Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Jak naturalnie powiększyć biust?
Jak naturalnie powiększyć biust?

Jak naturalnie powiększyć biust?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (14 ocen)
Oceń 
Czy wydaje Ci się, że próbowałaś już wszystkiego, aby Twoje piersi były choć troszkę większe? Jesteś zrezygnowana, bo nic nie działa, a ingerencji chirurga nie bierzesz w ogóle pod uwagę? Nie martw się. Może nie wszystko stracone. Może jednak jest coś, czego wcześniej nie odkryłaś. Mam nadzieję, że wśród proponowanych przeze mnie poniżej metod, znajdzie się jakaś, o której nie wiedziałaś i ze to właśnie ona Ci pomoże.
1
Zioła są stosowane przez setki lat, aby powiększyć rozmiar biustu oraz zwiększyć ilość produkowanego przez gruczoły mleka. Wypróbuj tą naturalną metodę.
2

Ale jakie to zioła? Już wymieniam: kozieradka, koper włoski, palma sabałowa (saw palmetto), dziki pochrzyn (wild yam), dzięgiel chiński (dong quai). Brzmi egzotycznie? Może i tak, ale zioła te można spokojnie dostać aptece lub wysyłkowo. Ponadto działają dużo lepiej i efektywniej niż jakieś szeroko reklamowane tabletki czy kremy na powiększenie biustu.

3
Dodawaj te zioła do zaparzanej herbaty. Kupuj kremy z ich dodatkiem, czy zakup je w formie kapsułek.
4
Możesz też zakupić je w formie płynnego ekstraktu do stosowania zewnętrznego. Dodawaj go do balsamu, który stosujesz na biust lub zrób swój własny lotion dodając do danego ekstraktu masło shea lub olejek z witaminą E. Zioła, stosowane doustnie rozkładane są przez wątrobę przez co ciało nie otrzymuje w stu procentach ich właściwości. Jeśli zaś zadziałamy ziołami na skórę nie będą musiały przechodzić przez wątrobę i zaabsorbujesz więcej ich właściwości. Najlepiej wchłania się dziki pochrzyn.
Dlaczego paznokcie żółkną?
Jak dbać o tatuaż?
Jak mieć gładką skórę?
Jak być seksowną kobietą?
Wskazówki
  • Pamiętaj, że piersi nie urosną Ci przez noc po jednym zastosowaniu ziół. Wszystko wymaga czasu i cierpliwości. Przynajmniej miesiąca czy dwóch.
  • Skonsultuj z lekarzem przyjmowanie tych silnie działających ziół.
strona 1 z 2następna >
 4/5 (14 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

gość - 2013-03-11
Agacia a dokładniej w jakich proporcjach piłaś zioła ?
Agacia - 2013-02-22
Mi pomogło, rewelacja, dwa rozmiary w miesiąc !
sexygrill - 2012-01-16
Nie ma dostępnego takiego produktu jak płynny ekstrakt z kozieradki czy kopru włoskiego. To całkiem smutne, gdyż prawdopodobnie stosowanie takiego ekstraktu jest znacznie skuteczniejsze niż w postaci proszku. Nie został także podany przepis na takowy ekstrakt, bardzo mi smutno z tego powodu, może ktoś mi na to zaradzić?
Amelka77 - 2010-09-22
Podobno na wzrost piersi ma również wpływ jedzenie soi oraz produktów pełnoziarnistych. Soja zawiera fitoestrogen - hormon który może mieć wpływ na powiększenie piersi.
Prawie każdy może wyglądać seksownie. Popatrz się na modelki i znane osoby. Czy widziałaś je bez makijażu? No właśnie....
Jak wyglądać seksownie?
Prawie każdy może wyglądać seksownie. Popatrz się na modelki i znane osoby. Czy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Małgorzata Schroeder
  • Katarzyna Przybyszewska
  • Jerzy Bulik
  • Edyta Jarosz-Mackiewicz
  • Janusz Jabłoński
  • Barbara Nycz
  • Elżbieta Janiszek
  • Małgorzata Buda
  • Teresa Król
  • Małgorzata Wardach
  • Katarzyna Nuckowska
  • Jacek Marzec
  • Hop Siup
  • Przemek Gackowski
  • Janina Maria Nosal
  • Elżbieta Malon
  • Jolanta Wiśniewska
  • Marta Potęga
  • Karolina Malik
  • Jarosław Elwart
  • Raul Rock
  • Ewa Kuszewska
  • Dominika Przybynowska
  • Ewa Wiśniewska
  • Iza Wnorowska
  • Szymon Płaneta
  • Hanuman Sadhu
  • Gosia Megi
  • Bartłomiej Wysiński
  • Dagmara Górna