Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Oprogramowanie Edytorskie > Jak wstawić nagłówek w Wordzie?

Jak wstawić nagłówek w Wordzie?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Nic nie wyróżnia dokumentu tak jak profesjonalnie wykonany nagłówek. Możesz nieco upiększyć swój dokument wstawiając tytuł, nazwisko autora, numery stron czy obiekty ClipArt. Stworzenie nagłówka w programie Microsoft Word to naprawdę nic trudnego, a całość zajmie ci zaledwie kilka minut. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.
1
nagłówek w Word 2003

Word 2003.

Aby wprowadzić nagłówek i stopkę, przejdź do menu „Widok” i wybierz opcję „Nagłówek i stopka". Na górze strony pojawi się prostokątne pole otoczone linią przerywaną – będzie to miejsce na nagłówek, taki sam prostokąt pojawi się na dole strony – to będzie stopka naszego dokumentu. Wpisując tekst w odpowiedni prostokąt, możesz od razu zmienić kolor i rozmiar czcionki oraz sposób wyrównania.

2
Wpisz odpowiedni tekst w nagłówku. Możesz również kopiować i wklejać do niego zdjęcia lub dodawać obiekty ClipArt. Sformatuj tekst, wybierz odpowiedni rodzaj czcionki, jej rozmiar i kolor. Możesz wyrównać nagłówek do lewej strony, do prawej lub do środka.
3
Aby wyjść z pola nagłówka lub stopki i powrócić do edycji dokumentu, wystarczy dwukrotnie kliknąć w dowolnym miejscu na dokumencie, poza nagłówkiem i stopką. Nagłówki i stopka będą wyświetlane w kolorze jasnoszarym, aby wyróżniały się od całego dokumentu, ale drukowane będą w kolorze, który sam wybrałeś.
4

Word 2007.

Kliknij na menu „Wstaw” w górnym pasku programu.

5
nagłówek w Word 2007
Z grupy ikon, która pojawi się po kliknięciu, wybierz „Nagłówek”. Na liście, która się pojawi wybierz odpowiednie ustawienia swojego nagłówka.
6
Wpisz tekst nagłówka. Możesz później edytować nagłówek klikając na nim prawym przyciskiem myszy. Do wyboru masz szereg opcji, w tym wyrównanie, rozmiar i kolor czcionki, odległość nagłówka od właściwego tekstu, odstępy między znakami itp.
Darmowe programy do nauki języka niemieckiego
Jak zrobić znak wodny w Wordzie?
Jak spakować pliki WinRARem?
Jak odblokować pdf do kopiowania lub druku?
 3.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Chcesz dodać stopkę do dokumentu napisanego w programie Word, ale nie wiesz jak to zrobić? To nic trudnego. Przeczytaj...
Jak wstawić stopkę w Wordzie?
Chcesz dodać stopkę do dokumentu napisanego w programie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt