Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Kosmetyki > Maseczki Domowe > Jak nakładać maseczkę?
Jak nakładać maseczkę?

Jak nakładać maseczkę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij

Zdrowa cera świadczy o naszej atrakcyjności. Maseczki z pewnością pomagają nam utrzymać naszą cerę w czystości, nawilżają ją i oczyszczają. Cotygodniowe aplikowanie maseczek pomaga nam wygładzić i zmiękczyć cerę, pozbyć się niechcianych porów i wągrów. Niezależnie od tego, czy dysponujesz maseczką kupioną w sklepie czy przyrządzoną w domu, każda wspaniale wykona swoją rolę jeśli zostanie odpowiednio nałożona. Przeczytaj poniższe wskazówki i upewnij się, czy Twój sposób nakładania maseczki jest prawidłowy. Jeśli nie, dostosuj się do moich rad.

1

Po pierwsze, jeśli masz długie włosy zwiąż je w koński ogon. Załóż na głowę opaskę, aby usunąć z twarzy wszystkie włosy, żeby się nie pobrudziły. Będzie Ci też łatwiej nałożyć maseczkę dokładnie na całą twarz.

2

Dokładnie oczyść skórę twarzy i szyi. Użyj żelu oczyszczającego, aby mieć pewność, że cera jest dokładnie oczyszczona. Tylko wtedy maseczka będzie działała jak powinna. Osusz twarz i szyję.

3

Maseczkę najlepiej nakładać za pomocą własnych palców. Ciepło z palców pomoże rozprowadzić maseczkę po całej twarzy. Wyciśnij z tubki odpowiednią ilość maseczki na dłoń, nabierz pacami drugiej ręki i nakładaj na twarz.

4

Nakładanie zacznij od czoła, delikatnie wmasowując maseczkę w skórę. Następnie przejdź do policzków, nosa i brody aż do szyi. Omijaj okolice oczu i warg. Maseczka nie powinna być nałożona na te rejony twarzy.

5

Pozostaw maseczkę na twarzy przez ilość czasu określoną przez producenta na jej opakowaniu, lub w dołączonej instrukcji. Jeśli masz maseczkę domowej roboty odczekaj około piętnastu minut lub do momentu, aż maseczka ‘usadzi’ się na twarzy.

6

W czasie gdy maseczka znajduje się na Twojej twarzy, nie wykonuj żadnych min, nie uśmiechaj się szeroko, nie mów dużo. Po prostu połóż się na ten czas i zamknij oczy. Zrelaksuj się.

7

Jak już przyjdzie czas na ściągnięcie maseczki zrób to. W zależności od maseczki, albo oderwij ją z twarzy, albo zetrzyj wacikiem, albo zmyj ciepłą wodą. W tym celu ponownie sięgnij po sposób użycia zamieszczony na opakowaniu. Aby mieć pewność, że maseczka została dokładnie z twarzy usunięta, przetrzyj twarz mleczkiem do twarzy. Następnie przetrzyj ją tonikiem i wklep krem nawilżający.

Jak zrobić maseczkę z żółtka na twarz?
Jak zrobić głęboko regenerującą maseczkę z kakao?
Jak stosować maseczki?
Jak zrobić maseczkę na włosy z oleju kokosowego?
 3/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

hehe - 2014-08-21
6 punkt bedzie ciezko nic nie mowic przez tak dlugi czas hehe
 
Sezon truskawkowy w pełni. Zamiast zastanawiać się w jaki oryginalny sposób zaserwować truskawki, spróbuj wykorzystać...
Jak zrobić maseczkę z truskawek?
Sezon truskawkowy w pełni. Zamiast zastanawiać się...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt