Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Jak naturalnie powiększyć biust?
Jak naturalnie powiększyć biust?

Jak naturalnie powiększyć biust?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (20 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Czy wydaje Ci się, że próbowałaś już wszystkiego, aby Twoje piersi były choć troszkę większe? Jesteś zrezygnowana, bo nic nie działa, a ingerencji chirurga nie bierzesz w ogóle pod uwagę? Nie martw się. Może nie wszystko stracone. Może jednak jest coś, czego wcześniej nie odkryłaś. Mam nadzieję, że wśród proponowanych przeze mnie poniżej metod, znajdzie się jakaś, o której nie wiedziałaś i ze to właśnie ona Ci pomoże.
1
Zioła są stosowane przez setki lat, aby powiększyć rozmiar biustu oraz zwiększyć ilość produkowanego przez gruczoły mleka. Wypróbuj tą naturalną metodę.
2

Ale jakie to zioła? Już wymieniam: kozieradka, koper włoski, palma sabałowa (saw palmetto), dziki pochrzyn (wild yam), dzięgiel chiński (dong quai). Brzmi egzotycznie? Może i tak, ale zioła te można spokojnie dostać aptece lub wysyłkowo. Ponadto działają dużo lepiej i efektywniej niż jakieś szeroko reklamowane tabletki czy kremy na powiększenie biustu.

3
Dodawaj te zioła do zaparzanej herbaty. Kupuj kremy z ich dodatkiem, czy zakup je w formie kapsułek.
4
Możesz też zakupić je w formie płynnego ekstraktu do stosowania zewnętrznego. Dodawaj go do balsamu, który stosujesz na biust lub zrób swój własny lotion dodając do danego ekstraktu masło shea lub olejek z witaminą E. Zioła, stosowane doustnie rozkładane są przez wątrobę przez co ciało nie otrzymuje w stu procentach ich właściwości. Jeśli zaś zadziałamy ziołami na skórę nie będą musiały przechodzić przez wątrobę i zaabsorbujesz więcej ich właściwości. Najlepiej wchłania się dziki pochrzyn.
Jak sprawić aby skóra była jędrna po odchudzaniu?
Jak się opalać na brązowo?
Jak schudnąć na szyi?
Jak zrobić maseczkę bananową domowej roboty?
Wskazówki
  • Pamiętaj, że piersi nie urosną Ci przez noc po jednym zastosowaniu ziół. Wszystko wymaga czasu i cierpliwości. Przynajmniej miesiąca czy dwóch.
  • Skonsultuj z lekarzem przyjmowanie tych silnie działających ziół.
5
W jaki sposób te zioła działają? Na czym polega ich tajemnica? Koper włoski stymuluje estrogen, który wpływa na rozmiar naszych wdzięków. Palma sabałowa stymuluje prolaktynę, hormon który pobudza wzrost piersi i ich rozwój. Dziki pochrzyn wzmacnia działanie kozieradki, które to zioło stymuluje produkcję prolaktyny oraz rozrost tkanek. Zanim zastosujesz dzięgiel chiński skonsultuj się z lekarzem. Jeśli dodamy ekstrakt z ziół do kremu, jest on bardzo łatwo przyswajalny przez ciało, przez co działa lepiej pobudzając komórki tłuszczowe w piersiach do rozrostu, a co za tym idzie do powiększenia naszego biustu.
6

Możesz również wypróbować działanie koniczyny łąkowej lub pluskawicy groniastej (black cohosh). Uważaj jednak, aby nie przesadzić z ilością. Więcej nie znaczy skuteczniej. Zapytaj w aptece o odpowiednią ilość do stosowania, aby sobie nie zaszkodzić.

Wskazówki
 3.7/5 (20 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

angela00120 - 2016-01-28
Czy mozna uzywac wszystkich ziol na raz czy nie ?
Prosze o szybka odp.
gość - 2013-03-11
Agacia a dokładniej w jakich proporcjach piłaś zioła ?
Agacia - 2013-02-22
Mi pomogło, rewelacja, dwa rozmiary w miesiąc !
sexygrill - 2012-01-16
Nie ma dostępnego takiego produktu jak płynny ekstrakt z kozieradki czy kopru włoskiego. To całkiem smutne, gdyż prawdopodobnie stosowanie takiego ekstraktu jest znacznie skuteczniejsze niż w postaci proszku. Nie został także podany przepis na takowy ekstrakt, bardzo mi smutno z tego powodu, może ktoś mi na to zaradzić?
Amelka77 - 2010-09-22
Podobno na wzrost piersi ma również wpływ jedzenie soi oraz produktów pełnoziarnistych. Soja zawiera fitoestrogen - hormon który może mieć wpływ na powiększenie piersi.
 
Prawie każdy może wyglądać seksownie. Popatrz się na modelki i znane osoby. Czy widziałaś je bez makijażu? No właśnie....
Jak wyglądać seksownie?
Prawie każdy może wyglądać seksownie. Popatrz się na modelki i znane osoby. Czy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt