Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Walentynki > Pomysły i Scenariusze na Walentynki > Jak zaskoczyć chłopaka?
Jak zaskoczyć chłopaka?

Jak zaskoczyć chłopaka?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (22 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Czasami związki stają się nudne. Wkrada się rutyna i przyzwyczajenie. Jak do tego nie dopuścić? Jeśli chcesz zabić rutynę zacznij robić coś totalnie zaskakującego. Bycie osobą nieprzewidywalną może być jedną z najlepszych Twoich cech. Możesz zrobić swojemu chłopakowi super niespodziankę zaskakując go swoją pomysłowością i talentem. Dzięki temu Twój związek ma szansę przełamać stereotypy i wyjść z cienia rutyny.
1
Jeśli dobrze znasz swojego chłopaka będziesz wiedziała co zrobić, żeby go zaskoczyć. Przecież wiesz co lubi, a czego nie. Pamiętaj jednak, że niespodzianka nie powinna go zirytować, ani rozzłościć.
2
Jeśli masz się spotkać z chłopakiem po dłuższej rozłące możesz zmienić swój wygląd. Zaskoczenie chłopaka w ten sposób jest naprawdę dobrym pomysłem. Możesz na przykład zmienić kolor włosów czy fryzurę na najnowszy trend mody. Możesz też popracować trochę nad ciałkiem i schudnąć czy opalić się. Kup kilka nowych ciuchów, które na pewno przypadną mu do gustu. Możliwości masz wiele.
3
Zaplanuj wakacje czy jakiś fajny wypad na weekend bez wiedzy chłopaka. Kup bilety na koncert jego ulubionego zespołu i zrób mu niespodziankę. Jeśli trzeba wplącz w swój plan kilku znajomych, aby mieć pewność, że Twój luby nie zorientuje się o planowanej niespodziance.
4
Kolejnym fantastycznym sposobem na zaskoczenie chłopaka jest urządzenie mu przyjęcia-niespodzianki. Zaproś wszystkich jego bliskich znajomych i przyjaciół. Pamiętaj o jego ulubionej muzyce i ulubionym jedzeniu. Zgaście światło i schowajcie się, a gdy Twój chłopak wejdzie zapalcie światło i krzyknijcie 'niespodzianka!'.
Jak zrobić serduszko z filcu na Walentynki?
Jak zrobić prezent walentynkowy – ramka serc?
Jak zrobić walentynkowe serce z róż i truskawek?
Jak zrobić serce na piku na Walentynki?
5
Może Ci się to wydać głupie, ale możesz wysłać swojemu chłopakowi prezent w postaci kwiatów – jeśli na przykład lubi kwiaty doniczkowe. Tak, są tacy faceci. Będzie to dla niego wielkim zaskoczeniem, zwłaszcza jeśli dodasz do nich liścik z jakimś romantycznym wierszem lub kilkoma słowami od siebie.
6
Zaplanuj romantyczną kolację, ale utrzymaj ją w tajemnicy. Okazja? Przecież nie musi być żadnej okazji. Każdy Wasz wspólny dzień jest okazją. Możesz zamówić coś specjalnego z restauracji, albo po prostu zrobić coś samodzielnie. Zaświeć świece, włącz fajną, nastrojową muzykę. Niech Was niesie chwila.
7
Jeśli wiesz, że w mieście są jacyś jego znajomi którzy wyjechali, a których dawno nie widział zorganizuj mu spotkanie z nimi.
8
Podaruj mu coś od serca. Przecież to nie musi być brogi wydatek. Wystarczy płyta CD czy DVD. Możesz go zabrać do kina czy nawet do parku na spacer. On to doceni. Wystarczy chcieć!
 2.8/5 (22 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (8)

zaskoczony - 2014-07-10
A ja od swojej dziewczyny dostałem gumy orbit z naszym wspólnym zdjęciem. Wie że zawsze mam opakowanie przy sobie to teraz spędzamy więcej czasu razem jak to mówi w żartach :)
jaoola - 2014-02-02
a po co go zaskakiwać? jeszcze się przestraszy; a jak już, to najlepiej zaprosić na kolację z mamusią (swoją)
do.. - 2013-11-22
Czy to pisala nastolatka? Lipa jak nic
letnianutka1996 - 2013-07-31
kupić mu nowe autko i podstawić pod dom.Dodatkowo pochwalać go że jest taki wspaniały i że to nic że tak bałagani,bo ty masz 10 rąk i dodatkowo pozwolić mu na co weekendowy wypad z jego znajomymi.I po prostu za dużo nie gadać.
skrzacik0007 - 2013-02-12
raczej słabe :P
martakali2889 - 2012-10-08
Zaskoczyła bym go jeśli podjechała bym czerwonym Lamborghini lub Porsche i powiedziała kochanie od dziś tym jeździsz do pracy.:P
maja - 2012-04-19
Yyyy... to są oryginalne, fantastyczne pomysły, które mają zaskoczyć mojego faceta...???
to są standardy i nic poza. Bardzo słaby tekst
ertyuiop - 2012-02-05
Te pomysły są od czapy
 
Kiedy wybieramy prezent dla kogoś bliskiego mówimy sobie 'przecież liczy się pomysł'. Ale tak naprawdę zawsze szukamy...
Jak wybrać oryginalny prezent?
Kiedy wybieramy prezent dla kogoś bliskiego mówimy sobie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt