Tutaj jesteś: Dziecko > Zakładanie Rodziny > Zajście w ciążę > Jak szybko zajść w ciążę?
Jak szybko zajść w ciążę?

Jak szybko zajść w ciążę?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (19 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Masz problemy z zajściem w ciążę? Wydaje Ci się, że próbowałaś już wszystkiego a dziecka jak nie było tak nie ma? Nie martw się. Jeszcze nie wszystko stracone. Przeczytaj poniższy artykuł, aby dowiedzieć się co jeszcze możesz zrobić, aby w końcu móc się spodziewać swojego upragnionego i wyczekiwanego potomka. Trzymam kciuki!
1

Częściej się kochajcie. Regularny seks zwiększa szanse na zajście w ciążę. Wiele par często się kocha w czasie owulacji, zmniejszając tę ilość w innych momentach cyklu. Niepotrzebnie. Czasami kobieta nie zawsze jajeczkuje wtedy kiedy myśli. Zdarza się tak, że owulacja zaczyna się wcześniej lub później. Uprawiajcie więc seks przynajmniej trzy razy w tygodniu.

2

Lepszy seks przed owulacją niż po. Czasami pary nie wiedzą kiedy najlepiej uprawiać seks jeśli chodzi o skorelowanie go z owulacją. W ciągu miesiąca masz małe okienko czasu, kiedy możesz zajść w ciążę. Jajeczko po owulacji może przetrwać dwadzieścia cztery godziny. Sperma natomiast, przetrwa od trzech do pięciu dni. Dlatego właśnie seks przed owulacją da dużo większe prawdopodobieństwo zajścia w ciążę. Nie czekajcie z seksem aż do dnia owulacji. Cieszcie się nim wcześniej.

3

Monitoruj swój cykl bardzo uważnie. Jeśli jest taka potrzeba skonsultuj się z ginekologiem, aby mieć pewność, że robisz to poprawnie. Przygotuj sobie kartę obserwacji cyklu i zwiększ swoją uwagę.

Jak zwiększyć szanse zajścia w ciążę?
Jak nie rezygnować z siłowni będąc w ciąży?
Jak uniknąć poronienia?
Jakich perfum używać w ciąży?
4

Nie polegaj na kalendarzyku. Wiele par uważa, że największe szanse na ciążę daje seks mniej więcej w czternastym dniu cyklu. Nic bardziej mylnego. Zakładając, że Twój cykl trwa książkowe dwadzieścia osiem dni i owulacja przebiega dokładnie w jego środku może i ta metoda by się sprawdziła. ALE. Mimo że lepsza taka metoda niż żadna i niż wybieranie przypadkowych dni na seks, który ma zaowocować ciążą, nie jest to metoda zbyt skuteczna. Każda z nas przechodzi cykl na swój własny sposób. U każdej z nas przebiega on inaczej. Skonsultuj się z lekarzem, aby ustalić czas owulacji.

5

Skonsultuj się z ginekologiem. Przebadaj się i upewnij, że nie ma żadnych przeciwwskazań do tego, abyś zaszła w ciążę. Różne infekcje, choroby przenoszone droga płciową, poważne problemy z sercem i krążeniem, czy ogólnie słabe zdrowie mogą mieć wpływ na problemy z zajściem w ciążę. Warto się o tym dowiedzieć przed podjęciem jakichkolwiek prób.

6

Rzuć używki. Przestań palić, spożywać alkohol czy narkotyki. Może to dla niektórych brzmieć dziwnie, przecież o oczywistych rzeczach się nie mówi, ale wiele kobiet próbuje zajść w ciążę nie porzucając używek. Nie tylko szkodzą one zdrowiu kobiety, opóźniają zajście w ciążę to jeszcze dodatkowo szkodzą zdrowiu nic niewinnego dziecka. Miejmy to na uwadze.

7

Ciesz się seksem. Seks z obowiązku nie dość, że nie daje satysfakcji i wrażeń, to nie sprzyja zajściu w ciążę. Czasami, gdy pary próbują zajść w ciążę seks staje się obowiązkiem, pracą która ma na celu uzyskanie pewnych zamierzonych rezultatów. Skupiamy się na tym tak bardzo, że zapominamy o przyjemności, jaką seks ma nam dawać. Nie zapominajmy o tym. Zadowoleni i spełnieni rodzice – tego potrzeba dziecku. Niektórzy naukowcy twierdzą, że uzyskanie orgazmu sprzyja ciąży.

8

Odpowiednie pozycje. Uprawiajcie seks w pozycjach, które sprzyjają zajściu w ciążę, i które utrzymają spermę w pochwie przez dłuższy czas. Dobra więc będzie tradycyjna pozycja misjonarska. Unikajcie pozycji, w których kobieta jest na górze, na przykład na jeźdźca. Podłóż pod biodra poduszkę, aby je unieść ku górze. Nie wstawaj od razu po seksie. Leż chwilę. Niech sperma pozostanie w Tobie tak długo jak to możliwe.

9
Większość par zachodzi w ciążę do roku czasu od momentu, kiedy zaczynają starać się o dziecko. Jeśli w tym czasie nie uda Wam się zajść w ciążę, skonsultujcie się ze specjalistą.
 3.8/5 (19 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (15)

dziad zły - 2015-05-11
zajście w ciążę jest możliwe gdy długość jest większa niż odległość
margo125 - 2014-05-16
tego właśnie nie pojmuję - alkoholicy i inna niedożywiona patologia mnożą się jak króliki, a Ty człowieku starający się od kilku lat - rzuć wszystko miłe i jedz brokuły z marchewką, kup orzechy brazylijskie i kochaj się co 3-4 dni, suuuper
ala - 2013-08-22
Nam pomodł żel conceive plus i wyznaczanie dni płodnych. Zaszłam już w 2 cyklu, a miałam nieregularne miesiączki i myślałam że coś jest nie tak :)
ekspertka - 2013-01-03
Ta rada "częsciej się kochajcie" jest raczej nie dla wszystkich. Czasami nie warto "marnować żołnierzyków" trzeba wtedy wiedzieć dokładnie kiedy jest owulacja. ja korzystam z ovufriend.pl i mi mówi kiedy mam się kochać, tylko obserwuje swoje ciało i od czasu do czasu chodzę do lekarza na sprawdzenie. Jak na razie system się nie pomylił w wyznaczaniu owulki.
do dziucnia - 2012-05-12
może poprostu powinnaś zmienić ginekologa ??
balba69 - 2012-05-04
Ja odłożyłam tabletki i zaraz po miesiącu zaszłam w ciąąże:))
dziunia - 2012-04-30
MY wraz z mezem staramy sie prawiew rok czasu i nic ale słyszałam ostatnio ze olej z wiesołka jest dobry na zajscie w ciaze bo poprawia sluz takze ja juz sobie go kupiłam i bede zazywac ale sie okaze czy faktycznie to prawda co mowią i czy podziała ale tak bardzo bym chciała by to podziałało
ewa - 2012-04-26
Ja z moim mężem staramy się już od 1,5 roku i nic.wybieramy. Się w tym tygodniu do specjalistów.tak juz bym chciała być mama
gwiazda - 2011-11-28
wita my z mezem staramy sie od 3miesiecy mam nadzieje ze nam sie uda
mar - 2011-09-08
Z tym częściej się kochajcie się nie za bardzo zgadzam. W końcu plemniki to nie terminatory. Najlepszy chyba sposób viola podaje. Komputery cyklu są dokładne a i w dni płodne plemniki będą silne
viola - 2011-08-16
ja też miałam monitoring, ale u ginekologa. A szkoda bo długo się tak staraliśmy i kupno nawet najdroższego takiego komputera cyklu bardziej by się opłacało...ale teraz chyba je można kupić nawet za niecałe 700zł.
joasia - 2011-08-11
U mnie wystarczył monitoring komputerem cyklu i rzucenie papierosów :) zaszłam szybko. Mam nadzieję że z drugim dzieckiem też mi się tak uda
angela - 2011-06-30
jasne łatwo wam wszystkim sie mówi. jakos ja jestem zdrowa mój narzeczony także robimy dokładnie to co tu pisze i nic!!!! :((((
agnieszka - 2011-06-22

To jest niesamowite bo ja slyszalam kilka podobnych historii.

Gośka - 2010-09-21
Moi znajomi starali się o dziecko przez kilka lat. Robili sobie badania na płodność i było wszystko ok ale nie mogli zajść w ciążę. W końcu zaczęli się starać o adopcję. Jak już udało im się adoptować dziecko to koleżanka zaszła w ciążę. Teraz będą mieć dwójkę dzieci - jedno swoje, drugie adoptowane.
 
Domowe testy ciążowe są tera łatwiejsze i pewniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Przedstawione poniżej porady mogą ci...
Jak wykonać test ciążowy?
Domowe testy ciążowe są tera łatwiejsze i pewniejsze niż kiedykolwiek wcześniej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt