Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Cera sucha > Domowe sposoby na suchą skórę

Domowe sposoby na suchą skórę

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (233 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 15 
Suchość skóry jest problemem, który bardzo często jest widoczny zwłaszcza w zimie, gdy wilgotność powietrza znacznie spada. Obszary skóry najbardziej dotknięte tą dolegliwością to policzki, skóra pod oczami, uda, przedramiona, klatka piersiowa i brzuch. Skóra w tych miejscach staje się cieńsza i swędzi. W niektórych przypadkach może dojść nawet do pęknięć na skórze. Istnieje wiele przyczyn wywołujących suchość skóry. Należą do nich czynniki środowiskowe (mała wilgotność powietrza, niska temperatura, ekspozycja na słońce, zanieczyszczenia, nadmierny makijaż, czy stosowanie żrących środków myjących), niedobór składników odżywczych (głównie witamin A, E oraz B), problemy skórne (zapalenie skóry, egzema, łuszczyca) oraz problemy z gruczołami łojowymi, które produkują zbyt mało sebum. W sklepach dostępnych jest wiele produktów, które sprawiają, że nasza skóra staje się bardziej elastyczna i mniej przesuszona. Jednak zawsze lepiej najpierw skorzystać z domowych sposobów walki z tą dolegliwością. Poniżej znajdziesz kilka środków, które warto wypróbować.
 4.9/5 (233 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

przerażona111 - 2015-01-07
Odradzam smarowanie twarzy MAJONEZEM!!! po 2min skóra mocno się zaczerwieniła i zaczeła piec
Agniesia2678 - 2013-12-26
polecam dodać do kąpieli łyżkę oleju z pestek winogron - nie wiem ile dajesz wody więc musiałabyś sobie sprawdzić - tak by nie było oleju zbyt mało, ani zbyt dużo - jak dasz odpowiednią ilość to po wytarciu nie będziesz miała tłustej skóry tylko taką super nawilżoną i przestanie swędzieć. Bardzo polecam właśnie ten olej - nie ma nieprzyjemnego zapachu i ma super właściwości nawilżające. Nie zatyka porów skóry, nie powoduje żadnych negatywnych skutków. Wysmarowanie się nim na suchą skórę nie da takiego efektu(wtedy nawet może wysuszyć) jak właściwa ilość właśnie w kąpieli - wtedy najbardziej działa. Sprawdź i napisz, bo jestem pewna że będziesz zadowolona. Ja do takiej kąpieli daje jeszcze olejki eteryczne - kilka kropel, najczęściej lawendowego albo z drzewka herbacianego.
Tea - 2010-10-07
Ja zawsze po kąpieli wcieram w ciało olejek dla dzieci po czym wycieram się ręcznikiem. Skóra robi się gładka jak u niemowlaka no i jest dobrze nawilżona.
Latem nasza skóra wymaga szczególnej uwagi i pielęgnacji. Jeśli masz skłonności do przesuszania się skóry, a w dodatku...
Jak pielegnować przesuszoną cerę?
Latem nasza skóra wymaga szczególnej uwagi i pielęgnacji...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Irena Olejarczyk
  • Grażyna Lewandowska
  • Danuta Wojcieszyńska
  • Kazimiera Majka
  • Daria Lesik
  • Joanna Gac-Ciszek
  • Magda Niedowóz
  • Elżbieta Pyzio
  • Konrad Macel
  • Danuta Prusek
  • Osvaldo Rampin
  • Małgorzata Osińska
pasożyt