Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Prezenty > Pakowanie Prezentów > Jak pomysłowo zapakować prezent?
Jak pomysłowo zapakować prezent?

Jak pomysłowo zapakować prezent?

Stopień trudności: umiarkowane
, redaktor Tipy.pl
 4.8/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jeśli chcesz dać komuś prezent, niech on będzie jedyny w swoim rodzaju. Zapakuj go tak, aby obdarowywana osoba na długo go pamiętała. Wątpisz w powodzenie takiej misji? Nie martw się. Pomysłów na efektowne zapakowanie prezentów jest tak wiele, że nie da się wspomnieć o wszystkich w jednym krótkim artykule. Napiszę więc tylko o niektórych, co nie znaczy, że nie możesz użyć swojej wyobraźni i poprzerabiać te pomysły lub wymyślić swój własny i niepowtarzalny.
1
Znajdź kilka pudełek różnej wielkości. Powkładaj je jedno w drugie, tak aby najmniejsze znalazło się w środku, a wszystkie razem włóż do największego pudełka. Pomysł może i znany, ale efektowny. A jeśli między pudełka powkładasz jakieś fajne klamoty lub napiszesz na nich coś śmiesznego, może się z tego zrobić naprawdę fajna zabawa.
2
Pakowanie prezentów w materiał
Naprawdę mały prezent jak na przykład pierścionek, naszyjnik czy kolczyki można włożyć do pustej i czystej butelki po winie czy szampanie. Przywiąż wstążeczkę do biżuterii i delikatnie włóż ją do butelki zostawiając koniec wstążeczki na zewnątrz butelki i owiń ją wokół szyjki butelki. Butelkę zapakuj ładnie w papier ozdobny, doklej kokardę i podaruj właściwej osobie. Obserwuj bacznie minę obdarowywanej osoby, gdy odkryje, że prezent wcale nie jest tym czym myślała, że powinien być.
3
Jeśli chcesz podarować mały prezent, który tak naprawdę okaże się dużym prezentem jak na przykład podarowanie komuś kluczyków od samochodu, co tak naprawdę oznacza, że prezentem, który dajemy jest samochód. W takiej sytuacji można podarować te kluczyki z jakimiś akcesoriami, jak na przykład płyny do czyszczenia tapicerki. Wystarczy je razem ładnie zapakować – prezent gotowy.
Jak zapakować prezent dla chłopaka?
Jak zrobić okrągłe pudełko na prezent?
Jak zapakować prezent w papier ozdobny?
Jak zapakować prezent na kształt koszuli męskiej?
4
Gdy prezentem są bilety na jakieś ważne wydarzenie, można je włożyć między karty książki. Najlepiej takiej, która ma coś wspólnego z danym wydarzeniem. Jeśli dajesz bilety na mecz siatkarski przymocuj je na przykład do piłki. Następnie owiń piłkę papierem dekoracyjnym.
5
Włóż prezent do pudełka wypełnionego konfetti lub kulkami styropianowymi. Wyciąganie go sprawi solenizantowi nie lada frajdę.
6
Jeśli podarunkiem jest jakieś ubranie, ale masz też coś innego w zanadrzu, po prostu włóż to do kieszeni. Owiń dany przedmiot wstążką i wyciągnij ją na zewnątrz z kieszeni, aby przy rozpakowywaniu prezentu rzuciła się w oczy i prezent nie wypadł z kieszeni.
7
Jeśli chcemy podarować mężczyźnie spinki do koszuli dokupmy do tego jeszcze pasek. Zapakuj spinki w pudełeczko i owiń je paskiem. Następnie zapakuj całość.
8
Jeśli do prezentu dołączamy kartkę, włóżmy ją do środka prezentu, aby nie była od razu widoczna.
9
Małe prezenty dla kobiet można umieścić w bukiecie pomiędzy kwiatami. Będzie to miła niespodzianka, gdy kobieta odkryje, że oprócz kwiatów została obdarowana czymś jeszcze.
10
Jeśli chcesz komuś zrobić niespodziankę i coś upiec, wykorzystaj do tego jakiś fajny kształt formy. Niech ciasto lub ciasteczka będą 'inne'.
11
Możesz też prezent owinąć folią z pęcherzykami powietrza. Prezent wyda się większy i solenizant będzie się długo zastanawiał co kryje się w środku.
12
Możesz też pakować prezenty w doniczki, a następnie owinąć je w jakiś ładny papier.
13
Prezent y zapakowane w mapy i komiksy
Do owijania prezentów użyj niespotykanych materiałów. Zastąp papier dekoracyjny mapą, celofanem, folią, papierem woskowym, gazetą, komiksem – czymkolwiek co Ci przyjdzie do głowy.
14
Skakanka zamiast wstążki na prezencie
Zamiast użyć tradycyjnej wstążki do owijania prezentów wykorzystaj sznurek, przewód, drut, sznurówki, paski, stare krawaty, stare taśmy z kaset – możliwości masz mnóstwo.
15
Użyj wyobraźni! Włóż książkę w opakowanie po płatkach owsianych. Bransoletkę zapakuj w skarpetkę. Zestaw kolczyków w wytłoczkę po jajkach. Jedwabną koszulę owiń papierem toaletowym.
16
Prezent zapakowany w kalendarz
Idziesz na urodziny kogoś kto nie skończył jeszcze 30 lat? Zapakuj prezent w stary kalendarz. Zaznacz odpowiednią datę na czerwono - oczywiście tą datę której cyfra odpowiada ilości skończonych przez solenizanta lat.
 4.8/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Oliwcia56755 - 2011-11-28
bombowe to z kalendarzem a jak j=ktoś konczy załuszmy 40 lat to do 4 dopiszcie na czarno 0
Shirley - 2010-10-21
z kalendarzem jest problem bo są cyfry za małe , zresztą kartki też, zadziała to tylko z małym prezentem :(
Marta79 - 2010-09-27
Super pomysł z kalendarzem ale niestety nie da się zastosować dla kogoś kto kończy 32 lata :/
 
Kwiatki z papieru możesz użyć do dekorowania opakowań na prezenty dla swoich bliskich. Dzięki temu opakowanie na...
Jak zrobić kwiatki z papieru?
Kwiatki z papieru możesz użyć do dekorowania opakowań...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt