Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Urodziny > Prezenty na Urodziny > Pomysły na urodziny chłopaka

Pomysły na urodziny chłopaka

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.3/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Zawsze chcesz dać z siebie wszystko i pokazać się z tej dobrej strony. Twój chłopak też zawsze wyciąga z Ciebie Twoje najlepsze cechy i nie zwraca uwagi na te gorsze. Zawsze się stara Cię rozweselić, gdy masz zły dzień. To dzięki niemu czujesz się ważna i kochana. Czas podziękować mu za to w wyjątkowy sposób. A cóż będzie bardziej odpowiedniego niż niezapomniane urodziny? Jak tego dokonać? Jak sprawić, aby zapamiętał ten dzień na zawsze?
1

Zaprojektuj dla niego kartkę. Zakupienie takowej w sklepie to pójście na łatwiznę. Wymyśl i zrób kartkę SAMA. Napisz w niej sto powodów, dla których kochasz swojego chłopaka. Tak, STO! Pomyśl o najbardziej zwariowanych powodach, najbardziej odjechanych i totalnie zaskakujących. Niech ta kartka będzie zrobiona z humorem i miłością.

2

Wypisz swoje myśli na temat Waszego związku, Twojego chłopaka, Waszych wspólnych dni, wspomnień – wypisz je w postaci notatek na karteczkach samoprzylepnych. Porozklejaj po całym jego domu. Jak wróci do domu będzie mile zaskoczony spotykając tu i ówdzie miłe słowa od Ciebie i Ciebie w swoim pokoju. Wcześniej uzgodnij z jego rodzicami, aby Cię wpuścili do ich domu, abyś mogła ponaklejać karteczki i poczekać na swojego lubego.

3

Jeśli pamiętasz szczegóły z Waszego związku, możesz je wykorzystać. Zrób mapę Waszej okolicy i pozaznaczaj na niej miejsce w którym się pierwszy raz zobaczyliście, miejsce Waszej pierwsze randki, pierwszego pocałunku, niezapomnianych wrażeń, cudownych przeżyć lub po prostu miejsca, w które lubicie chodzić i często to robicie, tzw. Wasze miejsca. Opisz mapkę.

4

Zrób kupony i podaruj je swojemu chłopakowi. Napisz na nich miłe i zabawne rzeczy, na przykład 'darmowe nielimitowane całusy' lub 'wieczór we dwoje'. Niech je wykorzystuje kiedy tylko chce. Użyj swojej wyobraźni w wypełnianiu tych kuponów. Możesz ich zrobić tyle ile tylko chcesz.

5

Kolejnym dobrym pomysłem jest kolaż. Zrób takowy z Waszych wspólnych zdjęć. Zdjęć z miejsc, które najbardziej lubicie lub które przypominają Wam piękne chwile. Dodaj do nich wybrane cytaty lub wiersz.

Jak zaskoczyć chłopaka?
Jaki prezent dać miłośnikowi motoryzacji?
Jak wybrać prezent dla chłopaka?
Pomysły na prezent walentynkowy dla niego
 2.3/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (7)

loll - 2015-03-30
Moim zdaniem głupota, w moje urodziny dostałem śniadanie do łóżka, potem masaż i sex , następnie obiad w knajpie a wieczorem ja piłem piwko a dziewczyna winko leżeliśmy i oglądaliśmy filmy . To wystarczy ... Jakbym miał 16 lat może takie prezenty byłyby dobre
Rafał - 2015-03-30
dla mnie wystarczy że da mi WYPIĆ PIWO w spokoju albo 3
efi5 - 2013-04-19
Tak to wszystko sprawdza się, a dodam jeszcze, że wspaniałym podarunkiem na urodziny będzie karnet na basen dla solenizanta , lub siłownię.Dodatkowo można zasilić mu kartę-doładowanie telefonu lub kupić książkę o tematyce zgodnej z jego zainteresowaniami.Dopełnieniem będzie uroczysta kolacja we dwoje lub w gronie rodziny i przyjaciół-kwestia do uzgodnienia.
Pati - 2011-10-25
jesteście genialni
fiona00 - 2011-03-08

Moim zdaniem fajnym prezentem może być np. romantyczna kolacja we dwoje. Ostatnio koleżanka opowiadała mi o swojej randce w restauracji Le Scandale w Krakowie gdzie razem z chłopakiem smakowała muli gotowanych w białym winie. Od tamtej pory myślę, aby podobny wieczór zorganizować dla swojego chłopka.

Agniecha - 2011-01-24
JESTEŚCIE GENIALNI! Dziękuję Wam za tą stronkę!!!!
Haszka - 2010-10-07
Ja mojemu chłopakowi przyniosłam do łóżka śniadanie a następnie zrobiłam masaż całego ciała. Był bardzo zadowolony!
Wszyscy doskonale znamy sposób na wykorzystanie ziemniaka i zrobienie z niego pieczątki. Ale czy ktoś słyszał o...
Jak ozdobić prezent stemplami z selera?
Wszyscy doskonale znamy sposób na wykorzystanie ziemniaka...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Danuta Lisowska
  • Damian Wojciech
  • Mączek Pączek
  • Monika Jurczyk
  • Winona Winona
  • Agata Niemotko
  • Marek Krzeminski
  • Ewa Włodarczyk
  • Maciek Paluchniak
  • Bożena Burka
  • Adrian Bujak
  • Marzena Buczek
  • Monika Salamon
pasożyt