Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Manicure i Pedicure > Jak zrobić francuski manicure?

Jak zrobić francuski manicure?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (6 ocen)
Oceń 
Szukasz koloru paznokci, który będzie doskonale prezentował się w dzień oraz na wieczór i zawsze wyglądał szykownie? Rozważ wykonanie french manicure. Niezależnie od tego czy będziesz mieć na sobie strój dzienny czy wieczorowy, zawsze będziesz wyglądać elegancko. Zastanawiasz się jak wykonać francuski manicure? To nic trudnego, przeczytaj poniższe wskazówki i przystąp do pracy.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Zestaw do francuskiego manicure, Spirytus salicylowy, Pilniczek do paznokci, Nożyczki, Polerka do paznokci, Patyczki bawełniane, Obcinacz do paznokci
1
Wybierz się do drogerii i kup przyrządy niezbędne do wykonania całego manicure – baza do paznokci, paski zabezpieczające, lakier do paznokci w kolorze białym i neutralnym. Neutralne odcienie są bardzo blade, mogą mieć odcień różowy, beżowy bądź lekko brzoskwiniowy. Poszukaj specjalnych zestawów do francuskiego manicure, dzięki temu wszystkie potrzebne produkty znajdziesz w jednym wygodnym pudełku.
2
Obetnij paznokcie, opiłuj je i nadaj im odpowiedni kształt. Płytki paznokci wyrównaj dwustronną polerką. Wytnij wszystkie skórki, umyj dokładnie paznokcie, a następnie dobrze je wysusz. Nałóż na nie bazę i pozostaw do całkowitego wyschnięcia.
3
Wyjmij pasek, odklej go od zestawu i przyklej poniżej końcówki paznokcia, zgodnie z jego naturalną krzywizną. Dzięki paskowi z łatwością namalujesz precyzyjne białe końcówki.
4
Biorąc pod uwagę długość swoich paznokci, sama zdecyduj, gdzie chcesz umieścić paski. Ogólnie rzecz biorąc, im dłuższe paznokcie, tym dłuższa powinna być biała końcówka. Upewnij się, że łuk naklejonego paska jest gładki i odpowiednio zaokrąglony. Zwróć również uwagę czy pasek dobrze przylega do płytki paznokcia.
Jak wybielić żółte paznokcie?
Jak zrobić sobie domowe SPA?
Jak wzmocnić paznokcie?
Jak zrobić manicure w domu?
Wskazówki
  • Jeśli okaże się, że dwie warstwy lakieru neutralnego są nazbyt kryjące, zastosuj tylko jedną.
  • Jeśli klasyczny francuski manicure jest dla ciebie zbyt konserwatywny, stwórz własną kombinację kolorów. Zamiast koloru białego z neutralnym, połącz czerwony lakier z czarnymi końcówkami, czerwony ze złotymi końcówkami lub biały ze srebrnymi końcówkami.
  • Daj sobie nieco czasu. Może minąć nieco czasu zanim uda ci się zrobić manicure bez pasków pomocniczych.
  • Poczekaj aż lakier całkowicie wyschnie. Dzięki temu unikniesz rozmazania i wgnieceń na jego powierzchni.
strona 1 z 2następna >
 5/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nie masz czasu iść do kosmetyczki aby zrobić manicure, albo po prostu nie masz na to pieniędzy. Możesz to zrobić w domu...
Jak zrobić sobie manicure?
Nie masz czasu iść do kosmetyczki aby zrobić manicure, albo po prostu nie masz na...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Piotr Piotr
  • Agnieszka Tuziak-Ćwikła
  • Krzysztof Wróblewski
  • Lukasz Bogatko
  • Marcin Sawicki
  • Marta Niemiec
  • Ewelina Irena Kowańdy
  • Iwona Rawa
  • Danuta Czarnek
  • Longina Fundowicz
  • Magdalena Lorenz-Szczerzek
  • Jaś Radzki
  • Ewa Teresa Kuprewicz
  • Kazimiera Polus
  • Obszańska Joanna
  • Franciszek Nocoń
  • Małgorzata Karmowska
  • Marcin Hencz
  • Dominik Woźniak
  • Dawid Graś
  • Agata Błaszczyk
  • Malwina Mituła
  • Halina Pawłowska
  • Karolina Piętka
  • Magdalena Osińska
  • Monika Wojciechowska
  • Irena Suda
  • Anna Smyk
  • Aneta Broda
  • Jola Woźniak