06
pitu pitu pitu,co za tandetny artykuł,w zaden sposob nie da sie ,,ukryć,, duzego nosa,chyba ze zakrywając twarz włosami:) Spojrzcie na Kayah czy Steczkowką,nie pomoze tu zadna wymyslna fryzura,wielkie kolczyki,czy jaskrawa szminka.Uszy mozna ukryć a nosa nie.
xxx - 2014-10-06
Wystarczy kupić okulary zerówki. Przy okazji doda powagi :D
Strejlau - 2014-10-06
Świetna porada dla Ani Lewandowskiej.
Józwa - 2014-10-06
Duży nos tuszować? Śmieszne są te małe zadarte noski, dwie dziury do przodu. Albo amerykański (ruski) hero z zadartym noskiem wow. Macho mam mieć halabardę ze stali .. i taki sam nos.
Ana - 2014-10-06
Nie cierpię małych nosów.
Wujek Coś - 2014-10-06
Najlepsza fryzura to fryz wójka coś-a ( ang. Uncle It ) z , rodziny Adamsów :D
smieszek - 2014-10-06
Ta porada powinna byc w dzial polityka, bo polityk jak pinokio....
Zocha - 2013-09-30
A wredni ludzie i tak dupe obrobia czy ladna fryzura czy brzydka, dla nich zawsze bedziemy obiektem kpin, przykre...
paula_1505 - 2013-08-19
Dziewczyny prosta grzywka podkreśla duży nos więc o wiele lepsza jest grzywka na bok :)
martakali2889 - 2013-01-28
Na szczęście nie mam problemu z nosem:D
majkaku.95 - 2012-12-28

Przedziałek po środku głowy ogólnie niewielu osobom pasuje. Nie wiem czy takie fryzury rzeczywiście tuszują dużo nos, ale niektóre z nich całkiem nieźle się prezentują :)

slonkooo94 - 2012-12-22
Kobietki o szerokich nosach powinny wystrzegać się przedziałka na środku głowy,ponieważ osoba na nas patrząca zwraca uwagę wtedy na centralną część twarzy,czyli nos.
Wiki - 2010-08-30
trudno wymagać od modelek, żeby powiększały nosy specjalnie do zdjęć..
EMO - 2010-08-30
Ciężko powiedzieć, aby którakolwiek z pań na tych zdjęciach miała duży nos.
 
Warkocz wraca do łask! Widać to nie tylko na naszych ulicach, ale i na salonach. I dobrze, bo to rzeczywiście piękna...
Jak zrobić luźną koronę z warkocza?
Warkocz wraca do łask! Widać to nie tylko na naszych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt