Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Inne projekty i wyroby > Jak narysować dłoń?

Jak narysować dłoń?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (298 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
Rysowanie zaczynamy od stosunkowo łatwej pozycji. Dłoń powinna leżeć prosto, zewnętrzną stroną do góry. Gdy już dojdziesz do wprawy z tym prostym rysunkiem, możesz spróbować rysować dłonie w innych ułożeniach.
1
rysowanie dłoni - krok 1.
Popatrz na kosteczki dłoni jak na podstawowy element szkieletu palców. Pomogą ci one stworzyć obraz dłoni. Zwróć uwagę, najpierw na kostki u nasady palców. Zauważ, że tworzą one swego rodzaju krzywą. Narysuj jej szkic starając się zachować naturalne proporcje dłoni. Pamiętaj, że dłoń nie jest kwadratowa. Następnie, w odpowiedniej odległości, narysuj kolejną krzywą obrazującą nadgarstek.
2
rysowanie dłoni - krok 2.
Zmierz długość najdłuższego palca, porównaj ją z długością dłoni i zaznacz na swoim rysunku. Przypatrz się drugiemu rzędowi kostek – tych, które znajdują się w połowie palców. Zwróć uwagę jaką krzywą tworzą i jak daleko znajduje się ona od krzywej symbolizującej kostki z pierwszego rzędu. Narysuj tą krzywą i zaznacz poszczególne kostki na rysunku. Zwróć przy tym uwagę na ogólne proporcje i odległość kolejnych elementów od końca najdłuższego palca.
3
rysowanie dłoni - krok 3.
Następnym krokiem jest oczywiście umiejscowienie na rysunku trzeciej partii kostek (znajdujących się tuż przed paznokciami). Po raz kolejny zwróć uwagę na proporcje, jak daleko znajdują się kostki od poprzednich krzywych i jak blisko koniuszków palców. Na ostatniej krzywej zaznacz, gdzie będą kończyć się palce.
4
rysowanie dłoni - krok 4.
Teraz trzeba połączyć podstawy konstrukcji by stworzyć obraz dłoni. Przechodzimy więc do narysowania konturów poszczególnych palców. Należy pamiętać jak wygląda szkielet dłoni. Pamiętaj, że jeżeli rysujesz kościstą dłoń, kostki będą wyraźniej zaznaczone, niż gdy dłoń jest nieco grubsza.
5
rysowanie dłoni - krok 5.
Uwypuklij nieco linie, aby stworzyć obraz palców. Nawet pozornie proste linie, które widzisz na palcach nie są w rzeczywistości proste. Użyj całej serii małych krzywych, by stworzyć pozornie prostą linię palca. W przeciwnym razie rysunek będzie wyglądać sztucznie.
6
rysowanie dłoni - krok 6.
Na koniec wycieniuj rysunek. Określ kierunek padania światła i zaznacz odpowiednie cienie na rysunku. Aby dłoń wyglądała wiarygodnie nie zapomnij o paznokciach i ścięgnach. Nie koncentruj się zbytnio na paznokciach i pamiętaj, że ich kształt również najlepiej oddadzą krzywe.
Przeczytaj teraz: Jak narysować owieczkę?
 4.9/5 (298 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nietoperze to dziwne stworki. Uwielbiane przez jednych, nienawidzone przez innych. Mimo wszystko przyznać trzeba, że...
Jak narysować nietoperza?
Nietoperze to dziwne stworki. Uwielbiane przez jednych, nienawidzone przez innych. Mimo...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt