Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Prezenty > Pakowanie Prezentów > Jak zapakować prezent w papier?

Jak zapakować prezent w papier?

Stopień trudności: łatwe
, redaktor Tipy.pl
 3.5/5 (20 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 9 
Czy należysz do tej grupy osób, które nie mają problemów ze znalezieniem idealnego prezentu, ale nie masz niestety talentu do pakowania prezentów? Nie martw się. Dzięki poniższej instrukcji (krok po kroku ze zdjęciami) pakowanie prezentów przestaje oficjalnie stanowić jakikolwiek problem. Spróbuj już dziś.
Rzeczy, których potrzebujesz:
papier ozdobny, nożyczki, taśma klejąca, prezent w pudełku.
1
Materiały potrzebne do zapakowania prezentu
Połóż wszystkie potrzebne materiały w jednym miejscu, abyś nie musiała po nie biegać. Przygotuj sobie dużą płaską powierzchnię, na której będziesz pracować. Może to być stół.
2
Pakowanie prezentu w papier 2
Rozłóż papier dekoracyjny i postaw na nim pudełko.
3
Pakowanie prezentu w papier 3
Następnie odmierz potrzebną ilość papieru (po prostu zagnij papier na wierzch pudełka i zobacz ile Ci go potrzeba, aby objął on całe pudełko) i odetnij niepotrzebne kawałki.
4
Pakowanie prezentu w papier 4
Zawiń papier z jednej strony na pudełko i przyklej go do niego za pomocą taśmy klejącej.
5
Pakowanie prezentu w papier 5
Zanim zawiniesz drugą stronę papieru na pudełko naciąg go dobrze, aby nie był pofalowany i dobrze przylegał do pudełka. Teraz zawiń go mocno na pudełko i przyklej taśmą.
6
Pakowanie prezentu w papier 6
Teraz musimy zając się bokami. Zacznij od jednej strony. Zagnij papier w dół równo z dolnym brzegiem pudełka. Podklej je taśmą, aby się trzymały. Powinny Cię utworzyć dwa małe skrzydełka. Na nie załóż boczne krawędzie papieru do wewnątrz tak, aby powstał trójkąt.
7
Pakowanie prezentu w papier 7
Postaw teraz pudełko, załóż na nie pozostałą część papieru i sklej. Powtórz to samo z drugiej strony pudełka.
8
Pakowanie prezentu w papier 8
Na sam koniec możesz ozdobić pudełko jak tylko chcesz, na przykład przez naklejenie kokardek.
 3.5/5 (20 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

pfffff1 - 2015-12-23
Nie będę tego czytał. Tyle stron to sami sobie oglądajcie. Są inne strony z takim samymi poradami.
sopel1450 - 2012-12-25
tutoral super jak ma się idealnie ukrojony papier po bokach. Była instrukcja co zrobić gdy masz papier za długi, ale co zrobić gdy masz za szeroki już nie. Pozdrawiam.
W ten sposób najlepiej jest pakować prezenty w kształcie prostokąta (np. książka). Ze względu na wzór jest to doskonały...
Jak zapakować prezent na kształt koszuli męskiej?
W ten sposób najlepiej jest pakować prezenty w kształcie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt