Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Oprogramowanie Edytorskie > Jak wstawić nagłówek w Wordzie?

Jak wstawić nagłówek w Wordzie?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Nic nie wyróżnia dokumentu tak jak profesjonalnie wykonany nagłówek. Możesz nieco upiększyć swój dokument wstawiając tytuł, nazwisko autora, numery stron czy obiekty ClipArt. Stworzenie nagłówka w programie Microsoft Word to naprawdę nic trudnego, a całość zajmie ci zaledwie kilka minut. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.
1
nagłówek w Word 2003

Word 2003.

Aby wprowadzić nagłówek i stopkę, przejdź do menu „Widok” i wybierz opcję „Nagłówek i stopka". Na górze strony pojawi się prostokątne pole otoczone linią przerywaną – będzie to miejsce na nagłówek, taki sam prostokąt pojawi się na dole strony – to będzie stopka naszego dokumentu. Wpisując tekst w odpowiedni prostokąt, możesz od razu zmienić kolor i rozmiar czcionki oraz sposób wyrównania.

2
Wpisz odpowiedni tekst w nagłówku. Możesz również kopiować i wklejać do niego zdjęcia lub dodawać obiekty ClipArt. Sformatuj tekst, wybierz odpowiedni rodzaj czcionki, jej rozmiar i kolor. Możesz wyrównać nagłówek do lewej strony, do prawej lub do środka.
3
Aby wyjść z pola nagłówka lub stopki i powrócić do edycji dokumentu, wystarczy dwukrotnie kliknąć w dowolnym miejscu na dokumencie, poza nagłówkiem i stopką. Nagłówki i stopka będą wyświetlane w kolorze jasnoszarym, aby wyróżniały się od całego dokumentu, ale drukowane będą w kolorze, który sam wybrałeś.
4

Word 2007.

Kliknij na menu „Wstaw” w górnym pasku programu.

5
nagłówek w Word 2007
Z grupy ikon, która pojawi się po kliknięciu, wybierz „Nagłówek”. Na liście, która się pojawi wybierz odpowiednie ustawienia swojego nagłówka.
6
Wpisz tekst nagłówka. Możesz później edytować nagłówek klikając na nim prawym przyciskiem myszy. Do wyboru masz szereg opcji, w tym wyrównanie, rozmiar i kolor czcionki, odległość nagłówka od właściwego tekstu, odstępy między znakami itp.
Jak zrobić broszurę w Wordzie?
Jak edytować PDF?
Jak przekonwertować plik pdf na doc?
Jak zrobić znak wodny w Wordzie?
 3.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Chcesz wstawić spis treści do dokumentu Microsoft Word, ale nie masz pojęcia jak się do tego zabrać? Nie ma się czym...
Jak szybko zrobić spis treści?
Chcesz wstawić spis treści do dokumentu Microsoft Word...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt