Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Odchudzanie > Jak schudnąć w 2 tygodnie?
Jak schudnąć w 2 tygodnie?

Jak schudnąć w 2 tygodnie?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (74 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Zrzucenie niechcianych kilogramów nie zawsze jest proste. Istnieje wiele diet, które obiecują cudowne efekty, jednak większość z nich jest niezdrowa i wyniszczająca dla naszego organizmu. Odchudzanie się w prawidłowy i zdrowy sposób pomoże ci uniknąć przytycia w późniejszym okresie, jednak musisz być gotowa na zmianę zarówno swojej diety jak i stylu życia. Musisz przede wszystkim wyeliminować z diety pewne produkty i zacząć się więcej ruszać. Pamiętaj jednak, aby się nie głodzić i nie starać schudnąć zbyt dużo w małym okresie czasu, ponieważ spowoduje to efekt jojo. Musisz również wiedzieć, że im więcej masz nadwagi, tym szybciej schudniesz. Jeśli jednak jesteś osobą szczupłą to utrata kilogramów zabierze ci więcej czasu. Im jesteśmy szczuplejsi - tym wolniej chudniemy. Najlepszym sposobem na odchudzanie jest dieta i regularne ćwiczenia. Oczywiście każda z nas chciałaby odrobinę magii przy odchudzaniu ale lepiej o niej zapomnieć. Tabletki na odchudzanie są w większości przypadków szkodliwe i nie przynoszą gwarantowanych rezultatów.
1

Woda

Przed każdym posiłkiem wypijaj 1 do 2 szklanek wody. Picie wody przed posiłkiem pomaga schudnąć ponieważ woda wypełnia żołądek i szybciej czujemy się syci.

2

Zjadaj mniej kalorii niż spalasz

Aby szybko schudnąć musisz zjadać mniej kalorii niż aktualnie spalasz. Kilogram tłuszczu to 7000 kcal, zatem, aby schudnąć kilogram w 2 tygodnie, musisz zjadać dziennie o 500 kcal mniej niż spalasz. Pamiętaj jednak, że spalasz kalorie cały czas - nie tylko ćwicząc. Spalasz je również podczas pracy na komputerze, oglądania tv, spania a nawet jedzenia.

3

Jedz więcej błonnika

Jedzenie dużej ilości błonnika pomoże ci w odchudzaniu. Jedz pieczywo pełnoziarniste, surowe lub lekko podgotowane warzywa, owoce, makaron z pełnego przemiału, fasolę itp. Jeśli zaczniesz od razu jeść duże ilości błonnika, możesz mieć skurcze brzucha, wzdęcia i gazy, zatem dobrze jest go wprowadzać do diety stopniowo. Przy spożywaniu błonnika również wskazane jest picie dużej ilości wody.

Jak ćwiczyć silną wolę?
Jak zwiększyć metabolizm?
Jak spalić tłuszcz z brzucha?
Jak zwiększyć poziom dopaminy?
Wskazówki
  • Unikaj frytek oraz innych smażonych produktów.
4

Przestań jeść produkty z dużą zawartością cukru

Tylko samo wyeliminowanie cukru z diety pomoże ci zrzucić kilka kilogramów. Oznacza to, że koniec ze słodzeniem kawy i herbaty oraz koniec z czekoladami, lodami i batonikami.

5

Ogranicz ilość zjadanych węglowodanów

Węglowodany zamieniają się w cukier w naszym organizmie (jak również zwiększają poziom insuliny). Ograniczenie ilości węglowodanów bardzo zatem pomaga w utracie wagi. W dzisiejszych czasach istnieje wiele alternatywnych diet bez węglowodanów, które są zarówno smaczne jak i pożywne.

6

Zwracaj uwagę na porcje jedzenia

Zacznij jeść na małych talerzykach. Optycznie porcja będzie wyglądała tak samo - talerz pełny jedzenia. Ale teraz to będzie mniejszy talerz więc mniej kalorii. Nie martw się, że się nie najesz! Najesz się z pewnością, jednak pamiętaj, aby przed posiłkiem napić się co najmniej szklanki wody oraz, aby jeść wolno.

7

Ćwicz

Wiele z nas uważa, że ma tak napięty harmonogram dnia, że nie ma zupełnie czasu na jakiekolwiek ćwiczenia. Co za wymówka! Czasu nie potrzeba aż tak wiele, wystarczy tylko chcieć! Zamiast używać windy wejdź po schodach lub zaparkuj samochód 100 metrów dalej niż potrzeba. Zamiast iść do kina idź na kręgle, squasha lub potańczyć. Każda taka "porcja" ruchu ci bardzo pomoże przy odchudzaniu.

Pamiętaj, że wszystkie diety, które obiecują szybkie i łatwe odchudzanie nie działają. Zwykle są one płatne i opierają się na tym, że ludzie chcą wierzyć w cuda i chętnie za nie zapłacą, byleby tylko schudnąć szybko, łatwo i bez wyrzeczeń.

8

Nie zniechęcaj się

Nie myśl, że schudniesz w tydzień 5 kg. To jest po prostu niemożliwe. Jeśli ktoś twierdzi, że jest inaczej - nie wierz mu. Najprawdopodobniej ten ktoś się bardzo odwodnił a na pewno nie utracił 5 kg tłuszczu. Odchudzanie wymaga całkowitej zmiany nastawienia do siebie. Przestań skupiać się na tym, że jesteś "tłusta" (choć pewnie nie jesteś) i zacznij skupiać się na swoim zdrowiu. Zdrowe odżywianie przyniesie ci wiele korzyści - będziesz mieć ładniejsze włosy, paznokcie, skórę i będziesz promienniej wyglądać. Ćwiczenia sprawią, że będziesz mieć więcej energii i będzie chciało ci się żyć - zapomnisz o tym, że masz kilka kilogramów nadwagi. A utrata wagi cóż - będzie to tylko efekt uboczny zdrowego odżywiania i aktywnego stylu życia.

Wskazówki
 3/5 (74 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (15)

jamkowalski - 2016-09-01
Jedna z najlepszych metod dzieki ktorej schudlem 20 kilo i nie powrocilem do wagi :) :)
https://zrzuckilogramy.wordpress.com/
Johnny - 2016-05-20
mam nadzieję że schudnę schudłem już 6 kg ważyłem 96 kg
Monika - 2016-04-11
Raz w tygodniu gram w kosza lub siatkę (na przemian), przez 60 min. Do tego raz w tygodniu biegam 8km. I to wszystko. Owszem--unikam smażonych rzeczy, ale praktycznie codziennie jem dwa cukierki czekoladowe, czasami podjadam chrupki. Ale trzymam się żelaznej zasady -- nie jem po 20:00 (kładę się spać o 23:00). I ciągle, od lat, ważę 59km przy 172 wzrostu.
M.N. - 2016-02-29
Jak się chce to można, ja schudłem 10 kg w 2 tygodnie, obecnie ważę o 40 kg mniej niż 2 miesiące temu.
Anna - 2016-02-23
Swietny, motywujący i bardzo dobry artykul.
paulinawieczorek77 - 2015-12-08
A ja postanowiłam skorzystać z redustimu. To zabieg redukcji tkanki tłuszczowej przy pomocy pola magnetycznego. Czytałam, że można stracić nawet do 2 rozmiarów. Wykupiłam w promocyjnej cenie 2000 zł pakiet 12 zabiegów w Vici Clinic w Krakowie. Już po trzech czuję, że jest lepiej. Jestem dobrej myśli. Pożegnam się z moim tłuszczykiem raz na zawsze :)
annanatka - 2015-11-03
Witam, ja codziennie rano na czczo piję napój zjonizowany DiuVitam. Napój jest bezpieczny zwłaszcza przy mojej alergii. Poprawiła mi się przemiana materii co ma odniesienie do niższej wagi. Mój organizm też ma się lepiej, jestem bardziej wypoczęta i pełna energii.
Radek - 2015-10-05
Cześć, ja ważę obecnie 93kg, natomiast kilka miesiecy temu waga wskazywała ponad magiczną liczbę 100. Pewnie jak większosc z Was próbowałem przeróżnych sposobów, dzisiaj moge stwierdzic na pewno jedna rzecz - bez ruchu nic samo sie nie zrobi. Zamiast tracic czas na sledzenie "cudnych urzadzen" czy diet cudów, proponuje ćwiczenia 2-3 razy w tygodniu ( nie musi to byc wcale ekstremalny trening, ja robie długi spacer i od czasu do czasu troszkę pobiegam). Oczywiście zmiany w posiłkach też są nieuniknione - trzeba ograniczyć smazone rzeczy . Dodatkowo bardzo pomocne są także jakieś suplementy diety (ale odradzam stanowczo reklamowane cudenka typu: apetiblock itp...). Co do mnie to zainwestowałem w stosunkowo niedrogi produkt, który od niedawna się pojawił - Green Power Slim, który oparty jest wyłącznie na ekstraktach roslin (zielona kawa, młody jeczmien i pokrzywa indyjska), dodatkowo dostałem od producenta dietę, opartą na fajnych i zdrowych składnikach . Jakby ktoś był zainteresowany to polecam www.greenpowerslim.pl Po upływie tych kilku tygodni czuje się duzo lepiej, kondycja sie zwiekszyła no i wygląd duzo lepszy, ale dla mnie to nie koniec - stawiam sobie cel poniżej 90 kg. No ale pamiętajcie każdy kto chce zrzucic kilka kilogramów - bez ruchu i dobrej diety nic z tego nie wyjdzie.
maarika - 2015-08-10
Trzeba jeść dużo produktów o niskim indeksie glikemicznym - kasze, warzywa i zdrowe tłuszcze.
Renia - 2015-07-12
Odchudzać się można całe życie ;p Jakoś nie wierzę w te sposoby na 2 tygodnie. Chociaż picie wody i błonnik to prawda, akurat. Mnie już lekko zaczyna męczyć walka z kilogramami. Chcę zacząć coś przyjmować, coś co mi pomoże szybciej je zrzucić. Czytałam o afrykańskim mango i fajnie to brzmi tzn. efekty jakie przynosi. Myślę, że wypróbuję. W końcu kto nie ryzykuje.... ;)
KarolinaTomaszewska - 2015-01-06
Rzeczywiście nie powinno się szybko chudnąć ale bez http://www.acetomale.pl/ moja waga nawet nie drgnęła mimo że nie jestem leniuchem i w miarę zdrowo się odżywiam. Zawsze tyję zimą mimo, że staram się kalorii unikać.
meszekowy - 2014-08-30
Nie powinno się zrzucać tkanki tłuszczowej z większą ilością jak kilogram na tydzień. Oszczędzi nam to problemów ze skórą i naszym samopoczuciem.
hanna - 2014-08-22
no cóz ja schudłam przy wadze 68 kg 10 kg a wystarczyło trzy tygodnie w szpitalu na ich wikcie. Chociaz nie polecam, to stwierdzam, że to bardzo skuteczna metoda
Juria - 2014-04-04
Bzdury. Nie można schudnąć w 2 tygodnie, a już na pewno nie zdrowo (chyba że mamy niewiele do zrzucenia, a mówiąc niewiele mam na myśli do 2 kg). Zdrowo można schudnąć lub przytyć 0,5 kg (lub 1 kg, nie pamiętam). Chudnięcie, a przynajmniej to zdrowe (nie to na idiotycznych dietach, po których kilogramy wracają, a my możemy wylądować w szpitalu) trwa długo, bo trzeba znaleźć ćwiczenia, które polubimy my i nasze ciało (dzięki ćwiczeniom przyśpieszymy chudnięcie, działają dobrze na nasze zdrowie, ujędrniają ciało) i jedzenie, dzięki któremu chudniemy, lubimy i działa dobrze na nasze ciało. Nie nabierajcie się na te diety typu "schudnij 10 kg w tydzień", bo to bujda, a jeśli już schudniemy, to kilogramy wrócą z nadwyżką.
annqq - 2012-04-25
Stracić w pasie można też dzięki drobnym zabiegom. Nie mówię tu o jakiś operacjach plastycznych, ale o np. terapii przy użyciu ciepła. Można dzięki niemu ujędrnić ciało i poprawić jego kondycję. działa świetnie na cellulit - accent your body.
 
Większość kobiet zastanawia się jak szybko i z łatwością zrzucić kilka kilogramów. Poniżej znajduje się zlepek 22...
Jak skutecznie schudnąć? Cz. 1.
Większość kobiet zastanawia się jak szybko i z łatwością...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt