Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Cera sucha > Domowe sposoby na suchą skórę

Domowe sposoby na suchą skórę

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (232 ocen)
Oceń 
 1 z 15 
Suchość skóry jest problemem, który bardzo często jest widoczny zwłaszcza w zimie, gdy wilgotność powietrza znacznie spada. Obszary skóry najbardziej dotknięte tą dolegliwością to policzki, skóra pod oczami, uda, przedramiona, klatka piersiowa i brzuch. Skóra w tych miejscach staje się cieńsza i swędzi. W niektórych przypadkach może dojść nawet do pęknięć na skórze. Istnieje wiele przyczyn wywołujących suchość skóry. Należą do nich czynniki środowiskowe (mała wilgotność powietrza, niska temperatura, ekspozycja na słońce, zanieczyszczenia, nadmierny makijaż, czy stosowanie żrących środków myjących), niedobór składników odżywczych (głównie witamin A, E oraz B), problemy skórne (zapalenie skóry, egzema, łuszczyca) oraz problemy z gruczołami łojowymi, które produkują zbyt mało sebum. W sklepach dostępnych jest wiele produktów, które sprawiają, że nasza skóra staje się bardziej elastyczna i mniej przesuszona. Jednak zawsze lepiej najpierw skorzystać z domowych sposobów walki z tą dolegliwością. Poniżej znajdziesz kilka środków, które warto wypróbować.
 4.9/5 (232 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

przerażona111 - 2015-01-07
Odradzam smarowanie twarzy MAJONEZEM!!! po 2min skóra mocno się zaczerwieniła i zaczeła piec
Agniesia2678 - 2013-12-26
polecam dodać do kąpieli łyżkę oleju z pestek winogron - nie wiem ile dajesz wody więc musiałabyś sobie sprawdzić - tak by nie było oleju zbyt mało, ani zbyt dużo - jak dasz odpowiednią ilość to po wytarciu nie będziesz miała tłustej skóry tylko taką super nawilżoną i przestanie swędzieć. Bardzo polecam właśnie ten olej - nie ma nieprzyjemnego zapachu i ma super właściwości nawilżające. Nie zatyka porów skóry, nie powoduje żadnych negatywnych skutków. Wysmarowanie się nim na suchą skórę nie da takiego efektu(wtedy nawet może wysuszyć) jak właściwa ilość właśnie w kąpieli - wtedy najbardziej działa. Sprawdź i napisz, bo jestem pewna że będziesz zadowolona. Ja do takiej kąpieli daje jeszcze olejki eteryczne - kilka kropel, najczęściej lawendowego albo z drzewka herbacianego.
Tea - 2010-10-07
Ja zawsze po kąpieli wcieram w ciało olejek dla dzieci po czym wycieram się ręcznikiem. Skóra robi się gładka jak u niemowlaka no i jest dobrze nawilżona.
Praktycznie każdy z nas, wybierając kosmetyki, stara się dokonać właściwej decyzji. Wszystkim zależy, aby kosmetyki...
Jak zrobić musujące kulki do kąpieli?
Praktycznie każdy z nas, wybierając kosmetyki, stara...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Ariel Malinowski
  • Natasza Mirzoyan
  • Sylwia Lewandowska
  • Agnieszka Mizera
  • Wera Kurasz
  • Kinga Szymon Zwardoń
  • Ewa Kozłowska
  • Danuta Mikulska
  • Radosław Fitas
  • Daria Stefan
  • Ania Rutkowska
  • Joanna Gurgul
  • Piotrek Karasiński
  • Wioletta Borowska
  • Jolanta Sadlowska
  • Marek Jan Kochanek
  • Sylwia Maciak
  • Justyna Wysocka
  • Joanna Denek
  • Tobiasz Sypniewski
  • Weronika Bałaban
  • Stanisława Urjasz
  • Max Maximus
  • Piotr Kaim
  • Sabina Michalska Sobczyńska
  • Maria Sopata
  • Adam Jaźwiński
  • Iwona Staniszewska
  • Kazimierz Wierzbicki
  • Tyberiusz Bednarek
pasożyt