Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Nowy Związek > Jak flirtować z chłopakiem?

Jak flirtować z chłopakiem?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Każda charyzmatyczna kobieta powie ci że flirtowanie jest pewnego rodzaju sztuką. Nie każda z nas posiada wrodzoną umiejętność flirtu, jednak nie martw się - nie jest trudno się tego nauczyć pod warunkiem. Wystarczy, że przestaniesz się wstydzić swojej kobiecości i seksualności.
1

Ubierz się w taki sposób, aby być pewną siebie.

Jeśli będziesz czuła się pewnie siebie to również inni będą cię taką widzieli. Dlatego wybierz się na zakupy i wybierz coś w czym będziesz się sobie podobać. W "nowych" ciuchach, zwykle czujemy się ładne, zadbane i chcemy się pokazać całemu światu. Może nawet nie musisz iść na zakupy - pogrzeb trochę w szafie lub poproś przyjaciółkę, aby ci coś fajnego pożyczyła. Oczywiście nie zapomnij o dodatkach!

Nie ubieraj nic w czym czujesz się niepewnie lub w coś, w czym będzie ci niewygodnie. Pewność siebie to podstawa. Jeśli ubierzesz coś w czym będziesz wyglądać olśniewająco, jednak nie będziesz czuć się sobą to stracisz pewność siebie. Dlatego nie zakładaj zbyt wysokich butów i krótkiej spódniczki jeśli na co dzień ubierasz się na sportowo.

2

Nie bądź sztywna.

Flirt polega na przkomarzaniu się, zaczepianiu i żartowaniu, dlatego nie możesz być absolutnie sztywna i poważna. Nie przejmuj się tym, że możesz powiedzieć lub zrobić coś głupiego. Nie obawiaj się wyśmiania. Zaufaj mi, że każdy od czasu do czasu popełnia błędy. Ludzie nie zwracają na takie rzeczy uwagi, więc z pewnością, twój wybranek również tego nie zauważy (albo jak nawet zauważy to uzna to za słodkie). Jeśli zrobisz coś nie tak to się śmiej z siebie i działaj dalej. Ludzie lubią tych, którzy nie traktują swojej osoby w zbyt poważny sposób. Żartuj, opowiadaj zabawne historyjki i bądź przede wszystkim sobą!

Jak poderwać dziewczynę przez SMS-y?
Jak uwieść mężczyznę?
Jak flirtować przez SMS-y?
Jak się dowiedzieć czy się podobam?
3

Skup się

Jeśli siedzisz obok chłopaka skieruj swoje ciało w jego kierunku. To pokaże, że jesteś nim zainteresowana a twoja uwaga jest skupiona na nim. Dzięki temu, chłopak z którym rozmawiasz będzie się czuł dużo swobodniej w twoim towarzystwie. Pamiętaj o kontakcie wzrokowym i nigdy nie krzyżuj rąk - krzyżowanie rąk oznacza "trzymajcie się wszyscy ode mnie z daleka" a przecież nie chcesz, aby chłopak uciekł, prawda?

4

Dotknij go

Kiedy żartujesz lub się śmiejesz delikatnie dotknij palcami jego ramion lub kolan. Jeśli on powie coś śmiesznego możesz go figlarnie uszczypnąć w ramię (jednak bardzo delikatnie). Jeśli spotykasz chłopaka to pierwsza się z nim przywitaj, podejdź i uściśnij na powitanie. Takie zachowanie da mu odczuć, że czujesz się komfortowo w jego towarzystwie i nie masz nic przeciwko temu, aby on odwzajemnił twój dotyk.

5

Praw komplementy

Komplementuj wszystkie rzeczy, które w danym momencie ci się u niego podobają. Jak spodoba ci się jego uśmiech czy koszulka to nie zastanawiaj się, tylko od razu powiedz to na głos. Chłopcy bardzo lubią jak prawi się im komplementy na temat ich osiągnięć lub na temat rzeczy, którymi się aktualnie zajmują (np. sporty walki, pływanie, granie w piłkę itp).

6

Nie bądź nachalna!

Jeśli chłopak nie reaguje na twój flirt, to nie bądź nachalna. Może on nie lubi flirtować lub po prostu byłaś zbyt nachalna. Zwracaj uwagę na język jego ciała i na to co mówi, aby wiedzieć czy zmienić temat rozmowy czy po prostu sobie całkowicie odpuścić.

 4.1/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Chcesz znaleźć dziewczynę i stworzyć z nią udany związek? Wielu mężczyzn ma problem z nawiązaniem znajomości. Bardzo...
Jak zdobyć dziewczynę?
Chcesz znaleźć dziewczynę i stworzyć z nią udany związek? Wielu mężczyzn ma problem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt