Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Oprogramowanie Edytorskie > Jak zrobić folder reklamowy w Wordzie?
Jak zrobić folder reklamowy w Wordzie?

Jak zrobić folder reklamowy w Wordzie?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (232 ocen)
Oceń 
Foldery reklamowe są ważnym elementem planu marketingowego każdej firmy. Łatwo można je dostarczyć do klienta, są niedrogie w przygotowaniu i dzięki nim wzrasta wiarygodność firmy. Broszury mogą być używane w dowolnej części procesu marketingowego, od rozpoczęcia sprzedaży aż do jej zamknięcia. Foldery reklamowe są bardzo ważne, dlatego warto stworzyć je dla wszystkich produktów, które masz w ofercie lub każdej kategorii produktów. Broszury reklamowe powinny być ściśle skupione na konkretnym elemencie oferty, dlatego lepiej stworzyć kilka szczegółowych broszur, zamiast jednej z wszystkim.
Najprostszym programem, który możemy wykorzystać do stworzenia folderów reklamowych jest program Microsoft Word. Istnieją dwie możliwości wykonania broszury w tym programie – możesz pobrać gotowy szablon i wypełnić puste pola lub też stworzyć broszurę samodzielnie.
Możesz w prosty sposób utworzyć własny folder z szablonu pobranego z internetu. Wystarczy wejść na stronę internetową Microsoft Office Online, pobrać taki szablon, a następnie zastąpić cały tekst i zdjęcia własnym tekstem i fotografiami.
Jeśli jednak chcesz stworzyć folder reklamowy samodzielnie, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.
5
folder reklamowy w Wordzie - krok 5.

Wstaw podziały pomiędzy kolumnami, tak aby każda strona twojej broszury zawierała oddzielne informacje. Umieść kursor w pierwszej kolumnie (znajdującej się po lewej stronie), przejdź do menu Wstaw > Podział … > Podział kolumny. Teraz kursor powinien znajdować się na początku kolejnej kolumny. W razie potrzeby, jeśli masz folder z trzema zakładkami, stwórz kolejny podział kolumny.

6

Wstaw > Podział … > Podział strony. Wstaw podział strony, aby przejść na tylną część broszury. Tę samą czynność możesz wykonać wstawiając kursor w kolumnę po prawej stronie i wykonując podział kolumny (jak w kroku 5). Będziesz znajdować się już na drugiej stronie broszury.

7

Dodaj grafikę i tekst do każdej kolumny. Pamiętaj, by wstawiać tekst dokładnie na tej stronie, na której powinien się on znajdować. Możesz również spróbować wydrukować obie strony, ponumerować kolumny, a następnie złożyć ze sobą dokument, aby sprawdzić, gdzie każda kolumna powinna się znajdować.

8
Jeśli jesteś zadowolony z efektu swojej pracy, zapisz projekt folderu reklamowego.
9
Wydrukuj po raz kolejny w odpowiedni sposób swoją broszurę. Jeśli wszystko wygląda tak jak chciałeś, wyślij plik do drukarni i zamów tyle kopii, ile będziesz potrzebować.
Jak zgrać muzykę z kasety na komputer?
Jak zainstalować Skype?
Jak spakować pliki WinRARem?
Jak wyjustować tekst w Wordzie?
Wskazówki
  • Jeśli zamierzasz rozsyłać swoje broszury, możesz od razu wydrukować na nich adres odbiorcy. Będzie to wiązało się z dodatkowymi kosztami, ale pozwoli ci zaoszczędzić wiele czasu. Jeśli masz zamiar rozdawać foldery lub położyć je w swoim sklepie, możesz pominąć to rozwiązanie.
  • Pamiętaj, aby zapisać folder na swoim komputerze. Dzięki temu zawsze będziesz mógł ponownie go otworzyć i wprowadzić zmiany. Możesz również zmieniać kolory broszur bądź czcionkę w zależności od reklamowanych produktów.
< poprzedniastrona 2 z 2
Przeczytaj teraz: Jak zaprojektować folder?
 4.9/5 (232 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Ciekawe porady

Jak przeżyć upał?

Broszurę reklamującą firmę może wykonać specjalista od reklamy. Taka broszura będzie na pewno trzymała się wyznaczonych...
Jak zrobić broszurę w Wordzie?
Broszurę reklamującą firmę może wykonać specjalista...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Mieczysław Hromiak
  • Natalia Cech
  • Adam Lamb
  • Grazyna Zwariowana
  • Karolina Zboch
  • Aleksandra Krysińska
  • Małgorzata Kopeć
  • Michał Kowalczyk
  • Wiktoria Kwidzińska
  • Sylwia Dio Hadwig
  • Mieczyslaw Magiera
  • Lena Panek
  • Genowefa Krystyna Trocha
  • Karolina Siemko Szmelter
  • Joanna Żychska
  • Tomasz Zaborski
  • Marcin Sosinski
  • Kazimierz Bill
  • Adam Pilarski
  • Tom Tom
  • Ewa Skonieczna
  • Agata Kost
  • Anna Małgorzata Grabowicz-Dworaczek
  • Gabriela Obloj
  • Renata Moczulska
  • Andrzej Kowalski
  • Danuta Braun
  • Królikowska Izabella
  • Piotr Koza
  • Angelika Marcin Treder Röder
pasożyt